Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
189 gasten, 3 leden
Bob Paisley, zeewolde, mario

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Whoestemen

Citaat van: Len Cantello op juli 31, 2015, 11:31:08
Heeft genoeg te doen lees ik op Twitter. Vooral druk met allerhande verhalen re-tweeten die vertellen hoe geweldig hij wel niet is. Ik hoop dat Henk, Sandor en Jan deze knul wel met beide voetjes op aarde houden......

Beetje kort door de bocht, hij is heel blij dat mensen positief zijn. Verder zit hij in een hotel zonder sfeer, maar met WiFi ;) Komt wel goed met deze jongen.

grijskijker

Arsenal-legende looft aanwinst Cambuur: 'Hij is veel beter dan gemiddeld'
Vrijdag, 31 juli 2015 om 13:32
/

SC Cambuur mag heel wat verwachten van nieuwkomer Jack Byrne. De negentienjarige middenvelder wordt voor één jaar gehuurd van Manchester City, waar hij werkte onder beloftencoach Patrick Vieira. De Arsenal-legende laat zich in de Irish Daily Mirror lovend uit over de Ier. "Hij is heel goed", zegt Vieira.

Byrne treedt in Leeuwarden in de voetsporen van onder meer Albert Rusnák, die vorig jaar dezelfde weg bewandelde en via Cambuur een transfer naar FC Groningen verdiende. Ook Byrne moet, afgaande op de woorden van Vieira, een grote impact kunnen hebben. "Hij is beter dan gemiddeld, veel beter", stelt de Fransman. "Hij toonde een niveau dat ik niet had verwacht."

In de krant wordt de vergelijking opgeworpen met een illustere landgenoot van Byrne: Roy Keane. De oud-international kende een fantastische loopbaan bij Manchester United en geldt als één van de beste Ierse spelers ooit. Vieira wil daar echter nog niet aan. "Je kunt alleen zeggen dat ze allebei gek zijn, maar dat heb je nodig. Zeker als Ier", grapt hij tot besluit.

Collingwood

Leuke berichten, eerder al zoiets van Roy Keane. Hopelijk kan Jack het waarmaken (zowel technisch als fysiek)!
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Haha! De Arsenal-legende laat zich in de Irish Daily Mirror lovend uit over de Ier. "Hij is heel goed"... Dat zijn nog eens woorden. Eerst maar laten zien in de competitie.

Bankzitter

Ach, dat getwitter hoort een beetje bij deze (leef)tijd.

Maar er ligt al best wat druk op zo'n jonge speler, wordt van alle kanten veel van hem verwacht. Nummer 10 en de erfenis van Rusnak in Leeuwarden. Langdurig contract bij City die z'n ontwikkeling volgen (en mischien wel hopen op een homegrown speler in de toekomst). En de Ieren zitten met een verouderd nationaal team en snakken naar jong bloed.
Mooie vergelijkingen ook meteen met Keane, Xavi, Pirlo en Scholes ... .

Dus goed begeleiden want hij zal best ook even schrikken van het niveau als je middenvelders als Guardado, Mokotjo of Toornstra tegenkomt. Het lijkt me wel een vechter dus komt wel goed, maar niet meteen de lat te hoog voor hem leggen.

poelie-lwd

Ik weet niet of je als toptalent blij moet zijn vergeleken te worden met Keane of Viera. Welliswaar fysiek sterke mannetjesputters en spelend met het hart maar die waren op hun best als ze de ballen inleverden bij Cantona of Henry. Nogmaals supersterren in hun rol maar geen stylisten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hasses

Waarom zullen we ons 'druk moeten maken' over een selectiespeler die twittert? Overgoor en Berisha twitteren ook, nou laat ze lekker..

Collingwood

Pas over drie weken weer inzetbaar, aldus de HaH.
Kalmte alleen kan u redden.

DK

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2015, 12:26:29
Pas over drie weken weer inzetbaar, aldus de HaH.

a.s. zondag zijn we 3 weken verder.. hoor nog weinig van Jackie.. traint ie al weer mee???

ruubmac

Heb vandaag ergens gelezen, weet zo even niet meer waar, dat HdJ verwacht dat Byrne er volgende week weer bij is

Lore

Citaat van: ruubmac op augustus 28, 2015, 14:29:53
Heb vandaag ergens gelezen, weet zo even niet meer waar, dat HdJ verwacht dat Byrne er volgende week weer bij is

Mooi! Volgende week spelen wij niet, dus kan hij mooi een extra week meetrainen!

Scc01

Ben wel benieuwd naar hem. Hoop dat Masek ook een keer gebracht wordt. En Berisha. Waarom haal he ze anders?

maikcambuur

Citaat van: Scc01 op augustus 28, 2015, 18:15:32
Ben wel benieuwd naar hem. Hoop dat Masek ook een keer gebracht wordt. En Berisha. Waarom haal he ze anders?

Apart inderdaad. Met masek is het ook gewoon triest dat wanneer Henk de nr '10' wisselt, hij Barto op die plek neerzet. Volstrekt onbegrijpelijk natuurlijk.

Drumfather SCC

Citaat van: ruubmac op augustus 28, 2015, 14:29:53
Dit moet ik even tegenspreken! Jack trainde vandaag volop mee in de partijvorm

speculeter

Ik las ergens dat hij hoopte dat hij tegen vitesse zijn eerste speeltuinen te maken.
Hij hoopte op 20 minuten.