Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

André Krul

Gestart door El Ma-kri-niii, augustus 14, 2015, 20:05:23

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

SC CAMBUUR VERSTERKT ZICH MET DOELMAN ANDRÉ KRUL
14 augustus 2015, 19:50
SC Cambuur heeft overeenstemming bereikt met André Krul. De 28-jarige doelman komt over van het Belgische KV Turnhout en heeft een contract getekend voor de rest van dit seizoen.

In het seizoen 2009/2010 debuteerde Krul in het betaalde voetbal voor SC Telstar. Daarna stond hij onder andere onder de lat bij Sparta, AGOVV en het Colombiaanse Boyacá Chicó.

Met het aantrekken van Krul heeft SC Cambuur de selectie wat keepers betreft rond.

Marc S

Zal de derde keeper wel zijn, welkom!

Collingwood

Nou, dat zie je dan weer totaal niet aankomen.  8P

Welkom in ieder geval!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

:wall

ik begrijp dat niet, dat is toch gewoon weggegooid geld?
je hebt twee keepers en als die wonder boven wonder tegelijk geblesseerd zijn (kans is nihil) heb je ook nog de keeper van jong cambuur die ook nog eens wedstrijdritme heeft dan, ?? deze jongen gaat 0 minuten maken, dat is wel duidelijk.

fred

Heeft hij ook niet bij FC Utrecht gespeeld ?
Of was dat Tim Krul ?

Welkom iig

El Ma-kri-niii

Citaat van: Cambuur058 op augustus 14, 2015, 20:10:50

je hebt twee keepers en als die wonder boven wonder tegelijk geblesseerd zijn (kans is nihil) heb je ook nog de keeper van jong cambuur die ook nog eens wedstrijdritme heeft dan, ?? deze jongen gaat 0 minuten maken, dat is wel duidelijk.
Eens. Wilpstra en Zeinstra zouden beide denk ik ongeveer de helft van de wedstrijden bij Jong Cambuur spelen. Nu zal Krul ook nog een paar keer gaan spelen, wat de ontwikkeling van met name Wilpstra tegenhoudt.

drg

Ik neem aan dat de gesprekken al langer lopen? Tenminste ik mag het hopen, want ook al vind ik de huidige centrale verdedigers echt niet onderdoen, ik zie er graag iemand (of twee) bij. In ieder geval welkom!

sccambuurlwdd

Citaat van: Cambuur058 op augustus 14, 2015, 20:10:50

Vier keepers voor twee teams is prima hoor.

Marc S

Oh dit is echt erg, laten we hopen dat het bij derde keeper blijft. Vorig seizoen 109 doelpunten om de oren en met 7 punten uit de derde klasse van Belgie

El Ma-kri-niii

Kan mooi achteraan sluiten bij het rijtje Vd Meulen - Ubbergen - Coremans - Wouda

Whoestemen

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 20:44:56
Kan mooi achteraan sluiten bij het rijtje Vd Meulen - Ubbergen - Coremans - Wouda

Roddje  |:)

Whoestemen

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 20:41:36
Oh dit is echt erg, laten we hopen dat het bij derde keeper blijft. Vorig seizoen 109 doelpunten om de oren en met 7 punten uit de derde klasse van Belgie

Tegendoelpuntenjournalistiek  :_spank

Tuurlijk 3de keeper, maar mooi toch, was blijkbaar de wens van de technische staf. Lijkt me prima kerel, lekker de wereld rond geweest, niet bang voor een uitdaging in ieder geval. Mooi voor hem en mooi voor ons  :proost

Welkom bij onze prachtige club Andre!  |:)

Dokkumer

Ook inzetbaar als RCV? Dan welkom!!

Anders ook wel, maar heel weinig kans op speelminuten.

Sakas

Zal wel subsidie op zitten deze man anders snap ik dit niet! Weg gegooid geld!!!! :rodekaart
Laat sien ast foor Cambuur bist!

YellowBlue

Citaat van: Sakas op augustus 14, 2015, 23:19:16
Zal wel subsidie op zitten deze man anders snap ik dit niet! Weg gegooid geld!!!! :rodekaart

als je 2 teams hebt. heb je,al is het alleen maar om goede trainingen te hebben, bij elk team 2 keepers nodig.