Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: diekhuzen op januari 15, 2025, 13:28:01
Echt gaaf! Wat mij betreft betonblokken op west ook wat meer kleur. Erg mooi geworden en complimenten

Als ik het goed heb begrepen zal er op meerdere beton vlakken nog het ??n en ander gaan komen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Onze kunstenaar Van Tuinen weer bezig geweest? :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2025, 13:33:26
Als ik het goed heb begrepen zal er op meerdere beton vlakken nog het ??n en ander gaan komen.  |:)

In Henk we trust, lijkt me wel een aardige  _O_
Henk, held, bedankt

Stiens

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2025, 13:06:29
Grafiti.

Inderdaad. Blijf het wel bijzonder vinden dat de V en de B precies op een pilaar zitten. Had wel iets handiger kunnen worden uitgelijnd zou je zeggen  :proost

Destroyer

Citaat van: diekhuzen op januari 15, 2025, 13:28:01
Echt gaaf! Wat mij betreft betonblokken op west ook wat meer kleur. Erg mooi geworden en complimenten

West zijn die grijze panelen en beton een doorn in het oog. Snap niet dat bij de bouw daar niet meteen geel en blauwe elementen zijn toegevoegd. Hoop dat snel hier iets aan gedaan wordt.  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 18:27:53
West zijn die grijze panelen en beton een doorn in het oog. Snap niet dat bij de bouw daar niet meteen geel en blauwe elementen zijn toegevoegd. Hoop dat snel hier iets aan gedaan wordt.  |:)

Standaard gele en blauwe elementen zijn vele malen minder dan de artistieke touch die er nu al bij Noord is gegeven. En die artistieke touch daar is voor de bouw natuurlijk geen tijd voor. Wat mij betreft wordt dat op iedere tribune gedaan.

Destroyer

Citaat van: papier op januari 20, 2025, 19:05:52
Standaard gele en blauwe elementen zijn vele malen minder dan de artistieke touch die er nu al bij Noord is gegeven. En die artistieke touch daar is voor de bouw natuurlijk geen tijd voor. Wat mij betreft wordt dat op iedere tribune gedaan.
:thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: Destroyer op januari 20, 2025, 18:27:53

Ik kijk naar wat er op het grasveld gebeurt.

Inferno-058

Citaat van: PePe op januari 21, 2025, 11:50:47
Ik kijk naar wat er op het grasveld gebeurt.
Dus moet een stadion maar lelijk zijn? (niet dat ons stadion dat is)

PePe

De bereikbaarheid van het stadion vind ik belangrijker. Het WTC die overal grote beton blokken plaatst om de toegang te bemoeilijken. En geen mogelijkheid om via OOST2 naar OOST1 te kunnen lopen, nu moet je om het WTC heen om bij OOST1 te kunnen komen.

Westerpark

Citaat van: PePe op januari 21, 2025, 20:35:12En geen mogelijkheid om via OOST2 naar OOST1 te kunnen lopen, nu moet je om het WTC heen om bij OOST1 te kunnen komen.

Je kan toch gewoon de hele oosttribune voorlangs lopen? Je bedoelt vast dat je niet van Zuid naar Oost kan, wat logisch is met het uitvak er tussen.

PePe

Citaat van: Westerpark op januari 21, 2025, 21:58:02
Je kan toch gewoon de hele oosttribune voorlangs lopen? Je bedoelt vast dat je niet van Zuid naar Oost kan, wat logisch is met het uitvak er tussen.

Je kun het logisch vinden dat je daar niet langs kunt ivm het uitvak, maar hierdoor moeten heel veel mensen van de zuidkant van de stad om het WTC heen, wat heel veel drukte geeft op ??n kant van het stadion.

papier

Citaat van: PePe op januari 21, 2025, 22:46:51
Je kun het logisch vinden dat je daar niet langs kunt ivm het uitvak, maar hierdoor moeten heel veel mensen van de zuidkant van de stad om het WTC heen, wat heel veel drukte geeft op ??n kant van het stadion.

Volgens mij is beide logisch. Dat je niet direct van Zuid naar Oost kan is hartstikke logisch gezien het uitvak. Dat je via de zuidzijde eigenlijk of om het stadion heen of om het WTC heen moet om bij Oost 2 te komen (en Oost 1 natuurlijk ook) is niet zo logisch. Dat is best makkelijk aan te passen.

Galdiano

De fiets route om het WTC is waardeloos. WTC doet er alles aan om het terrein voor fietsers af te schermen. Het is een grote bende na de wedstrijd met al die betonblokken. Voor de winterstop een oudere man geholpen die onderuit ging doordat de trapper bleef hangen op zo'n blok.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 23:17:52
De fiets route om het WTC is waardeloos. WTC doet er alles aan om het terrein voor fietsers af te schermen. Het is een grote bende na de wedstrijd met al die betonblokken. Voor de winterstop een oudere man geholpen die onderuit ging doordat de trapper bleef hangen op zo'n blok.
reden dat ik voorlopig met de auto ga
Zeker nu het zo donker is