Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jamiro Monteiro Alvarenga

Gestart door Collingwood, september 19, 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Volgens mij verloren we vooral omdat Steenvoorden met zijn hoofd niet bij de bal op Verheydt zat. Niet dat het zijn schuld was, maar ook niet van Monteiro, Streek , Bakker of de TS.
Montiero en Streek willen zich ook in de kijker spelen, AZ of Utrecht is beter dan Heracles of Willem II.

Het was op beslissende momenten niet goed genoeg maar in veel andere opzichten was het echt geen slecht jaar voor de club. Nu weer door naar het volgend seizoen.

Ik veracht nog wel wat gedoe rond de transfer van Monteiro, maar vd Belt is wel wat gewent (ook na zijn tijd bij Twente).

el haj

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2017, 10:04:30
Volgens mij verloren we vooral omdat Steenvoorden met zijn hoofd niet bij de bal op Verheydt zat. Niet dat het zijn schuld was, maar ook niet van Monteiro, Streek , Bakker of de TS.
Montiero en Streek willen zich ook in de kijker spelen, AZ of Utrecht is beter dan Heracles of Willem II.

Het was op beslissende momenten niet goed genoeg maar in veel andere opzichten was het echt geen slecht jaar voor de club. Nu weer door naar het volgend seizoen.

Ik veracht nog wel wat gedoe rond de transfer van Monteiro, maar vd Belt is wel wat gewent (ook na zijn tijd bij Twente).

Ik wilde niet impliceren dat ik dacht of vond dat we verloren vanwege transferperikelen, maar ik denk wel dat het invloed heeft.
Kun je het gebeuren rondom Bob Schepers nog herinneren? Nadat Utrecht 'm overnam werd 'ie hier nog een jaar gestald. Het verschil met 't seizoen ervoor was echter gigantisch; hij ging zoveel meer voor zichzelf spelen dan in dienst van het team, met (in mijn ogen) slechte gevolgen. Ik vond 'm dat seizoen (veel) slechter dan in het halve seizoen ervoor.
M'n punt is, als er mentaal een soort knop is omgezet kan dat best gevolgen hebben op 't veld.

Overigens heb je helemaal gelijk hoor; het seizoen is voorbij dus het is idd best zinloos om hierover te lullen.

el haj

Nog een 'leuke' om even terug te lezen, om weer ontopic te gaan:

Citaat van: prestige sports (=zaakwaarnemer) @ 27-01-2017
Monteiro één van de sterkhouders bij SC Cambuur speelt graag voor Cambuur maar teert nog steeds op z'n eerste contract bij de club. Hij vroeg de directie samen met de toenmalige hoofdtrainer afgelopen zomer al om een verbeterd contract, maar kreeg nul op het rekest van de directie. Monteiro voelt zich niet voldoende gewaardeerd door de directie en heeft inmiddels zijn vertrekwens neergelegd bij de directie en hen gevraagd mee te werken aan een transfer. Daar waar de club vooralsnog alle clubs en een voorstel voor een verbeterd contract heeft afgewimpeld, met het bericht Monteiro niet te willen laten vertrekken deze winter. Dit tot ongenoegen van de speler. De multifunctionele middenvelder en sleutelspeler van SC cambuur, beschikt over een aflopend contract bij Cambuur met een eenzijdige optie voor de club voor nog een jaar, tot de zomer van 2018. Deze optie is dus echter nog steeds niet gelicht.

Die jongen tekent in oktober 2015 een (in feite) driejarig contract en begint verdomme in zomer 2016 al te janken voor een contractverbetering. Los van het feit dat je er op dat moment nog geen dérde van je contractduur op hebt zitten, moet je ook wel een ontzettende plaat voor je kop hebben om bij een degradatie een nieuw contract te vragen (terwijl je nog 2 seizoenen te gaan hebt)!

Ik hoop dat we wat centen voor 'm krijgen maar ik ga 'm niet missen. Heel ander type persoon dan Streek en Bakker die ik (en Cambuur) wel ga wel missen. Denk niet dat de Monteiro's van de wereld veel toevoegen in het groepsproces.

Bankzitter

Transferperikelen kunnen zeker invloed hebben, maar dat kan positief en negatief uitwerken en geldt vaak net zo goed bij de tegenstander.
Bij Monteiro mis ik wel het besef dat íe zonder Cambuur (met name Henk de Jong) waarschijnlijk geen betaald voetbal meer had gespeeld. Gewoon voor veel geld in het buitenland wegzetten als AZ de vraagprijs niet betaald.

Ik vind de ontwikkeling die Bakker, Streek en Monteiro hebben doorgemaakt wel heel mooi. Laten we hopen dat bijv. Mannes en Boelage over 2 jaar net zo gegroeid zijn als Bakker en Monteiro en we ergens een nieuwe Streek uit het niks te voorschijn toveren.

denistel

bakker vond ik 3 jaar geleden beter dan nu hoor.

Yellow Army

Citaat van: el haj op juni 03, 2017, 10:32:56
Nog een 'leuke' om even terug te lezen, om weer ontopic te gaan:

Die jongen tekent in oktober 2015 een (in feite) driejarig contract en begint verdomme in zomer 2016 al te janken voor een contractverbetering. Los van het feit dat je er op dat moment nog geen dérde van je contractduur op hebt zitten, moet je ook wel een ontzettende plaat voor je kop hebben om bij een degradatie een nieuw contract te vragen (terwijl je nog 2 seizoenen te gaan hebt)!

Ik hoop dat we wat centen voor 'm krijgen maar ik ga 'm niet missen. Heel ander type persoon dan Streek en Bakker die ik (en Cambuur) wel ga wel missen. Denk niet dat de Monteiro's van de wereld veel toevoegen in het groepsproces.

Tja, Monteiro is, met alle respect, dan ook niet de meest intelligente persoon als ik zo zijn interviews ed beluister. Hij lijkt me zeer beïnvloedbaar en ik hoor voornamelijk zijn zaakwaarnemer spreken
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2017, 11:04:26
Tja, Monteiro is, met alle respect, dan ook niet de meest intelligente persoon als ik zo zijn interviews ed beluister. Hij lijkt me zeer beïnvloedbaar en ik hoor voornamelijk zijn zaakwaarnemer spreken

Inderdaad, die zaakwaarnemer schreeuwde alleen maar in de media. Maar uiteindelijk is de speler verantwoordelijk voor zijn zaakwaarnemer, want hij stelt hem toch aan. Monteiro heeft het, zeker aan het einde, goed gedaan maar het is prima dat hij nu vertrekt. Verdienen wij onverwacht nig geld aan een speler uit de beloftes!

piene hassus

As de saakwaarnimmer met un sak geld rammelt en sprookjes fertelt, mut je as speuler ferdomd sterk in je skunen staan wil je daar niet gefoelig foor weze.

Lore

Citaat van: piene hassus op juni 03, 2017, 15:27:52
As de saakwaarnimmer met un sak geld rammelt en sprookjes fertelt, mut je as speuler ferdomd sterk in je skunen staan wil je daar niet gefoelig foor weze.

Absoluut, maar je blijft zelf verantwoordelijk.

Dokkumer

Citaat van: Lore op juni 03, 2017, 21:32:10
Absoluut, maar je blijft zelf verantwoordelijk.
dan kun je 90% van de voetballers wel afschieten :P

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2017, 23:12:37
dan kun je 90% van de voetballers wel afschieten :P

klopt!  :fant

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op juni 03, 2017, 15:27:52

Of slim genoeg zijn om hier doorheen te prikken. Heb met Monteiro het idee dat het aan beide ontbreekt
Area 58

vialli

De wereld vergaat echt niet bij het vertrek van Monteiro.

Noordcambuur

Citaat van: vialli op juni 03, 2017, 23:48:24
De wereld vergaat echt niet bij het vertrek van Monteiro.
nou zoek maar een 2e monteiro die zijn er bijna niet.
Ik hoop dat we wat geld voor hem kunnen vragen.

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op juni 04, 2017, 09:28:47
nou zoek maar een 2e monteiro die zijn er bijna niet.
Ik hoop dat we wat geld voor hem kunnen vragen.

Dat is ook weer wat te veel van het goede nietwaar. Dynamische bakafpakker maar in de voortzetting kampioen balverlies. Centjes pakken en klaar ist
Iedereen heeft recht op mijn mening.