Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: okkele op februari 25, 2017, 11:48:21
ieder zijn eigen he?
voor mij was van deelen de terechte m.o.t.m

Ik vind het wel mooi dat de tegenstander van Peersman zo gefrustreerd was dat hij uit zelfbescherming gewisseld werd.

Bernardo

Citaat van: hobbes op februari 25, 2017, 11:58:39
Ik vind het wel mooi dat de tegenstander van Peersman zo gefrustreerd was dat hij uit zelfbescherming gewisseld werd.

Die gast had ook nog mazzel, had gewoon rood moeten hebben na die overtreding op Zeinstra.

hobbes

Citaat van: Bernardo op februari 25, 2017, 11:59:24
Die gast had ook nog mazzel, had gewoon rood moeten hebben na die overtreding op Zeinstra.

Klopt, ging met gestrekt been door  :rodekaart

denistel

die stond zelf al diep dus dat ken niet.hij geeft ze 10 meter op eigen helft en
ze komen werkelijk nergens terecht

Agy

Citaat van: Bernardo op februari 25, 2017, 11:59:24

Ook maar los daarvan had hij daarvoor al geel moeten hebben, dit had minimaal zijn 2e moeten zijn. Dat had zijn trainer ook wel door.

Bernardo

En weer een goede wedstrijd.  :thumbsup

John Hiatt

Verdedigend bijna foutloos. Wat heeft deze man zich verbeterd, van een twijfelaar in het veld naar een brok onverzettelijkheid.

Gasgeve

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2017, 14:22:51
Verdedigend bijna foutloos. Wat heeft deze man zich verbeterd, van een twijfelaar in het veld naar een brok onverzettelijkheid.
Vooral verdedigend verbeterd. Aanvallend is het nog steeds een twijfelaar die kwaliteit tekort komt.

Bolle

Citaat van: Gasgeve op april 01, 2017, 14:23:59
Vooral verdedigend verbeterd. Aanvallend is het nog steeds een twijfelaar die kwaliteit tekort komt.

Volledig eens. Hij moet de middellijn niet over!

sunderland

Citaat van: Gasgeve op april 01, 2017, 14:23:59
sorry maar ik vind het nog steeds niks. Hij heeft een paar redelijke weds gespeeld

Gasgeve

Citaat van: sunderland op april 05, 2017, 22:14:33
sorry maar ik vind het nog steeds niks. Hij heeft een paar redelijke weds gespeeld
Als je wil groeien, moet je een Peersman doorselecteren. Er zal toch voor de linkerkant ook wel ergens iemand van het niveau van Deelen te vinden zijn.

denistel

tuurlijk wel labylle of schroyen van mvv beide goed spelers die kunnen
verdedigen en ook nog wat met een bal kunnen.

Bankzitter

Zeker, al is het geen ramp als linksback je zwakste positie is. Prio ligt toch in een sterke as en aanval.

oostside

Het is geen sterspeler en dat zal het ook niet snel worden, maar het is ook geen ramp (meer) om hem bij de groep te hebben.

Wat je wel moet meenemen is dat linkspoot Schilder hem ook minder goed kan aanspelen. Schilder zal liever op rechts openen, dan een stap extra maken voor een draai om links (lees: Peersma) aan te spelen. Daarmee is het middenveld/verdediging van de tegenstander door deze extra draai van Schilder ook sneller bij Peersman als deze daadwerkelijk eens diep wordt aangespeeld.

denistel

dan mut el baad of steenvoorden em toch aan spelen? peersman zal zeker
altijd alles geven maar aand e bal niet sterk genoeg en als je omhoog wilt
dat kom je er met hem niet.