Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 55

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

speculeter

Het duurt nog even maar voor je het weet is het zover.....
iemand al enig idee wanneer ongeveer de kaartverkoop is voor deze wedstrijd?
Zal ws wel weer op een zaterdag zijn.
was het vorig jaar niet een week of 4 voor de wedstrijd? ?

Ronnie tng

Alle tijd om weer kaartjes te regelen voor het thuisvak dus. Mij zien ze niet meer in de combi naar Heerenveen. Helaas maar heb besloten om, als er niet wat veranderd aan het belachelijke opgestelde eisenpakket zoals voorgaande jaren om biet meer in te stappen. Begrijp me niet verkeerd, ik snapte de overdreven regels het eerste seizoen nog een beetje omdat men niet wist wat te verwachten.

Dus via een collega, via een idioot familielid, via wat dan ook... Lekker naast het uitvak |:)

speculeter

Citaat van: Ronnie tng op september 08, 2015, 11:41:59
Alle tijd om weer kaartjes te regelen voor het thuisvak dus. Mij zien ze niet meer in de combi naar Heerenveen. Helaas maar heb besloten om, als er niet wat veranderd aan het belachelijke opgestelde eisenpakket zoals voorgaande jaren om biet meer in te stappen. Begrijp me niet verkeerd, ik snapte de overdreven regels het eerste seizoen nog een beetje omdat men niet wist wat te verwachten.

Dus via een collega, via een idioot familielid, via wat dan ook... Lekker naast het uitvak |:)
Dan ben je vast niet de enige. ...?

Pielkebuus

Ook ik zal in het thuisvak plaats nemen. Ga niet twee uur van te voren in dat oerlelijke theater plaats nemen!

El Ma-kri-niii

Vorig jaar thuisvak, dit jaar hoop ik weer in het uitvak te staan. Hoop wel dat er naast het uitvak nog een mooi vak met Cambuursupporters ontstaat!

Casuals-lwd

Hoop nu toch echt voorrang regelement, en niet dezelfde situatie als vorig jaar.

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op september 08, 2015, 11:41:59

Ik ben het volkomen met je eens.  Kom ik niet aan een kaart voor het thuisvak, dan ga ik de wedstrijd in de kroeg kijken. Mij zie je idg niet meer in het uitvak.
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

dkv – SC Cambuur
Zondag 1 november, 14.30 uur
Abe Lenstra Stadion

Net als bij de voorgaande edities is deze wedstrijd voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken met een verplichte buscombi en zijn er 1200 kaarten beschikbaar. Kosten hiervoor zijn zoals gebruikelijk € 30,- voor leden van de Kern van Cambuur en € 35,- voor niet-leden (pinnen mogelijk).

De kaartverkoop voor De Derby start op zaterdag 3 oktober om 10.00 uur in Supportershome 't Hertje. Om de meest trouwe supporters te belonen is dit alleen voor supporters die zowel in het bezit zijn van een seizoenkaart én een uitkaart.

Mochten er nog kaarten overblijven is het vanaf 13.00 uur de beurt aan clubkaarthouders die ook in het bezit zijn van een uitkaart en vanaf 14.00 voor supporters met alleen een uitkaart.

10.00 uur             Seizoenkaart + uitkaart
13.00 uur             Clubkaart + uitkaart
14.00 uur             Uitkaarthouders

Voor supporters die ver moeten reizen of vanwege werk- of andere verplichtingen niet kunnen, is het toegestaan om iemand een kaart voor De Derby te laten halen. Dit kan alleen met een geldige seizoen- en uitkaart van de betreffende persoon en elke supporter kan maximaal voor één medesupporter een kaart halen.

Er zijn geen supportersgroepen of verenigingen die voorrang krijgen, alle supporters met een seizoenkaart en een uitkaart hebben gelijke kansen.

Let op: Zijn de gegevens op de uitkaart niet goed meer zichtbaar? Neem dan voor de zekerheid een geldig legitimatiebewijs mee. Reeds aangevraagde uitkaarten kunnen worden opgehaald t/m 30 september aanstaande bij de administratie van het stadion. Uitkaarten aangevraagd na 19 september tellen niet meer mee voor De Derby. Uiteraard kun je hiermee wel gewoon de club steunen in de andere uitwedstrijden.

Graag tot bij De Derby!

Foto: www.dijksfotografie.com

Galdiano

Mooi het onderscheid tussen sk en uitkaart. Maar dit gaat een ongelovelijk zooitje worden!
1 kaart voor mede supporter.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El Ma-kri-niii

Citaat van: Galdiano op september 21, 2015, 17:50:27
Mooi het onderscheid tussen sk en uitkaart. Maar dit gaat een ongelovelijk zooitje worden!
1 kaart voor mede supporter.
Ik hoop dat ze iets van dranghekken regelen zodat er ook iets van orde kan ontstaan, en dat mensen hun ´vriendjes´ er moeilijker tussen kunnen laten in de rij. Als je dit goed organiseert, ik 2 kaarten pp beter dan 5.

geelenblauwscc

Dus mensen die altijd uit mee gaan hebben weer geen voorrang

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op september 21, 2015, 17:23:16

Er zijn geen supportersgroepen of verenigingen die voorrang krijgen, alle supporters met een seizoenkaart en een uitkaart hebben gelijke kansen.

Goed geregeld. Iedereen in een aparte bus.  :_spank

Lid van een supportersvereniging heeft dus geen nut. Op de prijs na dan.

Ook mensen die meerdere uitwedstrijden bezoeken of bezocht hebben de afgelopen jaren hebben dus geen voorrang.

Lekker zo doorgaan, dan zit je straks met een nog stiller uitvak dan de rest van het stadion waar je in zit.

Allemaal lijdzaam toekijken hoe je de sfeer om zeep helpt.

MI-Sider for Life

oldehove

En wat krijg je nu? Mensen die normaal nooit in een uitwedstrijd te zien zijn gaan nu wel massaal..
ut komt su as het komt

oost

Prima geregeld dit :D

(en mensen die veel naar uit wedstrijden gaan kunnen ook wel een keer missen toch :devil :devil )

Treb

Sjonge jonge wat slecht weer zeg..  ;(

MI-Side en Vak 14 horen een paar eigen bussen te krijgen. Verder hebben de mensen welke het meest een uitwedstrijd hebben bezocht de laatste 2 jaar gewoon voorrang. Zo simpel te regelen dit..

Nu gaan weer allemaal dagjesmensen met.. oma's, moekes, kleine kinderen die niet eens weten wat voor kleur shirt Cambuur heeft. Om nog maar te zwijgen van alle pubers met heuptasjes en scheve petjes die hun matties weer voor in de rij laten.

Cambuur, Cambuur.. zijn jullie nou echt zo incompetent daar op kantoor?  :zucht