Ik blijf er bij dat als wij buitenspelers hadden gehad die een goede voorzet in de benen zouden hebben, hadden Barto en V.Veen een score gemaakt waarmee wij in de eredivisie hadden kunnen blijven.Barto zijn kracht ligt in de ballen vanaf de vleugels op hoogte penaltystip.Hij scoorde in het verleden veel omdat Oepie hem de ballen op de stropdas kon geven.Dat zou met V.Veen ook het geval zijn geweest.
veel scoren? in de ere divisie niet en daar speelden we.hij komt gewoon te kort hiervoornet als de meeste anderen dit sezioen.
Kiek, Obeche was foor oans een spits van de butenkategorie en kon zelf kansen make.Barto mut op kophoogte op de penalty stip strak aanspeult wurre, dus krek as Dokkie seit een heel andere spits.Mar dou must ut wel sien wille en niet alle frustraties op sun jonge uute.
Viel het jullie ook op dat Barto bij ieder duel gaat liggen en dan verontwaardigd naar de scheidsrechters gaat kijken. Dat was niet alleen tegen PSV. Ik irriteerde mij daar kapot aan, waarom doet hij dat?
Paco v Moorsel (4) en Mart Dijkstra (11) staan opvallend hoog in het VI-klassement van de Juup. Leuk voor ze en ook wat onverwacht. Toch bij Cambuur vaste bankbezetting.Ik heb dus best goede hoop dat onze zorgenkindjes als Streek, Overgoor en zelfs Barto en Peersman op een niveautje lager een stuk beter uit de voeten kunnen.Het maakt natuurlijk ook verschil of je dominant kan spelen of altijd onder druk staat.
Dat ze Dijkstra zo hebben laten lopen vind ik echt dom! Streek en Overgoor ben ik het wel mee eens, maar Barto en al helemaal Peersman niet. Peersman kan er echt niks van, om te janken. En hij loopt erbij alsof hij de man is
Achteraf is altijd een koe in de kont kijken. Er was werkelijk waar niemand die een traan liet om het vertrek van Mart, sterker nog, als hij moest spelen hielt iedereen zijn hart vast.Dat nu achteraf blijkt dat hij het bij Sparta prima doet vind ik alleen maar mooi voor hem en toont hij ons ongelijk aan.
alle respect maar tegen de beteren in de jl had ie het ook al lastig.komt in de ere div te kort.