Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Ajax - SC Cambuur 10 mei 2015 14.30 uur

Gestart door Destroyer, april 12, 2015, 10:17:31

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (13.8%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
2 (6.9%)
 Lucas Bijker
2 (6.9%)
Vytautas Andriuskevicius
10 (34.5%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sebastian Steblecki
8 (27.6%)
Daniël de Ridder
1 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.9%)
Calvin Mac-Intosch
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Stemmen gesloten: mei 17, 2015, 16:22:23

AL

Het is altijd hetzelfde met die neuzen.
Zelf mogen ze alles uithalen, maar als er wat geroepen wordt over de joden is het niet best.
Achterlijk volk daar en kut stad!!!

666

Ik zeg volgend jaar in zijn geheel een leeg uitvak, wat een walgen daar. Het voelt als vooropgezet, al kan ik dit niet hard maken. Hypocriet zootje daar.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Goudvinger

Er is een verschil tussen een geuzennaam scanderen en smakeloze referenties naar WOII. Wat dat betreft heb ik weinig medelijden met de mensen die daadwerkelijk zulke dingen gezongen hebben en zijn teruggestuurd. Eigen schuld, dikke bult. Het is wel heel erg naïef om te denken dat zulke dingen worden getolereerd als je ziet welke straffen andere clubs hebben gekregen voor zulke spreekkoren. Helemaal met de gebeurtenissen van vorig jaar in het achterhoofd. Voor de anderen die er niets mee te maken gehad hebben is het natuurlijk jammer.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op mei 11, 2015, 18:40:06
Er is een verschil tussen een geuzennaam scanderen en smakeloze referenties naar WOII. Wat dat betreft heb ik weinig medelijden met de mensen die daadwerkelijk zulke dingen gezongen hebben en zijn teruggestuurd.

Helemaal mee eens!!  _O_

Eigen schuld, dikke bult. Het is wel heel erg naïef om te denken dat zulke dingen worden getolereerd als je ziet welke straffen andere clubs hebben gekregen voor zulke spreekkoren. Helemaal met de gebeurtenissen van vorig jaar in het achterhoofd. Voor de anderen die er niets mee te maken gehad hebben is het natuurlijk jammer.
En dit vind ik dan weer heel erg naïef van jou.

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op mei 11, 2015, 18:56:11
Helemaal mee eens!!  _O_
En dit vind ik dan weer heel erg naïef van jou.

Dan zou ik het op prijs stellen als je mij dat uit wilt leggen.

Scc01

Citaat van: De Gast op mei 11, 2015, 07:51:12
Oost jonge.. tig jaren. Daarvoor Zuid. Kom er al zo'n 25 jaar. Zie alle wedstrijden. Dus wie praat er nou onzin..

Overigens heeft het niks met gal spugen te maken. Als ik spelers kut vind voetballen zeg ik dat gewoon. En als ik denk dat het niks wordt met een bepaalde opstelling zeg ik dat gewoon. Maar helaas kunnen een aantal niet-realisten dat gewoon niet aan. Maar na de wedstrijd wel een potje lopen janken..

Voorlopig staan we gewoon op een goeie plek. Had ook veel slechter kunnen wezen.
Minder janken....

Cambuur123

Als er een geuzennaam aangenomen wordt door een club kun je daar smakeloze liedjes over verwachten. Hoeveel clubs worden er wel niet boeren genoemd? Daar mogen we toch ook liedjes over zingen? Geuzennaam = geuzennaam, niks anders. Die politie man uit het filmpje (telegraaf.nl) gaf aan dat hij niet van voetbal houdt: dat wordt idd duidelijk uit zijn overwegingen. Iemand de leiding geven die zó geen verstand heeft van voetbal, echt heel onnozel. Ze beseffen niet hoeveel tijd, geld en passie wij bereid zijn om te steken in onze club, daar mag echt wel eens verandering inkomen.

:_spank

dizzhead

Ach, ondanks het feit dat dit als antisemitisme moet worden gezien (dus bij wet verboden) denk ik ook dat de politie hier even voor de telegraaf journalisten een 'daad' wilde stellen. Zonder actie was het hele land weer over de politie gevallen.

dizzhead

Citaat van: Cambuur123 op mei 11, 2015, 19:01:24
Als er een geuzennaam aangenomen wordt door een club kun je daar smakeloze liedjes over verwachten. Hoeveel clubs worden er wel niet boeren genoemd? Daar mogen we toch ook liedjes over zingen? Geuzennaam = geuzennaam, niks anders. Die politie man uit het filmpje (telegraaf.nl) gaf aan dat hij niet van voetbal houdt: dat wordt idd duidelijk uit zijn overwegingen. Iemand de leiding geven die zó geen verstand heeft van voetbal, echt heel onnozel. Ze beseffen niet hoeveel tijd, geld en passie wij bereid zijn om te steken in onze club, daar mag echt wel eens verandering inkomen.

:_spank

Jij vindt werkelijk waar dat pak n beet 'wie niet springt is een boer' gelijk aan 'joden branden het best' Is?

sunderland

Verl seiz was het voorgepland met de metro en nu was het weer duidelijk .En daarom kom ik daar sowieso niet.

Lore

Er is een verschil tussen een geuzennaam scanderen en smakeloze referenties naar WOII. Wat dat betreft heb ik weinig medelijden met de mensen die daadwerkelijk zulke dingen gezongen hebben en zijn teruggestuurd. Eigen schuld, dikke bult. Het is wel heel erg naïef om te denken dat zulke dingen worden getolereerd als je ziet welke straffen andere clubs hebben gekregen voor zulke spreekkoren. Helemaal met de gebeurtenissen van vorig jaar in het achterhoofd. Voor de anderen die er niets mee te maken gehad hebben is het natuurlijk jammer.

Eens, Gasten die dit zingen moet je keihard aanpakken. Probleem zit er in dat dit een Buscemi was en dat iedereen in die bus wordt gestraft, terwijl zij door de combi gedwongen worden om naar de wedstrijd te reizen met onbekenden. Dat is gewoon niet acceptabel.

brambo3004

Citaat van: Buma9 op mei 11, 2015, 16:14:01
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/24028683/___Wegwezen_met_die_bus____.html

De achteloosheid en wereldvreemdheid van dat lulletje lampekatoen als hij in een oogwenk de dag van een man of 50 verpest :R (daarmee niet gezegd dat de zangers van het smakeloze lied niet gestraft hoeven te worden)

Dokkumer

Is de bus nu in eerste instantie tegengehouden omdat er wat geroepen is of gebeurde dat later pas? Zoals ik het filmpje heb kunnen volgen was het laatste het geval.
Rijst mij de wedervraag, waarom is de bus tegengehouden?

SCC-J

Citaat van: Lore op mei 11, 2015, 22:02:42
Eens, Gasten die dit zingen moet je keihard aanpakken. Probleem zit er in dat dit een Buscemi was en dat iedereen in die bus wordt gestraft, terwijl zij door de combi gedwongen worden om naar de wedstrijd te reizen met onbekenden. Dat is gewoon niet acceptabel.
Hadden we daarom geen uitkaart? Ik vind dat stuk karton echt geen reet opleveren.

Nog even gezegd te hebben dat inzittende volhouden dat er niet degelijke teksten gezongen zijn.

sunderland

Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2015, 22:25:33
Is de bus nu in eerste instantie tegengehouden omdat er wat geroepen is of gebeurde dat later pas? Zoals ik het filmpje heb kunnen volgen was het laatste het geval.
Rijst mij de wedervraag, waarom is de bus tegengehouden?
nou dat fimpje zegt genoeg .De telegraaf was erbij en dus moest er wat gebeuren .Ze wilden laten zien dat ze flink waren