Auteur Topic: Oud Spelers  (gelezen 618815 keer)

Offline denistel

• Voorzitter
  • *
  • een echte vent geeft 110%
    • Bekijk profiel
Re: Martijn Barto
« Reactie #3210 Gepost op: mei 02, 2016, 16:30:49 »
Ik blijf er bij dat als wij buitenspelers hadden gehad die een goede voorzet in de benen zouden hebben, hadden Barto en V.Veen een score gemaakt waarmee wij in de eredivisie hadden kunnen blijven.
Barto zijn kracht ligt in de ballen vanaf de vleugels op hoogte penaltystip.
Hij scoorde in het verleden veel omdat Oepie hem de ballen op de stropdas kon geven.
Dat zou met V.Veen ook het geval zijn geweest.

veel scoren? in de ere divisie niet en daar speelden we.hij komt gewoon te kort hiervoor
net als de meeste anderen dit sezioen.

Offline Vlampiep

• Bestuurslid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3211 Gepost op: mei 02, 2016, 18:02:10 »
veel scoren? in de ere divisie niet en daar speelden we.hij komt gewoon te kort hiervoor
net als de meeste anderen dit sezioen.
Kiek, Obeche was foor oans een spits van de butenkategorie en kon zelf kansen make.
Barto mut op kophoogte op de penalty stip strak aanspeult wurre, dus krek as Dokkie seit een heel andere spits.
Mar dou must ut wel sien wille en niet alle frustraties op sun jonge uute.

Online Bankzitter

• Voorzitter
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3212 Gepost op: mei 02, 2016, 18:06:40 »
Hoe vaak hebben we nu echt met een typische rechts- en linksbuiten gespeeld die de achterlijn haalden?
De backs kwamen nog wel eens door, maar die zullen nooit een assist geven (eentje van Perriera geloof ik).

Offline legeips

• Assistent Trainer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3213 Gepost op: mei 02, 2016, 18:18:24 »
Ik blijf er bij dat als wij buitenspelers hadden gehad die een goede voorzet in de benen zouden hebben, hadden Barto en V.Veen een score gemaakt waarmee wij in de eredivisie hadden kunnen blijven.
Barto zijn kracht ligt in de ballen vanaf de vleugels op hoogte penaltystip.
Hij scoorde in het verleden veel omdat Oepie hem de ballen op de stropdas kon geven.
Dat zou met V.Veen ook het geval zijn geweest.

Oepie kwam ook te kort, net als Martijn..
Afscheid van nimme en een jonge kerel halen waar we sportief en financieel plezier aan kunnen beleven.

Offline legeips

• Assistent Trainer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3214 Gepost op: mei 02, 2016, 18:27:24 »
Kiek, Obeche was foor oans een spits van de butenkategorie en kon zelf kansen make.
Barto mut op kophoogte op de penalty stip strak aanspeult wurre, dus krek as Dokkie seit een heel andere spits.
Mar dou must ut wel sien wille en niet alle frustraties op sun jonge uute.

Ik ben het met denistel eens..
Disse jonge het veul te lang de voordeel van de twijfel kregen..

Veen na de winterstop de eerste keuze mutte weze.. Dan was de kans op de blessures ook een stuk minder geweest. Veen heeft nooit tijd genoeg om scherpte en vertrouwen te tanken.

Daarnaast heb de 4-4-2 niet begrepen, toen we de punten nodig hadden gehad. Ja we hebben in verhouding minder tegen gekregen, maar creëerden ook niks meer.

We waren de ploeg die het minst vaak in de 16 te vinden was, dat verklaart de 0 penalty's.

Ook het niet investeren in een goede back was een cruciale denk fout. Waar we met droste en bijker prima vleugel verdedigers hadden, was het met deze 2 clowns om te janken.

Of je het leuk vindt of niet, maar Henk haalt nmr 24 van Groningen.. Terwijl we een back nodig hadden. Dus ondanks dat Henkie met zijn Handdoek in de ring de catastrofale dans ontspringt, reken ik deze blunder hem net zo hard aan als de overige verantwoordelijken..

Offline 666

• De Trainer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3215 Gepost op: mei 02, 2016, 18:30:54 »
Viel het jullie ook op dat Barto bij ieder duel gaat liggen en dan verontwaardigd naar de scheidsrechters gaat kijken. Dat was niet alleen tegen PSV. Ik irriteerde mij daar kapot aan, waarom doet hij dat?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Offline PePe

• Bestuurslid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3216 Gepost op: mei 02, 2016, 19:13:20 »
Viel het jullie ook op dat Barto bij ieder duel gaat liggen en dan verontwaardigd naar de scheidsrechters gaat kijken. Dat was niet alleen tegen PSV. Ik irriteerde mij daar kapot aan, waarom doet hij dat?

Barto heeft recht van spreken, het waren allemaal pittige overtredingen.

Offline piene hassus

• Vedette
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3217 Gepost op: mei 02, 2016, 21:37:29 »
De groate jonges van Ajax, Psv, ens legge oek om ut hutsje

Online Bankzitter

• Voorzitter
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Oud Spelers
« Reactie #3218 Gepost op: mei 03, 2016, 18:48:03 »
Paco v Moorsel (4) en Mart Dijkstra (11) staan opvallend hoog in het VI-klassement van de Juup. Leuk voor ze en ook wat onverwacht. Toch bij Cambuur vaste bankbezetting.
Ik heb dus best goede hoop dat onze zorgenkindjes als Streek, Overgoor en zelfs Barto en Peersman op een niveautje lager een stuk beter uit de voeten kunnen.
Het maakt natuurlijk ook verschil of je dominant kan spelen of altijd onder druk staat.
« Laatst bewerkt op: mei 03, 2016, 18:58:40 door Bankzitter »

Offline ruubmac

• Vedette
  • *
  • The backwards man
    • Bekijk profiel
« Reactie #3219 Gepost op: mei 03, 2016, 21:57:47 »
Paco v Moorsel (4) en Mart Dijkstra (11) staan opvallend hoog in het VI-klassement van de Juup. Leuk voor ze en ook wat onverwacht. Toch bij Cambuur vaste bankbezetting.
Ik heb dus best goede hoop dat onze zorgenkindjes als Streek, Overgoor en zelfs Barto en Peersman op een niveautje lager een stuk beter uit de voeten kunnen.
Het maakt natuurlijk ook verschil of je dominant kan spelen of altijd onder druk staat.

Dat ze Dijkstra zo hebben laten lopen vind ik echt dom! Streek en Overgoor ben ik het wel mee eens, maar Barto en al helemaal Peersman niet. Peersman kan er echt niks van, om te janken. En hij loopt erbij alsof hij de man is  :zucht

Dokkumer

• Gast
« Reactie #3220 Gepost op: mei 03, 2016, 22:38:35 »
Dat ze Dijkstra zo hebben laten lopen vind ik echt dom! Streek en Overgoor ben ik het wel mee eens, maar Barto en al helemaal Peersman niet. Peersman kan er echt niks van, om te janken. En hij loopt erbij alsof hij de man is  :zucht
Achteraf is altijd een koe in de kont kijken. Er was werkelijk waar niemand die een traan liet om het vertrek van Mart, sterker nog, als hij moest spelen hielt iedereen zijn hart vast.
Dat nu achteraf blijkt dat hij het bij Sparta prima doet vind ik alleen maar mooi voor hem en toont hij ons ongelijk aan.

Offline Montana

• Assistent Trainer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Kern van Cambuur
« Reactie #3221 Gepost op: mei 03, 2016, 22:42:31 »
Achteraf is altijd een koe in de kont kijken. Er was werkelijk waar niemand die een traan liet om het vertrek van Mart, sterker nog, als hij moest spelen hielt iedereen zijn hart vast.
Dat nu achteraf blijkt dat hij het bij Sparta prima doet vind ik alleen maar mooi voor hem en toont hij ons ongelijk aan.

Klopt helemaal. Bovendien mocht hij wel blijven, zonder garantie op speeltijd.
Mooi voor hem dat hij het nu prima doet. Is hem gegund.
Gaat het alleen als middenvelder niet redden in de eredivisie vrees ik.

Offline denistel

• Voorzitter
  • *
  • een echte vent geeft 110%
    • Bekijk profiel
« Reactie #3222 Gepost op: mei 03, 2016, 22:52:18 »
alle respect maar tegen de beteren in de jl had ie het ook al lastig.

komt in de ere div te kort.

Offline Vlampiep

• Bestuurslid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3223 Gepost op: mei 04, 2016, 07:51:32 »
alle respect maar tegen de beteren in de jl had ie het ook al lastig.

komt in de ere div te kort.
Ik heb Mart ontzettend goed en degelijk zien spelen in de oefenwedstrijd tegen Mallorca.
Nou was dat wel een oefenwedstrijd, maar toch had hij geen moeite om zich staande te houden.

Offline Nightmarelwd

• Assistent Trainer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3224 Gepost op: mei 04, 2016, 08:40:41 »

Welke divisie speelde Sparta dit seizoen en welke divisie speelden wij.

Dijkstra leuke speler voor de JL niet voor de Eredivisie.
MI-Sider for Life