Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

KristCambuur

Hij is binnen! Hopen dat hij echt zo goed is!  :D
Cambuur till I die!

grijskijker

Citaat van: KristCambuur op juli 03, 2015, 19:11:33
Hij is binnen! Hopen dat hij echt zo goed is!  :D
Kijk naar de beelden zou ik zeggen...er staat wel wat online.

PePe

En nu maar hopen, dat de nog nodige versterkingen (door deze transfer) nu ook snel rond komen.

grijskijker

Citaat van: PePe op juli 03, 2015, 19:16:25
En nu maar hopen, dat de nog nodige versterkingen (door deze transfer) nu ook snel rond komen.
Snel niet,dit is afgelopen week een paar keer gemeld... Jammer maar zo werkt het eenmaal...

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 19:08:37
Misschien samen spelen?Misschien van de linkerkant starten, hij is linksbenig en snel kan hij met hulp van B groeien/wennen...

Ik denk dat B nog een financieel slagje elders gaat slaan
Iedereen heeft recht op mijn mening.

johnmillwall

Als Zweedse jeugdinternational is hij in ieder geval gewend aan de kleuren geel/blauw :y

https://www.youtube.com/watch?v=8b1slStfRYE

KristCambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 19:13:30
Kijk naar de beelden zou ik zeggen...er staat wel wat online.

Juist daarom, ik beoordeel geen spelers op youtube-filmpjes...
Maar juist door zijn indrukwekkende cv en de beelden waar jij over praat ben ik benieuwd (of hij echt zo goed is). 
Cambuur till I die!

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 19:09:21
Lezen is een vak.. 1 jaar met optie!!! Dus eigenlijk 2 jaar ;)
ja, maar we weten niet wat er met die optie gemoeid gaat

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2015, 19:20:42
Ja hallo, dan moet er weer een spits bij :P

grijskijker

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2015, 19:24:29
ja, maar we weten niet wat er met die optie gemoeid gaat
Ja dus? Die optie is er en zo kan je centen pakken als die kans zich voor doet..

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2015, 19:20:42

Dat idee heb ik ook steeds, we wachten maar af

moodygrunn

http://www.desportjournalist.nl/2015/07/03/brekend-transfer-valmir-berisha-as-roma-naar-cambuur-rond-vanavond-als-toeschouwer-bij-dtd/

BREKEND NIEUWS: Cambuur heeft AS Roma-spits Valmir Berisha (19) binnen. Zijn transfer is mij iets voor half zeven bevestigd, zo kan ik namens het Friesch Dagblad met zekerheid melden. Daarmee komt een einde aan allerlei geruchten en onzekerheid. SC Cambuur zal Berisha's komst vermoedelijk ook vanavond nog bekend maken. Berisha is zelfs als toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd tegen DTD vanavond...

Buitenlandse bronnen meldden me op 17 juni al dat hij naar Cambuur kon, maar dat bleef tot vandaag een gerucht. De club hield zich al die tijd stil, wat blijkbaar heeft geholpen. Knap staaltje van de Leeuwarders. Morgen in de zaterdagkrant van het Friesch Dagblad een reconstructie van een bizarre transfer.

De jonge Zweedse spits, die begin 2014 van Halmstads naar AS Roma vertrok en vorig seizoen werd uitgeleend aan Panathinaikos, tekent in Leeuwarden een contract voor één jaar plus optie. 

blog berisha panathinaikosBerisha speelde weinig in het buitenland en kan de komende tijd bij Cambuur proberen aan te tonen waarom hij nog niet zo lang geleden de 'nieuwe Zlatan' werd genoemd. Als dat lukt, hebben de Leeuwarders een potentiële goudmijn in handen.

Tot nu waren er slechts geruchten over interesse in Berisha. Van een zekere overgang was tot vanavond geen moment sprake Sterker nog: door bepaalde ontwikkelingen kwam de transfer van Berisha naar Cambuur op een bepaald punt zelfs op losse schroeven komen te staan. Met kunst- en vliegwerk is het echter zover: van gerucht naar feit, witte rook.

LET OP: morgen komen we in de vrijdagkrant van het Friesch Dagblad met een uitgebreide reconstructie van wat een bizar transferspel was! (kan iemand dat uploaden?)

Anderhalf jaar geleden kon Berisha nog naar diverse Europese grootmachten. Zo kreeg de Zweedse spits na een succesvol WK onder 17 in 2013 (zeven duels, zeven goals) naar eigen zeggen een contract aangeboden van Borussia Dortmund en Sevilla. Daarnaast waren Juventus, Sunderland, Celtic, Liverpool en Spurs in meer of mindere mate in hem geïnteresseerd. Ook Ajax nam destijds contact op met het Zweedse talent.

Anderhalf jaar later is, na mislukte Italiaanse en Griekse avonturen, Leeuwarden de plaats waar hij gaat spelen. Vrijdag 3 juli is de dag waarop een gerucht een feit werd: Berisha is een Cambuurspeler.
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 03, 2015, 19:25:27
Ja hallo, dan moet er weer een spits bij :P

Of een spits die ook linksbuiten kan spelen...

Tannane?  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Berisha is net binnen en we hebben het al weer over nieuwe namen.
Voor mij even verwarrend. ...contract voor een jaar met optie voor Nog een jaar.
Die optie moet dus worden gelicht.
Dus in de winter zal Cambuur met berisha om tafel om die optie te lichten.
Stel dat hij er dan al 10 in het netjes heeft liggen...en hij denkt dat hij na het seizoen toch wel bij een club komt die hem beter gaat betalen?
Dan gaat toch die optie niet door en loopt hij transfervrij de deur uit?

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juli 03, 2015, 19:32:14
LET OP: morgen komen we in de vrijdagkrant van het Friesch Dagblad met een uitgebreide reconstructie van wat een bizar transferspel was! (kan iemand dat uploaden?)

Vrijdagkrant of zaterdagkrant vraag ik me af?  Zal die van vandaag nog even doorspitten en anders morgen proberen te uppen.