Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Transfernieuws
Volgend seizoen spelen Rannick Schoop, Oege Sietse van Lingen en Nick Kleen voor @ONSSneek
Jeugdspeler en keeper Ruben Pijlman van @ONSSneek gaat naar de beloften van  @SCCambuurLwd
Welkom en gefeliciteerd Ruben !
onssneek.nl/wp/schoop-van-...

justremco

Selectie seizoen 2019/2020

Naam   Linie   Afkomstig van
Bodhi Prinssen   Doelman   RKC Waalwijk
Ruben Pijlman   Doelman   ONS Sneek
Ken Raghoebar   Verdediging   FC Groningen
Finn Berk   Verdediging   Almere City FC
Bram van Dongen   Verdediging   Achilles '29
Vladik Drakopulo   Verdediging   VV Bergum
Dean Guezen   Middenveld   Jong SC Cambuur
Stefan Deuling   Middenveld   SC Cambuur O19
Werner Bouma   Middenveld   SC Cambuur O19
Mees Gootjes   Middenveld   FC Groningen
Kai van Rijswijk   Aanval   Jong SC Cambuur
Micha Metz   Aanval   Jong SC Cambuur
Piet Halman   Aanval   De Graafschap
Boy Spijkerman   Aanval   FC Emmen
Jakub Brzezowski (proef)   Aanval   Zaglebie Lubin (Polen)

SCC

Opvallende naam vind ik Piet Halman: die heeft volgens mij maar 1 of 2 seizoenen in de jeugd van de Graafschap gespeeld (aanvaller) en zal iom Henk en Sandor proberen zich te laten zien bij Jong Cambuur.

speculeter

En die jongen uit Polen dan?
Heeft bij jong Polen onder de 17 gevoetbald

Collingwood

Jong Cambuur is de competitie begonnen met een 2-1 zege op Heracles. Goals van Ladan (penalty) en Cesnik. Naast Ladan deden van het eerste Van der Kaap, Bangura, Bouman en Oratmangoen mee.

Een knappe overwinning als je de opstelling van Heracles bekijkt, o.a. Breukers, Sama, Van der Buys, Hardeveld, Rossmann, Dos Santos, Konings en Niemeijer deden mee.

Heb de wedstrijd zijdelings gevolgd via de stream van Leo op Facebook. Vond Cambuur af en toe leuk tikken en met name Van der Kaap leek een ijzersterke indruk te maken met vele ingrepen en rust aan de bal. Bouman deed het ook goed.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Aussie. IK weet niet of die nog op proef is of inmiddels vast bij Jong aansluit.

Collingwood

Citaat van: Galdiano op augustus 12, 2019, 16:00:51
Wie is Cesnik?

Australische aanvaller, was al een tijdje op proef en blijkbaar dus een contractje gekregen maar staat op de officiële site nog niet bij de selectie. Er was volgens mij ook lange tijd een Poolse speler op proef, die is blijkbaar afgetest?

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2019, 16:21:18
Aussie. IK weet niet of die nog op proef is of inmiddels vast bij Jong aansluit.

Zal zijn vastgelegd, anders mag je volgens mij geen officiële wedstrijden spelen.

AL

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2019, 15:51:24
Jong Cambuur is de competitie begonnen met een 2-1 zege op Heracles. Goals van Ladan (penalty) en Cesnik. Naast Ladan deden van het eerste Van der Kaap, Bangura, Bouman en Oratmangoen mee.

Een knappe overwinning als je de opstelling van Heracles bekijkt, o.a. Breukers, Sama, Van der Buys, Hardeveld, Rossmann, Dos Santos, Konings en Niemeijer deden mee.

Heb de wedstrijd zijdelings gevolgd via de stream van Leo op Facebook. Vond Cambuur af en toe leuk tikken en met name Van der Kaap leek een ijzersterke indruk te maken met vele ingrepen en rust aan de bal. Bouman deed het ook goed.

Indruk kunnen krijgen van Ladan(type spits)?

Collingwood

Niet echt, wat ik er van zag kwam hij weinig in het spel voor. Schoot de penalty wel heel koeltjes binnen en had nog een keer kunnen scoren als iemand de bal had afgelegd, daar had hij goed positie gekozen. Maar heb niet heel geconcentreerd gekeken, dus wellicht heb ik wat gemist.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2019, 16:22:37
Er was volgens mij ook lange tijd een Poolse speler op proef, die is blijkbaar afgetest?

De Pool, een buitenspeler luisterend naar de naam Jakub Brzezowski, zal zich als het goed is ook aansluiten bij Jong Cambuur maar is nu nog niet speelgerechtigd. Blijkt uit een Twitter-bericht van Cambuur.

Overigens werd gisteren het tweede competitieduel met 2-1 verloren bij Jong De Graafschap. Doelpunt gemaakt door Kai van Rijswijk, van het eerste deden Bos, Van der Kaap, Bangura, Bouman en Akoy mee.

Collingwood

1-4 winst bij Jong Twente. Goals van Metz, Korte en Paulissen (2x). Ook Bos, Van der Kaap, Bangura en Bouman deden mee van het eerste.

denistel

Citaat van: Collingwood op september 30, 2019, 20:56:29
1-4 winst bij Jong Twente. Goals van Metz, Korte en Paulissen (2x). Ook Bos, Van der Kaap, Bangura en Bouman deden mee van het eerste.

knap hoor

PePe