Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Nieuwe uitshirts

Gestart door Treb, februari 07, 2013, 17:43:48

Vorige topic - Volgende topic

Sampdoria

Clint

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 12:55:54
Geen enkele uitwedstrijd verloren in het zwarte shirt.

En toch vind ik het helemaal niks. Kan er niet aan wennen. Voor mij blijft het heel simpel. Thuis in het geel en uit in het blauw. Net zo als toen met die schitterende WTC-Expo shirts.

0517

Doe mij ieder jaar maar wat nieuws als uitshort.vond deze zwarte ook prachtig!

drg

Citaat van: clint op juni 29, 2013, 17:19:40
En toch vind ik het helemaal niks. Kan er niet aan wennen. Voor mij blijft het heel simpel. Thuis in het geel en uit in het blauw. Net zo als toen met die schitterende WTC-Expo shirts.

Bij die shirts kan het ook prima, dat aan 1 kant net genoeg blauw of geel had om niet in 1 blauwe waas te veranderen, maar ik denk niet dat 't m gaat worden in het blauw, dan moeten de broekjes ook blauw en die gebruiken we ook al voor thuiskleuren, of thuis moet in geheel geel worden maar da lijkt met sterk.

Zal waarschijnlijk dus wel weer wit worden. Overigens waren de afgelopen seizoenen echt belachelijke combinaties te zien met witte broekjes onder blauwe shirts en daaronder nog eens gele sokken... Persoonlijk zie ik graag gewoon het volledig zwart met gele tinten en sokken  :proost

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2013, 13:14:23
Almere?

Fortuna ;) Maar dat was onder Arts dus dat telt niet :devil

De Gast

Wit.. Waarom nou weer wit. Straalt niks uit en nog nooit succes in gehad

Cambuur058

Succes baseren op de kleur van een shirt vind ik maar dom bijgeloof, geloof er totaal niet in.
Persoonlijk vind ik de zwarte shirts mooier dan de witte.  :)

Hilversum voor Cambuur

Doodzonde dat die zwarte shirts niet meer gebruikt worden, ik vond ze geweldig. Dat wit straalt niks uit!

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:36:46
Doodzonde dat die zwarte shirts niet meer gebruikt worden, ik vond ze geweldig. Dat wit straalt niks uit!
!!!!!!!!!!

Ronnie tng

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:36:46

:X

Galdiano

Wacht nou maar af! Dit zijn nog niet de officiele uitshirt van 2013/2014. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Mag hopen dat we weer blauwe krijgen, en anders die zwarte maar houden. :thumbsup

Cambuur058

Iedereen wil wat anders, en ze kunnen niet iedereen blij maken; gewoon wachten dus.

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2013, 21:34:38
Succes baseren op de kleur van een shirt vind ik maar dom bijgeloof, geloof er totaal niet in.
Persoonlijk vind ik de zwarte shirts mooier dan de witte.  :)
Jij vindt het misschien dom, toch werkt het al dan niet bewust door bij bepaalde spelers. Net zoals bepaalde vaste handelingen voor een wedstrijd. Daar houd je wanneer het lekker loopt aan vast...

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Ronnie tng op juli 03, 2013, 22:06:11
:X

Ik moet mijn nieuwe spandoek maar even wat wisselen qua kleur anders krijg ik Ronnie op mijn dak  :_schater :0=