Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

De telegraaf heeft nog een hogere waarheidsgehalte dan dit verhaal.

OuweSkeve

Cambuurfront meld het ook al.

Collingwood

Citaat van: OuweSkeve op mei 15, 2015, 15:01:06

Die hebben het uit de LC.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Dat is een knip en plak nieuwssite.

Dokkumer

Cambuurfront heeft geen enkele eigen inbreng, alleen overname van artikelen uit andere media. Leuke verzamelsite, meer niet.

Leeuwarder4ever

Hij gaat niet naar DKV!!!!!!   ;(  ;(  ;(  ;(  ;(

grijskijker

Ik zie Mo richting Duitsland gaan, Verbeek was/is nogal fan van Mo...

speculeter

Mo gaat naar Groningen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2015, 18:56:00
Ik zie Mo richting Duitsland gaan, Verbeek was/is nogal fan van Mo...
Bochum? Het zou zo maar kunnen ;)

yellow@ndblue

Reactie op 'pikante transfer': 'Ik begrijp niet waar dit nu vandaan komt'

De geruchten over een mogelijk vertrek van Mohamed El Makrini naar sc Heerenveen kunnen de ijskast in. De captain van SC Cambuur ontkent de de pikante transfer nadrukkelijk.

"Ik begrijp niet waar dit vandaan komt. Ik heb geen contact met die club", laat de middenvelder, die sowieso transfervrij zal vertrekken bij de Eredivisionist, vrijdagavond weten tegenover Huis aan Huis. "Zo gauw als ik wél met een club tot een akkoord kom mag iedereen dat weten, maar momenteel is er nog geen enkele knoop doorgehakt."

De Leeuwarder Courant meldde vrijdag dat El Makrini in navolging van zijn ploeggenoot Lucas Bijker de gevoelige overstap zou maken naar aartsrivaal Heerenveen. Bijker rondde deze week zijn transfer naar het Abe Lenstra Stadion af en dat kwam hem op veel kritiek van zijn eigen achterban te staan. Vorig seizoen was er veel heisa in Leeuwarden toen ook trainer Dwight Lodeweges Cambuur verliet voor Heerenveen.

Bron V.P

PePe

Ze moeten met Jan Bruin praten. (kon ook naar DKV, maar deed het niet)

666

Makrini laat wel iets van hem horen.... Bijker kan daar een voorbeeld aan nemen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kunstgras

Wat zou Bijker nog moeten zeggen dan? Het is wel duidelijk dat die NSB-er naar dkv gaat.

Goed dat Makrini duidelijk zegt dat hij niet zo een stap maakt. Jammer dat Makrini onze club verlaat, maar gun hem het allerbeste. Jarenlang een dragende speler bij ons geweest en een held van onze kampioensploeg. Makrini wil hogerop en meer verdienen, en dat gun ik hem van harte. Ik hoop dat deze modelprof een mooie club vindt.

Timmie

Citaat van: Kunstgras op mei 16, 2015, 02:08:56
Wat zou Bijker nog moeten zeggen dan? Het is wel duidelijk dat die NSB-er naar dkv gaat.

Goed dat Makrini duidelijk zegt dat hij niet zo een stap maakt. Jammer dat Makrini onze club verlaat, maar gun hem het allerbeste. Jarenlang een dragende speler bij ons geweest en een held van onze kampioensploeg. Makrini wil hogerop en meer verdienen, en dat gun ik hem van harte. Ik hoop dat deze modelprof een mooie club vindt.

Wel duidelijk dat Bijker naar Hveen gaat lijkt mij.
Als er nu dagelijks geruchten waren over hem, tja.. Dan zou ik ook niet continu reageren in de media.
Maar mocht dit niet waar zijn had hij wel moeten reageren mijn inziens.

Gun het Mootje van harte. Heerlijke speler. Succes Mo:)