Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:46:21
We misten vandaag echt muhren. Een slimme doelpnt maker was wat er aan ontbrak. Verder een geweldig goed Cambuur gezien die Feyenoord 75 min de baas was. Lees hier nu zulke domme dingen dat ik mij afvraag of ik hier niet moet stoppen

Vergeet Jacobs ook niet. Maar moet ook de invallers complimenteren hoor! Prima gedaan. Dit belooft allemaal toch nog wat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Ik vond Paulissen ook echt prima spelen.
En er is blijkbaar nu ook op een plan B (vd Kaap) getrained.

diekhuzen

Genoten van Cambuur. Prima wedstrijd, mooi en aanvallend voetbal en met name lef getoond.  Bij mij overheerst trots en vertrouwen in onze club. Op naar zondag en het eerste seizoenshelft mooi afsluiten.

Vlampiep

Gisteravond wel de mooiste en sfeervolste wedstrijd van dit seizoen mogen meemaken.
Wat een sfeer in het stadion en sfeeractie met dat prachtige doek op Noord.
Volgens mij krijgen we de 2e seizoenshelft vaker te maken met een uitverkocht stadion. |:)

sunderland

The day after; blijft toch wel stuk trots over. Nog steeds zit mijn hoofd er vol van.

Lore

Citaat van: Bankzitter op december 20, 2019, 00:13:40
Die nederlagen zijn ongelukkig, maar veel belangrijker al 2 wedstrijden op erg hoog niveau gevoetbald (boven KKD niveau)met spelers en een TD die (grotendeels) langdurig vastliggen Deze wedstrijden waren het bewijs dat we ook na promotie kunnen een eredivisie waardig team kunnen neerzetten. Trots en op naar een gouden toekomst.

Ongelukkig misschien wel. Maar het is ook wel de klasse van Berghuis. Hij speelde niet goed, maar er zijn er weinig die de bal er zo in trappen als hij deed. Wij missen dan net deze klasse en missen dus de kansen. Dat maakt niet uit. Wij hebben veel, veel minder geld.

Ik ben dan ook gewoon heel erg trots op de prestatie van de club. Ergens ben ik ook blij dat er geen verlenging kwam, maar dat weet ik pas zeker als wij zondag hebben gewonnen.

Wat ik zelf niet helemaal begreep was de laatste wissel. Muhren zat op de bank, dus ik neem aan dat hij kon spelen. Want als dat uitgesloten was dan zou hij niet op de bank zitten. In welk scenario zou De Jong Muhren dan gebracht hebben?

Ik heb er wel vrede mee hoor, maar als hij niet kon spelen dan zou ik hem ook niet op de bank zetten.

Josli

Echt goed gespeeld hoor. Ik vond Ladan dan weer heel aardig spelen. Is natuurlijk een ander type dan Muhren, maar vulde dat in mijn ogen prima in. Ik vind hem zelfs een stuk beter in de combinatie dan Muhren, En dat penaltymoment doet hij echt heel goed. Jammer dat hij daar geblesseerd bij raakte. Hopen dat het meevalt. Verder als team goed gevoetbald, met een absoluut uitblinkende Hoedemakers in mijn ogen...

mario

Feitje bij het verslag van de NOS "Geen eredivisieclub waagde dit seizoen zo veel schotpogingen tegen Feyenoord als Cambuur in de eerste helft."

Ik had niet verwacht dat Cambuur tegen Feyenoord zou winnen maar was voor de wedstrijd met name heel benieuwd hoe ver wij zouden zijn. Dat wij uiteindelijk Feyenoord voetballend de baas zouden zijn heeft mij zeer positief verrast  |:).

Tanjajeah

Wat een ouderwets sfeertje gister, was toch wel een tijdje geleden dat het zó kolkte in het stadion. Prachtige sfeer-actie, heerlijke wedstrijd, Cambuur heeft aan klantenbinding gedaan.

denistel

Citaat van: mario op december 20, 2019, 10:03:46
Feitje bij het verslag van de NOS "Geen eredivisieclub waagde dit seizoen zo veel schotpogingen tegen Feyenoord als Cambuur in de eerste helft."

Ik had niet verwacht dat Cambuur tegen Feyenoord zou winnen maar was voor de wedstrijd met name heel benieuwd hoe ver wij zouden zijn. Dat wij uiteindelijk Feyenoord voetballend de baas zouden zijn heeft mij zeer positief verrast  |:).

mok niet want onze spelopvatting en spel is al het hele seizoen beter dan dat van hun

Zuid1991

Citaat van: Tanjajeah op december 20, 2019, 13:26:04
Wat een ouderwets sfeertje gister, was toch wel een tijdje geleden dat het zó kolkte in het stadion. Prachtige sfeer-actie, heerlijke wedstrijd, Cambuur heeft aan klantenbinding gedaan.
Helemaal eens!
Het kolkte bij momenten.
Zelfs op zuid werden liederen ingezet, en stonden ouderwets een groepje 90 minuten.

zeewolde

Laat ze die instelling eerst maandag nog maar een keer zien

Dokkumer

Die gaan vol voor de beker en hebben al een PO ticket. Ik ben daar niet bang voor

Chielvak19

RKC uit.Wedstrijd zal wel op woensdag gespeeld worden. 23/10 spelen we tegen Roda en daarna pas op maandag tegen PSV
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Bankzitter

Pikante loting... .

Van RKC zie ok ze wel graag winnen.... maar verder kost het alleen maar geld als er geen publiek mag en kun je beter alles zetten op de competitie.