Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Poetser weet niet vrijwilligerswerk is bij Cambuur.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op juli 16, 2025, 16:40:13
Poetser weet niet vrijwilligerswerk is bij Cambuur.

Goedzo. Dat meen ik serieus.  :thumbsup

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op juli 16, 2025, 15:58:33
Wat een onnozel praat zeg. Een open dag organiseer je niet op een doordeweekse dag. Ik en heel veel anderen moeten gewoon werken. De grootste doelgroep: kinderen, zitten gewoon op school. Dat jij makkelijk vrij kan krijgen is mooi voor jou. Bovendien denk ik dat niemand rekening had gehouden met een doordeweekse dag.

Zoltan heeft het mooi op facebook omschreven wat voor druk er op de kleine organisatie staat. En dat dit echt de enige optie was.

Ik ben van mening dat Cambuur dit ook prima had kunnen beargumenteren in hun bericht.

Hieronder het bericht:
Werkend vanaf een andere locatie tijdens het organiseren van wedstrijden einde van het seizoen inclusief play offs om vervolgens in 1,5 maand te organiseren

Seizoenkaart campagne

De stoelen ophaaldag

Verhuizen

opening tegen feyenoord

De dames van oranje

Voorbereiding seizoen

Laatste loodjes in de stadion afbouw.

collega's die op vakantie gaan/moeten binnen een  kleine organisatie.

Er wordt echt veel en veel te makkelijk over gedacht.

We voetballen tijdens de interlands dus er is geen vrij weekend meerkleine organisatie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Duidelijk verhaal. Waarom communiceert Cambuur zoiets zelf niet gewoon? Had een hoop gezeik gescheeld ipv met een zwak excuus komen dat ze het amateurvoetbal niet in de weg willen zitten.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juli 16, 2025, 16:47:16
Goedzo. Dat meen ik serieus.  :thumbsup
is goed Poetser bedankt :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juli 16, 2025, 19:38:38
Zoltan heeft het mooi op facebook omschreven wat voor druk er op de kleine organisatie staat. En dat dit echt de enige optie was.

Ik ben van mening dat Cambuur dit ook prima had kunnen beargumenteren in hun bericht.

Hieronder het bericht:
Werkend vanaf een andere locatie tijdens het organiseren van wedstrijden einde van het seizoen inclusief play offs om vervolgens in 1,5 maand te organiseren

Seizoenkaart campagne

De stoelen ophaaldag

Verhuizen

opening tegen feyenoord

De dames van oranje

Voorbereiding seizoen

Laatste loodjes in de stadion afbouw.

collega's die op vakantie gaan/moeten binnen een  kleine organisatie.

Er wordt echt veel en veel te makkelijk over gedacht.

We voetballen tijdens de interlands dus er is geen vrij weekend meerkleine organisatie.
goed verwoord Galdiano  :thumbsup
Er komt heel veel bij te kijken bij een opendag en wat heeft de club afgelopen maanden allemaal niet gedaan kijk hier boven.

Huizen

Citaat van: Bernardo op juli 16, 2025, 20:11:41
Duidelijk verhaal. Waarom communiceert Cambuur zoiets zelf niet gewoon? Had een hoop gezeik gescheeld ipv met een zwak excuus komen dat ze het amateurvoetbal niet in de weg willen zitten.

Precies dit.... COMMUNICATIE

EdsjeSCC

Citaat van: Bussum op juli 16, 2025, 21:07:30
Precies dit.... COMMUNICATIE

Tsjah Cambuur en Communicatie. Het begint beide met dezelfde letter, maar verder houdt het snel op

Lore

Pama zei ooit eens tegen mij dat Cambuur een bedrijf is met de omzet en personeel van een MKB bedrijf en de exposure van een multinational.

Wat Cambuur ook doet, alles staat zo extreem onder een vergrootglas dat het eigenlijk nooit goed kan zijn, terzij je complete budget aan andere functies uit heeft dat voetbal.

Stanley

Citaat van: Lore op juli 16, 2025, 22:21:37
Pama zei ooit eens tegen mij dat Cambuur een bedrijf is met de omzet en personeel van een MKB bedrijf en de exposure van een multinational.

Wat Cambuur ook doet, alles staat zo extreem onder een vergrootglas dat het eigenlijk nooit goed kan zijn, terzij je complete budget aan andere functies uit heeft dat voetbal.
Hier past het woord realisme goed bij!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op juli 16, 2025, 22:09:53
Tsjah Cambuur en Communicatie. Het begint beide met dezelfde letter, maar verder houdt het snel op

Nee hoor, de 3de en 5de letter zijn ook gelijk  :proost
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Ik lees net dat Cambuur de Open Dag op woensdag 17 september 15 uur - 19 uur heeft gepland. Mijn eerste indruk was: wat raar, een woensdagmiddag? Had de rest van het stadion wel eens willen zien, maar dat wordt dan een dag vrij nemen dus.

PePe

Het FEC heeft op de korte route langs de gebouwen nog grotere beton blokken geplaatst om de toegang naar het stadion nog moeilijker te maken. Zielig gewoon, maar w??rom?

hobbes

Citaat van: PePe op juli 24, 2025, 17:41:10
Het FEC heeft op de korte route langs de gebouwen nog grotere beton blokken geplaatst om de toegang naar het stadion nog moeilijker te maken. Zielig gewoon, maar w??rom?

Slijt hun asfalt niet zo snel

Galdiano

Citaat van: PePe op juli 24, 2025, 17:41:10

WTC staat haaks op de Gemeente en Cambuur. Ze doen er alles aan om de bezoekers te pesten.

Gemeente daar in tegen moet gewoon de toegang tussen WTC, Harlingervaart en Cambuur stadion open gooien voor en na de wedstrijden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets