Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Ha! Jij snapt het Dokkie. Dit stuk is geregiseerd en dat gehamer dat de bron van Bos toch echt in het buitenland zit is een wassen neus. De kans is namelijk vrij groot dat hij dezelfde info kreeg vanuit de BVO die andere supporters ook ter ore kregen. De pot verwijt de ketel wat mij betreft.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

En nu maar weer on topic:

Berisha of Ogbeche, zeg het maar. Ik neig zelf toch naar Berisha, is iets minder een aanspeelpunt voor zo ver ik kan inschatten. Daarentegen denk ik dat hij meer een afmaker is dan Ogbeche.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

el haj

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 21:04:39

Berisha of Ogbeche, zeg het maar. Ik neig zelf toch naar Berisha, is iets minder een aanspeelpunt voor zo ver ik kan inschatten. Daarentegen denk ik dat hij meer een afmaker is dan Ogbeche.

Is wel heel moeilijk zeggen zo; er zijn maar weinig mensen hier die 'm een hele wedstrijd hebben zien ballen.
Dat gezegd hebbende, beginnen we dit seizoen met Ogbeche (of misschien Barto). Henk heeft aangegeven Berisha langzaam te brengen.

okkele

ik weet wat we aan ogbeche hebben en heb berisha nog nooit gezien behalve wat flitsen op www.
als berisha het in zich heeft om ogbeche er uit of naar de zijkant te werken hebben we dit jaar weer een geweldig seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 21:00:31
Ha! Jij snapt het Dokkie. Dit stuk is geregiseerd en dat gehamer dat de bron van Bos toch echt in het buitenland zit is een wassen neus. De kans is namelijk vrij groot dat hij dezelfde info kreeg vanuit de BVO die andere supporters ook ter ore kregen. De pot verwijt de ketel wat mij betreft.

Dat vermoeden heb ik ook en is dit verhaal waarschijnlijk de wereld ingebracht om eigen lekkages weg te poetsen.
Overigens vermoed ik op basis van dit artikel ook dat Bos (normaliter een prima kerel en dito journalist) degene was die de "primeur" zou krijgen van het aantrekken van Byrne en Berisha.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 21:04:39

Onmogelijk te zeggen op dit moment. Ik wilde hetzelfde zeggen als okkele: als Berisha erin slaagt Ogbeche uit de basis te spelen hebben we een geweldige spits aan hem.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Nog een paar nachtjes slapen, dan zullen we de eerste "live" actiebeelden van hem zien. Zelfs als zijn kwaliteiten 20% zijn van de stof die deze transfer deed opwaaien dan hebben we al een grote jongen in huis |:)

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2015, 20:23:30

Wil ik overigens mijn 2 centen ook nog wel over geven...

De geruchtenstroom MET naam kwam al eerder op gang. De 17e was er al dikke paniek omdat de naam Berisha uitgelekt was op dit forum.
Dat de club de kaken stijf op elkaar hield is ook maar deels waar. Er zijn diverse personen geweest met onder andere de heer de Graaf die hun mond voorbij gesproken hebben.

Ik vind dit dan ook een artikel wat heel erg geregisseerd lijkt door de bvo en waar een sneer uitgedeeld wordt naar bepaalde mensen, terwijl de bvo zélf de gelederen dus niet gesloten kan houden!

Ik vind het ook geen geweldig artikel. De nadruk lijkt inderdaad te liggen op bronnen, vroegtijdige berichtgeving en lekken. Daarentegen wordt het transferspel in mijn ogen helemaal niet gereconstrueerd. Het wordt bijvoorbeeld niet duidelijk wat de rol van Panathinaikos precies is in dit verhaal. Ook snap ik niet helemaal waarom het lekken nu zo'n kink in de kabel was. Ik snap dat het hierdoor mogelijk werd dat andere clubs Berisha op de radar kregen, maar waarom was dit een reden voor Panathinaikos, Cambuur en Roma om meer druk op elkaar uit te oefenen?
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2015, 20:23:30

Wil ik overigens mijn 2 centen ook nog wel over geven...

De geruchtenstroom MET naam kwam al eerder op gang. De 17e was er al dikke paniek omdat de naam Berisha uitgelekt was op dit forum.
Dat de club de kaken stijf op elkaar hield is ook maar deels waar. Er zijn diverse personen geweest met onder andere de heer de Graaf die hun mond voorbij gesproken hebben.

Ik vind dit dan ook een artikel wat heel erg geregisseerd lijkt door de bvo en waar een sneer uitgedeeld wordt naar bepaalde mensen, terwijl de bvo zélf de gelederen dus niet gesloten kan houden!

amen!  _O_

Het verhaal vertelt eigenlijk niets, terwijl het wel iets wil zeggen: Henk Albers had dit niet mogen openbaren. Of dit vanuit de club komt of dat het een journalist is die ook de primeur had willen hebben interesseert mij niet zoveel. Dit soort vuile was hang je niet buiten.

In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2015, 21:26:24
Dat vermoeden heb ik ook en is dit verhaal waarschijnlijk de wereld ingebracht om eigen lekkages weg te poetsen.
Overigens vermoed ik op basis van dit artikel ook dat Bos (normaliter een prima kerel en dito journalist) degene was die de "primeur" zou krijgen van het aantrekken van Byrne en Berisha.

Dat vermoed ik ook. Door de toon alleen al. Ook op zijn twitterreacties.

carlo de leeuw

Als ik het allemaal goed begrijp is, ondanks de onhandige mensen binnen de bvo en de pseudo journalist Henk Albers,maar dankzij o.a. G. Bos en censuur op dit forum, deze transfer toch nog gelukt.
het is bijna aandoenlijk!

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op juli 05, 2015, 22:55:38
Als ik het allemaal goed begrijp is, ondanks de onhandige mensen binnen de bvo en de pseudo journalist Henk Albers,maar dankzij o.a. G. Bos en censuur op dit forum, deze transfer toch nog gelukt.
het is bijna aandoenlijk!
Juist, het is allemaal mijn schuld dat het gelukt is :devil
De moraalridders hebben gesproken, nu is het tijd voor de voeten van Berisha om te spreken ;)

jesper87

Leuk spitsje, zaterdag even bij jong cambuur aan het werk gezien tijdens de training, niet afgemaakt omdat hij nog niet fit was. maar loopacties en slimmigheidjes van een echte spits! ben benieuwd!

De Gast

Citaat van: okkele op juli 05, 2015, 21:10:40
ik weet wat we aan ogbeche hebben en heb berisha nog nooit gezien behalve wat flitsen op www.
als berisha het in zich heeft om ogbeche er uit of naar de zijkant te werken hebben we dit jaar weer een geweldig seizoen.

Ja jij weet het ja..

Het was de tweede seizoenshelft een verschrikking om te zien hoe onze voorhoede liep te ploeteren icm een dolend middenveld. Omzettingen zijn er nodig voor aanvang van het seizoen  :0=

pvanbuijtene

Citaat van: De Gast op juli 06, 2015, 09:08:23
Ja jij weet het ja..

Het was de tweede seizoenshelft een verschrikking om te zien hoe onze voorhoede liep te ploeteren icm een dolend middenveld. Omzettingen zijn er nodig voor aanvang van het seizoen  :0=

middenveld is toch ook drastisch veranderd nu? dus aanpassingen zijn gedaan.. nu hopen  dat aanvoer wel goed is, dan presteren de voorhoede spelers ook weer zoals eerste seizoenshelft.