Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Jamiro Monteiro Alvarenga

Gestart door Collingwood, september 19, 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: nannenijpscc op april 13, 2017, 10:13:28
Hopen dat je hem kan behouden in de zomerperiode, of een lekkere transfersom vangen.
Dan moeten ze wel op zoek gaan naar een soortgelijke voetballer.

of naar een echte spelverdeler want dat vind ik hem namelijk niet.zijn werk lust
is zeer aanstekelijk en voetballend wordt het ook beter maar soms ook nog onrustig.

Bankzitter

Hij zou volgens mij ook op inzicht en techniek kunnen spelen maar loopt zichzelf voorbij.
In sommige wedstrijden is het ook nodig om veel ballen te heroveren, maar tegen mindere tegenstanders moet íe gewoon de bal het werk laten doen en rustiger spelen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2017, 18:01:56
Hij zou volgens mij ook op inzicht en techniek kunnen spelen maar loopt zichzelf voorbij.
In sommige wedstrijden is het ook nodig om veel ballen te heroveren, maar tegen mindere tegenstanders moet íe gewoon de bal het werk laten doen en rustiger spelen.
zijn inzicht is redelijk en zijn trap is matig verder uitstekend. Viel mij op dat hij tegen AZ  geen poot aan de grond kreeg ook vooral fysiek .

sunderland

Citaat van: denistel op april 13, 2017, 17:47:50
of naar een echte spelverdeler want dat vind ik hem namelijk niet.zijn werk lust
is zeer aanstekelijk en voetballend wordt het ook beter maar soms ook nog onrustig.
hij is absoluut niet een spelverdeler, hij moet doen waar ie goed in is dan is ie ook een topper voor ons . Juist tegen matige ploegen denkt hij dat hijzelf die pass moet geven maar dat ken hij meestal niet

Bernardo

AL

Uitmuntend!!
Met afstand de beste van het veld en eigenlijk al weken achterelkaar.

Galdiano

Beste speler van de jupiler league!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Wat een inzet/energie!! Wordt nooit moe!!

michello

Wat een pot wederom. Welgeteld 1 foute pass in de hele wedstrijd. Wordt steeds meer de leider op het middenveld en ook terecht man of the match, alweer. Nog 8 van deze potjes en hij is vertrokken.

Vlampiep

Citaat van: AL op april 14, 2017, 23:16:05
Uitmuntend!!
Met afstand de beste van het veld en eigenlijk al weken achterelkaar.
De forumgangers die dit een halfjaar geleden al zagen aankomen werden niet serieus genomen en de criticasters vonden hem maar een domme hardloper. :clint

Yellow Army

Area 58

Noordcambuur

Ik moet me in houden jonge wat was jij goed  :y

Collingwood

Tweede bij speler van de week volgens VI (Leemans van VVV eerste).
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Hoor hier en daar dat naailand hem naar Groningen zal halen. Mutte we maar wat extra geld van mahi hier krijgen

denistel

hij wil naar het buitenland toch>> bakker oek