Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Bernardo op juni 08, 2015, 19:08:40
Waar lees je dat? Kan er verder niks over vinden, ook niet van Willem II
op de site van vi

Bernardo

FC Groningen laat Masek terugkeren naar HSV
FC Groningen laat Masek terugkeren naar HSV
FC Groningen gaat voorlopig niet in zee met Dominik Masek. De negentienjarige middenvelder uit Tsjechië was de voorbije zes dagen op proef in het noorden.
Masek beschikt over een aflopend contract met Hamburger SV, waar hij momenteel uitkomt voor de ploeg Onder-23 in de Regionalliga. De Tsjech tekende drie jaar geleden bij de Duitse Bundesliga-club, nadat hij op al op vijftienjarige leeftijd zijn debuut had gemaakt voor zijn jeugdclub 1. FK Pribram. Daarmee is Masek nog altijd de jongste debutant ooit in de Gambrinus Liga, het hoogste niveau van Tsjechië. Voor HSV speelde de linkspoot nog niet in de hoofdmacht.

De jeugdinternational hoopte in Groningen een contract af te dwingen, maar zover kwam het niet. 'Door mutaties in het oorspronkelijk geplande trainingsschema is in goed onderling overleg met speler en begeleider besloten dat het voor Masek zinvoller bleek zich weer bij zijn club in Hamburg te melden', luidt de verklaring van FC Groningen.

De club meldt wel dat in een later stadium wordt bekeken of Masek dan alsnog voor een verbintenis in aanmerking komt.

Lore

Misschien is het wel verstandig om aan verwachtingsmanagement te doen. Hij heeft tot nu toe de afgelopen jaren gespeeld op het vierde niveau in Duitsland: de Nederlandse hoofdklasse.....

Wel de jongste debutant in Tsjechische eredivisie ooit, dat dan weer wel. Wij gaan het zien, maar hij zal wel wat tijd nodig hebben!

denistel

dat we zulke spelers kenne halen al1 maar goed hij is 19 jaar en nu wel van ons.
laat de staf er maar mee bezig gaan. welkom en suc 6 jongen.

AL

Welkom!
Ik ken hem niet, maar dat was met Rusnak ook het geval.
Overgoor, Vd Streek en Masek middenveld?

Bernardo

Citaat van: AL op juni 08, 2015, 19:19:11
Welkom!
Ik ken hem niet, maar dat was met Rusnak ook het geval.
Overgoor, Vd Streek en Masek middenveld?
Genoeg concurrentie, met ook nog Steblecki!

Sakin

Welkom!

Maar wie heeft Cambuur getipt over hem Groningen? Stukje knap scoutingswerk ook al is hij op proef geweest bij andere clubs. En moet hij zich nog laten zien!

AL

Volgens een Willem 2 supporter bij mij op het werk is hij afgetest bij hun.
Speler komt volgens hem uit netwerk vd Vegt die veel connecties heeft in Tsjechie.
Ik ben benieuwd.

justremco

Maakte daar een geweldige indruk heb ik gelezen, kan me niet voorstellen dat ie is afgetest. Dat ze voor een andere speler hebben gekozen (bijv Ojo) dat zou wel heel goed kunnen

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op juni 08, 2015, 19:19:48
Genoeg concurrentie, met ook nog Steblecki!

En onze held Bakker.

wiekie1969

Citaat van: Lore op juni 08, 2015, 19:15:32
Misschien is het wel verstandig om aan verwachtingsmanagement te doen. Hij heeft tot nu toe de afgelopen jaren gespeeld op het vierde niveau in Duitsland: de Nederlandse hoofdklasse.....

Wel de jongste debutant in Tsjechische eredivisie ooit, dat dan weer wel. Wij gaan het zien, maar hij zal wel wat tijd nodig hebben!

Hoezo? Maakt geen reet uit of je nu 34 of 19 bent. Als je kan ballen en beter bent dan de anderen  hoor je erin te staan!!!!

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 08, 2015, 19:17:24
dat we zulke spelers kenne halen al1 maar goed hij is 19 jaar en nu wel van ons.
laat de staf er maar mee bezig gaan. welkom en suc 6 jongen.

Geweldig dit man, prima speler voor scc!!!

Lore

Citaat van: wiekie1969 op juni 08, 2015, 20:18:38

Hoezo? Maakt geen reet uit of je nu 34 of 19 bent. Als je kan ballen en beter bent dan de anderen  hoor je erin te staan!!!!

Adem in. Adem uit! Wat ik bedoel te zeggen is dat hij uit de vierde divisie in Duitsland komt!

zeewolde

Citaat van: Lore op juni 08, 2015, 19:15:32

regionalliga nivo ligt echt wel wat hoger dan onze hoofdklasse. Grootste gedeelte bestast daar ook uit full profs.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juni 08, 2015, 20:42:41
regionalliga nivo ligt echt wel wat hoger dan onze hoofdklasse. Grootste gedeelte bestast daar ook uit full profs.
En fysiek voetbal op dat niveau..