Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 55

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

DayDreamer

Citaat van: Flinterz op september 22, 2015, 07:11:37
Ben ik de enige die het opvalt dat in het nieuwsbericht waarin de kaartverkoop wordt aangekondigd helemaal onderaan wordt gezegd dat alleen uitvaarten van vóór 19 september meetellen?
Nieuwsbericht is van 21 september....

Zou dit toch gedaan zijn om supporters die langer een uitkaart hebben meer kans te geven? Of te voorkomen dat er mensen die last minute uitkaart halen dat alleen voor de derby doen?

Dat is ook niet meer dan normaal, vorig jaar ook gezien dat supporters hun uitkaart konden ophalen en direct ook kaarten voor DKV uit,  :zucht

Flinterz

Citaat van: DayDreamer op september 22, 2015, 16:25:43
Dat is ook niet meer dan normaal, vorig jaar ook gezien dat supporters hun uitkaart konden ophalen en direct ook kaarten voor DKV uit,  :zucht

Inmiddels bevestigd gekregen dat dit idd gedaan is vanwege vorige derby's.

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op september 21, 2015, 22:46:29
Je weet dat er naar bijna geen enkele uitwedstrijd mi side en/of cc bus gaat?

Afgelopen twee seizoenen, ieder seizoen  12 van de 17 uitwedstrijden een MI-Side bus.

De laatste keer was Ajax uit.  Toen werden we teruggestuurd. Daar is het gezeik begonnen. Beschuldigende vinger naar ons wijzen in de media zonder het verhaal van ons of van de stewards te horen. 

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Geel-Blauw HERT op september 21, 2015, 23:09:36
Jouw reactie.hierboven vind ik.haaks staan op wat je dan verder als argumentatie aandraagt. Aan de ene kant geef ke aan dat mi-side zeker voorrang moet krijgen onder het mom van sfeerverhogend en trouwe bezoekers. Vervolgens kies je er er zelf voor om niet te gaan vanwege de eisen die worden gesteld.. Ik meende dat jjj ook een lid avn de mi-side bent toch? Al moet ik in mijn blote kont er heen, het gaat erom dat je je club wilt steunen, hoe dan ook.

Overigens is die niet persoonlijk bedoeld aangezien er nog meer leden zijn die op deze manier reageren en hierom geen uitwedstrijden bezoeken.

Je hebt een punt. Ik spreek voor de personen die altijd in de bus zaten.
Zie mijn post hierboven. Ik ben er wel klaar mee na Ajax uit.
MI-Sider for Life

SCC-J

Zij hebben toch nog steeds een uitkaart? Enkel voor de derby.

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op september 23, 2015, 10:12:16
Zij hebben toch nog steeds een uitkaart? Enkel voor de derby.

Precies.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel seizoenskaarten er zijn in combinatie met een uitkaart, als dit minder is dan 1200 hoef ik ik niet zo vroeg in de rij te staan  :P

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op september 23, 2015, 11:23:17
Precies.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel seizoenskaarten er zijn in combinatie met een uitkaart, als dit minder is dan 1200 hoef ik ik niet zo vroeg in de rij te staan  :P
Als dat zo was, hadden ze dat wel meegedeeld denk ik  ;)

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 23, 2015, 11:50:58
Als dat zo was, hadden ze dat wel meegedeeld denk ik  ;)

Minder dan 1200 is onmogelijk, want vorig jaar en het jaar ervoor zijn er 1200 kaarten verkocht.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 23, 2015, 11:53:05
Minder dan 1200 is onmogelijk, want vorig jaar en het jaar ervoor zijn er 1200 kaarten verkocht.

Dat kunnen toch ook mensen zonder seizoenskaart zijn, het gaat juist om de combinatie van uitkaart en sk. Minder dan 1200, dan rustig aan.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2015, 11:55:24
Dat kunnen toch ook mensen zonder seizoenskaart zijn, het gaat juist om de combinatie van uitkaart en sk. Minder dan 1200, dan rustig aan.

Hmm, dat is inderdaad ook zo en niet iedereen zal kunnen op die datum. Ik ga in ieder geval niet uren in de rij staan, dan ga ik wel weer op de thuistribune naast het uitvak!

siepelsjeu

Vorig jaar begon de kaartverkoop toch één uur eerder?

Thieske

Adrenaline giert nu al door het lijf. Aanpakken die fossielen!  |:)

666

Zit denk ik toch een nuanceverschil in... Er waren ook voldoende supporters die al maanden zaten te wachten op de uitkaart die maar niet kwam, ik meen mij te herinneren dat sommigen zelfs al een jaar aan het wachten waren. Er is destijds gekozen om de uitkaart tegelijk af te geven op de dag van de kaartverkoop van DKV uit. Natuurlijk zaten er ook mensen tussen die alleen voor de derby een uitkaart hadden aangevraagd, maar ook ontzettend veel die al vele uitwedstrijden hadden bezocht met de uitkaart in het verschiet.

Al met al hadden ze dat niet op dezelfde dag moeten doen, wat ze nu ook niet meer doen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DCKM

Wat een geneuzel wie meer rechten heeft dan een ander op een kaartje voor dkv uit.
Heb jij een uitpas dan kan jij een kaart kopen. Simpel toch.
Waarom zijn er personen die roepen dat ze meer rechten hebben omdat ze er bij alle uitwedstrijden zijn.
Tsjaa sinds we kampioen konden worden en sinds drie jaar in de ere divisie spelen zijn die erbij.
Heb jaren lang met een (voormalige maat) vrijwel alle uit en thuis wedstrijd van Cambuur bezocht.
Vaak waren er bij het grootste gros van de uitwedstrijden de uitvakken leeg, of de supporters waren op 1 hand te tellen.
Ja Veendam of Emmen uit waren ze er omdat dat lekker dicht bij huis is.
Kan me nog een keertje Telstar uit heugen dat we achter een taxibusje van Waaksma reden met 10 supporters.
Wedstrijdje in Helmond met nul uitsupporters, oh dat was in kampioensjaar.
Nee geen gezeik over wie meer rechten heb dan een ander op een kaartje en cambuur moet ook  niet beginnen aan loyaliteit lijstjes of iets dergelijke.

Nee hou op met dit jaarlijkse gezeik over de kaarten voor dkv uit.
En begin niet over de sfeer want die was er ook niet bij de uitwedstrijden in de eerste divisie.

Ik zeg gewoon heb je een uitpas om kaartjes te kopen dan heb je je plicht gedaan.
En gewoon 1 kaart per persoon en niet meer.

Zo dit wil ik maar gezegd hebben.
Voor de rest  l0l
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Galdiano

Als ik eerlijk ben, kijk ik toch regelmatig met weemoed terug naar de JL uitwedstrijden qua sfeer. We maakten toen met 30/40 man vaak meer sfeer dan de 200 die er nu af en toe zijn.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets