Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.918
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
mathijs901, okkele, 666, justremco

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 18:28:22
Hij retweet. Hij zet zelf niks op Twitter.

Hij heeft net op twitter gezet dat hij 'a good weekend' heeft gehad!

jeff

Citaat van: Lore op maart 14, 2016, 21:34:01
Hij heeft net op twitter gezet dat hij 'a good weekend' heeft gehad!
bedoel je deze ? Gaat namelijk over een pas geboren baby die hij in ze handen heeft op de foto.

It's been a good weekend ?? introducing baby Grace to the family ❤️ https://t.co/tbB9cfqpna

hobbes

Citaat van: jeff op maart 14, 2016, 22:32:54
bedoel je deze ? Gaat namelijk over een pas geboren baby die hij in ze handen heeft op de foto.

It's been a good weekend ?? introducing baby Grace to the family ❤️ https://t.co/tbB9cfqpna

Bekend geval van verder kijken dan je neus lang is.

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 19:01:53
Vorige week Feyenoord uit na het doelpunt van Barto werd er ook niet uitbundig gejuicht.
Een aantal spelers zijn meer met zich zelf bezig dan met de prestatie.
De tijd dat de spelers voor elkaar het snot voor de ogen werkte is al een tijdje verdwenen, irritatie en gelatenheid heeft zijn intrede gedaan.
Ondanks dat Byrne nog steeds niet 100% speelt, is hij in dit elftal nog steeds het mannetje en mag de rest alleen maar diep buigen voor zijn prachtige openingen, waar zij door onkunde te weinig mee doen.

Lore

Citaat van: hobbes op maart 14, 2016, 22:44:50
Bekend geval van verder kijken dan je neus lang is.

Nee, ik vind het gewoon niet een slimme omschrijving van hem! Zelfde dat ik het niet slim van hem vindt dat hij, bij een kansloze nederlaag, alles retweet over zijn eigen doelpunt.

Natuurlijk mag hij blij zijn met zijn nichtje, maar hij mag ook wel eens tonen dat hij het kut vind dat weer heeft verloren.

kapseltje

Blij doen na een wedstrijd is niet handig, maar ik heb niet het gevoel dat een nederlaag hem niks doet.

Interview na de wedstrijd tegen zwolle waarin hij wel een beetje laat doorschemeren hoe graag hij wil winnen:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-pakt-earste-winst-yn-2016-troch-pec-te-ferslaan

Lore

Citaat van: kapseltje op maart 15, 2016, 10:22:57
Blij doen na een wedstrijd is niet handig, maar ik heb niet het gevoel dat een nederlaag hem niks doet.

Interview na de wedstrijd tegen zwolle waarin hij wel een beetje laat doorschemeren hoe graag hij wil winnen:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-pakt-earste-winst-yn-2016-troch-pec-te-ferslaan

Ja, misschien is het ook wel zijn leeftijd!

El Ma-kri-niii

Dat interview geeft inderdaad wel een ander beeld.

Citaat van: Lore op maart 15, 2016, 10:41:09
Ja, misschien is het ook wel zijn leeftijd!
Ik denk dat we ook niet moeten vergeten dat Byrne vanaf jonge leeftijd opgehemeld wordt vanwege zijn voetbalkwaliteiten, bij een club zat waar zijn kont nog afgeveegd wordt als hij dat zou vragen en op negentienjarige leeftijd een salaris verdient wat nogal wat hoger ligt dan het minimumloon wat ik als negentienjarige kreeg in de supermarkt. Misschien is het dan wel menselijk om een beetje naast je schoenen te gaan lopen.

Spine

Meneertje heeft dus dag en nacht liggen wippen om zijn vrouwtje zwanger te maken; daarom compleet uit vorm de eerste seizoenshelft.
:_schater

hobbes

Citaat van: Spine op maart 16, 2016, 15:26:48
Meneertje heeft dus dag en nacht liggen wippen om zijn vrouwtje zwanger te maken; daarom compleet uit vorm de eerste seizoenshelft.
:_schater

Schoonzus denk ik? Volgens mij was het zijn nichtje

Lore

Citaat van: hobbes op maart 16, 2016, 16:27:26
Schoonzus denk ik? Volgens mij was het zijn nichtje

Het blijft een Ier hè, het een sluit het ander niet uit!

Bankzitter

Vlampiep

Het is en blijft een voetballer waar ik van kan genieten en waar je voor naar het stadion komt.
Dat een aantal mede spelers hem niet begrijpen, zeg veel meer over hun kwaliteiten dan over Byrne.
Jammer dat hij niet met een De Ridder of Manu heeft kunnen spelen, dan waren zijn kwaliteiten veel meer gewaardeerd en hadden wij nu niet op de laatste plaats gestaan.

John Hiatt

Geblesseerd van de training.....  ;(