Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

We hebben tot nu toe legio plaatjes gezien hoe het stadion er van buiten uit zou komen te zien en hoe het nu is maar van over binnenkant hoor en zie je niks. Zuid, Noord, West, Oost. Geen idee. Ja Noord krijgt een supportershome geloof ik.. op West zal het ook wel goed voormekaar komen. En Zuid en Oost dan? Zou daar ?berhaupt wel een plan voor zijn. Of zitten die misschien noodgedwongen in de ijskast.

Poetser

Achter Oost komt een supportersplein.

Maar daar moeten ze eerst maar een systeemplafond in bouwen, want heeft een acoustic van een pinda.

Ze moeten echt aan de slag met Oost qua aankleding etc.

Ook met de pisbakken trouwens. Als je gelijk de eerste pisbak pakt kan de hele omloop genieten van je snikkel

drg

Van mij mogen ze eerst wel eens een scherm tegenover Oost plaatsen, zodat we in ieder geval ook een tijd/score/wissels/etc. kunnen zien.

Wat mij betreft gewoon in die lege vakken daar op West, zit toch geen hol tot nu toe  :_schater

grijskijker

Citaat van: drg op oktober 15, 2024, 16:42:33
Van mij mogen ze eerst wel eens een scherm tegenover Oost plaatsen, zodat we in ieder geval ook een tijd/score/wissels/etc. kunnen zien.

Wat mij betreft gewoon in die lege vakken daar op West, zit toch geen hol tot nu toe  :_schater
Maandje wachten nog...

ChantiSCC

Er komen 2 grote scoreborden/schermen in de hoeken aan de lichtmasten. Dit is idd gepland voor eind november.

YellowBlue

Tap blijft vanaf vrijdag tot een half uur n? de wedstrijd open, beste nieuws van de week.  :proost

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op oktober 17, 2024, 16:51:31
Tap blijft vanaf vrijdag tot een half uur n? de wedstrijd open, beste nieuws van de week.  :proost
ja echt wel  :proost

Vlampiep

Geef het volk brood en spelen. Had liever gezien dat we op effici?nte manier het stadion binnen kunnen komen en er leuningen komen op de trappen naar de stoelenrij, in plaats van de tap eenn half uur langer open en daarbij te denken dat je in een kale betonnen omgeving gezellig na wil praten.
Heb het idee dat de bedenkers steeds verder van de gemiddelde supporter zijn komen te staan.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2024, 18:45:35
Geef het volk brood en spelen. Had liever gezien dat we op effici?nte manier het stadion binnen kunnen komen en er leuningen komen op de trappen naar de stoelenrij, in plaats van de tap eenn half uur langer open en daarbij te denken dat je in een kale betonnen omgeving gezellig na wil praten.
Heb het idee dat de bedenkers steeds verder van de gemiddelde supporter zijn komen te staan.
Check dit maar even, komt hier aanbod.

Citaat van: Grijskijkert op oktober 17, 2024, 12:37:02
Check!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 17, 2024, 18:48:41
Check dit maar even, komt hier aanbod.
Bedankt Grijze, morgen fijne wedstrijd gewenst en hopelijk eentje waarover we de komende week positief kunnen na praten.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2024, 19:21:16
Bedankt Grijze, morgen fijne wedstrijd gewenst en hopelijk eentje waarover we de komende week positief kunnen na praten.
:thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Vraagje, ik sta op hoek noord/oost ingang Oost 1 kan ik achter Oost langslopen naar ingang Oost 2?  Hoorde geruchten dat je helemaal om moest lopen.... :?

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 17, 2024, 20:51:53
Vraagje, ik sta op hoek noord/oost ingang Oost 1 kan ik achter Oost langslopen naar ingang Oost 2?  Hoorde geruchten dat je helemaal om moest lopen.... :?
Schijnt niet abnormaal te zijn hoor, komende vanaf het kanaal moet je om op zuid te komen eerst naar noord en dan langs west. Met mooi weer te doen, maar met regen zwaar waardeloos.

YellowBlue

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2024, 21:23:24

en

Schijnt niet abnormaal te zijn hoor, komende vanaf het kanaal moet je om op zuid te komen eerst naar noord en dan langs west. Met mooi weer te doen, maar met regen zwaar waardeloos.

Man, man, man wat een negativiteit over het stadion. Het is toch al heel lang bekend dag alles in en rond het stadion nog een paar maanden duurt? Binnenkomen was de laatste wedstrijden al helemaal geen probleem meer. En ja, ik ben blij met 40 min langer de tap open, gezelligheid heeft niet met de omgeving te maken maar met wie je bent. Bovendien scheelt het weer met de drukte na afloop..

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2024, 18:45:35

Precies dit ja. Kest ?t mooi verwoorden.