Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: denistel op juli 11, 2016, 13:58:57
talent heeft ie zeker dat sterker worden zouden ze gewoon uit hun zelf ook kunnen
doen he.

Denk niet dat hij de krachttraining bedoeld maar de nederlandse les. Als je leest dat hij in duitsland 3x per week les had en hier maar 6x in totaal. Wil je zo'n jongen zich thuis laten voelen dan moet hij de taal spreken, en daar kan/moet de club mee helpen

Bankzitter

Jonge (buitenlandse)  spelers moet je in alles begeleiden. Zou niet nodig moeten zijn, maar in de praktijk blijkt dat het bij veel spelers wel nodig is.
Daar heb je maar 1 uit de TS en evt. nog een vrijwilliger voor nodig.

Steblecki, Byrne, Masek (en Berisha?) vielen toch wat buiten de groep lijkt het. (Vytas is weer een geval apart).
Vooral bij Masek die hier lang vastligt is taalles het minste wat je kan doen.

El Ma-kri-niii

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Masek maar een paar keer Nederlandse les heeft gehad. Hij kwam hier als negentienjarige in een vreemd land, van zo'n jongen kun je niet verwachten dat hij voldoende professioneel is om dit soort dingen zelf aan te pakken. Als Cambuur niet in staat is zulk soort jongens te helpen en begeleiden, kunnen we beter niet meer aan zulke buitenlandse gokjes beginnen.

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 11, 2016, 19:31:57
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Masek maar een paar keer Nederlandse les heeft gehad. Hij kwam hier als negentienjarige in een vreemd land, van zo'n jongen kun je niet verwachten dat hij voldoende professioneel is om dit soort dingen zelf aan te pakken. Als Cambuur niet in staat is zulk soort jongens te helpen en begeleiden, kunnen we beter niet meer aan zulke buitenlandse gokjes beginnen.
_O_
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Dit is zeker niet goed te praten,wat hebben ze in al die tijd dan met hem gedaan.

Galdiano

Dat heeft de team manager niet goed gedaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC

Steblecki woonde vlakbij, die heb ik een aantal malen gesproken. Er werd niet of nauwelijks met hem gecommuniceerd. Na de training werd hij aan zijn lot overgelaten. Zo ervaarde en voelde hij dat ook. HdJ sprak ook tijdens trainingen nooit met hem. Niet wat moest veranderen of beter moest, ook niet waarom hij er wissel stond, na een eerdere basisplaats én doelpunt tegen Ajax thuis.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dát hij in de basis hoorde imo, maar wel dat er totaal geen begeleiding is binnen onze club.

Geldt dus ook voor een Berisha en Masek. Dat werkt niet motiverend en die gasten hebben het daar natuurlijk onderling ook over.

Geelblauwstiens

Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:24:10
Steblecki woonde vlakbij, die heb ik een aantal malen gesproken. Er werd niet of nauwelijks met hem gecommuniceerd. Na de training werd hij aan zijn lot overgelaten. Zo ervaarde en voelde hij dat ook. HdJ sprak ook tijdens trainingen nooit met hem. Niet wat moest veranderen of beter moest, ook niet waarom hij er wissel stond, na een eerdere basisplaats én doelpunt tegen Ajax thuis.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dát hij in de basis hoorde imo, maar wel dat er totaal geen begeleiding is binnen onze club.

Geldt dus ook voor een Berisha en Masek. Dat werkt niet motiverend en die gasten hebben het daar natuurlijk onderling ook over.
Behoorlijk teleurstellend als ik dit zo lees

legeips

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 11, 2016, 22:31:47
Behoorlijk teleurstellend als ik dit zo lees

Nee joh het was toch de instelling van deze jongens, waardoor ze er een potje van maakte..

Cor

Citaat van: legeips op juli 11, 2016, 22:35:59
Nee joh het was toch de instelling van deze jongens, waardoor ze er een potje van maakte..

Mede. Twee kijven twee schuld. Maar ik weet zeker dat jij dit niet vindt  :proost

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2016, 19:58:38
Dat heeft de team manager niet goed gedaan.

Hebben wij een teammanager?
In Henk en Sandor we trust

Hoekieom

Iedereen denkt maar dat Henk de man was van SC Cambuur. Alleen buiten de tunnel was hij vrolijk. Iedereen trapte erin. Theater was het, meer niet :(

hobbes

Als het te duur is om zulke jongens te begeleiden dan zijn er toch ook wel genoeg vrijwilligers die dit zouden willen doen? Geeft meer binding met de club.

Bankzitter

Als het de TD vraagt komen ze waarschijnlijk met een ander verhaal.

Maar het lijkt me niet zo moeilijk om beter met talenten om te gaan. Er lopen 4 trainers rond , eentje kan zich toch speciaal richten op de jonge of buitenlandse spelers.
Een (onafhankelijk) vertrouwenspersoon waar spelers mee kunnen praten lijkt me ook bij een goede begeleiding horen. Taalles kan een vrijwilliger ook prima doen.

Zijn El Baad en vd Putten ook al wat sterker geworden afgelopen jaar... die kwamen ook als vrij iele mannetjes binnen.

Vlampiep

Citaat van: Hoekieom op juli 12, 2016, 00:18:05
Iedereen denkt maar dat Henk de man was van SC Cambuur. Alleen buiten de tunnel was hij vrolijk. Iedereen trapte erin. Theater was het, meer niet :(
Ga jij eens heel snel ut hoekie om. :rodekaart