Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden de politiek in Leeuwarden gaat die 4,5 miljoen niet aan Cambuur schenken vrees ik. Dan zal Cambuur op zoek moeten naar meer private investeerders en dat gaat ook een moeilijk verhaal worden. Dan komt inderdaad het scenario in beeld dat ze moeten snijden in het spelersbudget helaas

Noordcambuur

Citaat van: Teun Seun op juli 01, 2025, 11:31:59
Doe dit eens over de uitkering trekkende niet willen werken verslaafde overlast gevende niets aan de maatschappij toevoegende parels in de stad...
klopt helemaal wat wordt er makkelijk uitkeringen gegeven door de overheid UWV.
De mensen krijgen het veel te makkelijk  :O

Specuveter

Die 4, 5 miljoen komt er wel
Politieke partijen weten ook dat er verkiezingen aankomen natuurlijk

Andy King

Citaat van: Teun Seun op juli 01, 2025, 11:31:59
Doe dit eens over de uitkering trekkende niet willen werken verslaafde overlast gevende niets aan de maatschappij toevoegende parels in de stad...

Een vergelijking van niks!

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op juli 01, 2025, 13:53:00
Die 4, 5 miljoen komt er wel
Politieke partijen weten ook dat er verkiezingen aankomen natuurlijk

Dat kan je echt wel vergeten deze keer hoe jammer ik het ook vind

papier

Citaat van: Andy King op juli 01, 2025, 13:58:46
Een vergelijking van niks!

Met eenzelfde simpele vergelijking zou de gemeente juist de schuld moeten verdubbelen omdat voetbalsupporters te pas en te onpas de openbare ruimte slopen of kapot maken met stickers danwel graffiti tel daarbij op de massale politieinzet die nodig is op wedstrijddagen.

papier

Citaat van: Oud Cambuur op juli 01, 2025, 14:17:48

De club staat ook niet op omvallen enkel moet het de ambities op de korte termijn wat bijstellen. Niets aan de hand.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 01, 2025, 14:17:48
we zullen het meemaken  :y

PePe

Ik denk dat de gemeente er mee akkoord gaat. (Als Cambuur failliet gaat zijn ze veel meer kwijt)

janou

Citaat van: PePe op juli 01, 2025, 15:19:24
Ik denk dat de gemeente er mee akkoord gaat. (Als Cambuur failliet gaat zijn ze veel meer kwijt)

Maar dat is dus niet het geval toch?. Dus dat argument slaat kant nog wal lijkt mij.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juli 01, 2025, 13:22:28
Ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden de politiek in Leeuwarden gaat die 4,5 miljoen niet aan Cambuur schenken vrees ik. Dan zal Cambuur op zoek moeten naar meer private investeerders en dat gaat ook een moeilijk verhaal worden. Dan komt inderdaad het scenario in beeld dat ze moeten snijden in het spelersbudget helaas

Waarom dan? De aflossingen en rente zitten nu ook al in de begroting. Dus alleen als de begroting naar beneden gaat zal er gesneden moeten worden. Als de aflossing door gaat komt er juist wel extra spelersbudget beschikbaar. Waardoor je betere spelers kan halen, waardoor en meer publiek komt kijken, waardoor je betere spelers kan halen, die je duurder kan verkopen. Nog even afwachten en wij zijn landskampioen!

Lore

Citaat van: janou op juli 01, 2025, 15:32:38
Maar dat is dus niet het geval toch?. Dus dat argument slaat kant nog wal lijkt mij.

Misschien niet nee. Maar Cambuur/Pieter zal toch niet de hele plan in een kantoortje hebben bedacht. Het lijkt mij dat zij allang met politieke partijen in gesprek zijn gegaan.

janou

Citaat van: Lore op juli 01, 2025, 16:10:07
Misschien niet nee. Maar Cambuur/Pieter zal toch niet de hele plan in een kantoortje hebben bedacht. Het lijkt mij dat zij allang met politieke partijen in gesprek zijn gegaan.

Dat zou zeker kunnen. Je zal toch wat ambassadeurs nodig hebben om zo'n plan erdoor te krijgen.

JSE

Gemeente kan prima schaamteloos ja zeggen tegen de mensen zonder geel-blauw hard. Je stapt nu nog ??n keer in en dan ben je er vanaf. Staat Pieter in voor het risico.

Kijk na wat een club de stad brengt, aan horeca, bekendheid, etc. Dat is niet te onderschatten en gaat makkelijk over 4,5 miljoen heen.

Wordt toch pas na de zomer besloten maar ik ga uit van een ja.

Dan deel 2, hoe gaat Cambuur aan de volgende 4,5 miljoen komen? Gaan we allemaal een ?gouden sticker? oid kopen voor een paar bankjes?

Lore

Citaat van: JSE op juli 02, 2025, 06:55:48
Gemeente kan prima schaamteloos ja zeggen tegen de mensen zonder geel-blauw hard. Je stapt nu nog ??n keer in en dan ben je er vanaf. Staat Pieter in voor het risico.

Kijk na wat een club de stad brengt, aan horeca, bekendheid, etc. Dat is niet te onderschatten en gaat makkelijk over 4,5 miljoen heen.

Wordt toch pas na de zomer besloten maar ik ga uit van een ja.

Dan deel 2, hoe gaat Cambuur aan de volgende 4,5 miljoen komen? Gaan we allemaal een ?gouden sticker? oid kopen voor een paar bankjes?

Gisteren was een bijeenkomst in het stadion voor deelnemers van "het fundament". Tijdens deze bijeenkomst zei van der belt "dat zij er nog veel ideeen bij hadden en daar nog bij de deelnemers op terug zouden komen". Zij gaan dus zeker weer acties opzetten o.a. bij deelnemers van Het Fundament.