Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Local east-side

Ha, je bent me net voor, was nog bezig met de opmaak. :insane

Local east-side

Uit dit artikel blijkt wel dat het nog wel even kan duren voor er meer duidelijkheid is helaas. ;(

sk13

Wtc 100%. Of degenen van kern van cambuur hebben me voor gelogen.

Treb

Nou WTC dus.. prima. Begin maar vast met bouwen.  :thumbsup

hydoscc

drg

Dus zoals gewoonlijk weer geen ene moer opgeschoten... Ik lees elke keer alleen maar dat er nog niets duidelijk is en dat alles nog een optie is, wachten zeker tot we weer eens Jupiler spelen en dan kunnen roepen dat het allemaal niet zo hard nodig was. Alleen jammer dat de club niet zomaar even gaat degraderen, maar zo'n 'helpende' hand van dat besluiteloos hoopje stropdassen zal zo zeker een rol gaan spelen in de toekomst van de club, al is dat tot dusverre allesbehalve op een positieve toekomst gericht.

Lore

Okay, het verhaal is dus niets verandert tov van november. Ik kan mij niet voorstellen dat de gemeente beslist om op de huidige locatie te blijven met alle financiële risico's van dien.

TARGET

Dat tuig zal het wel weer over de verkiezingen heen tillen.. stemmen al die domme mensen weer op de PVDA (domme mensen).!!!

Het nieuwe stadion komt er sowieso wel.. alleen mis ik al die mensen die wel SCC wel steunen bij de training van SCC tegen DKV maar omtrent deze zaken staan ze er niet.?! daar snap ik niks van.!! :?

Eewal

Citaat van: TARGET op januari 23, 2015, 08:05:16
Dat tuig zal het wel weer over de verkiezingen heen tillen.. stemmen al die domme mensen weer op de PVDA (domme mensen).!!!

Het nieuwe stadion komt er sowieso wel.. alleen mis ik al die mensen die wel SCC wel steunen bij de training van SCC tegen DKV maar omtrent deze zaken staan ze er niet.?! daar snap ik niks van.!! :?
waar heb jij het over?

Lore

Voel je je verheven boven alle mensen die een andere partij stemmen? (en nee, ik stem geen PVDA)

Sta je al met een protestbordje voor het gemeentehuis?

TARGET

Zo jij bent stoer met je 3.066 e bericht.!! nee dat voel ik niet.. ten tweede dan moet ik het overleggen op het werk en ik ga niet met een bordje zitten hoor ik heb wel een beter idee.!!

scc-aaron

Citaat van: TARGET op januari 23, 2015, 08:44:26
Zo jij bent stoer met je 3.066 e bericht.!! nee dat voel ik niet.. ten tweede dan moet ik het overleggen op het werk en ik ga niet met een bordje zitten hoor ik heb wel een beter idee.!!

Vertel....

Utekleitrokken

Het supportershome van Ajax in de fik steken heeft echt geen meerwaarde voor dit onderwerp hoor!

DayDreamer

Dit is toch niet normaal, hoelang dit allemaal moet duren, in feite weten we nog helemaal niks noppes.
Blij maken met een dode mus, zeg dan niks, blegh  :wall :R

Kutpolitiek. :rodekaart

Lore

Vind je mij echt stoer? Mooi, man!

Maar je geeft dus af op mensen die op een andere partij stemmen en daarna op iemand die het daarin niet mee eens is?