Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: okkele op maart 21, 2019, 09:34:25
dat is vast besproken.
als hij onder die voorwaarden hier mag werken is dat prima denk ik,er is altijd nog een assistent.
ik ben wel benieuwd of er ook een termijn aan vast geknoopt is,een ziekte van een familielid van een werknemer is bij niet veel bedrijven reden om afwezig te mogen zijn.
burnout is er ook in verschillende gradaties en kan dus lang duren maar dat mag niet jaren een rol spelen.
hard maar realistisch.
Henk inschattende zou hij niet hebben getekend als de thuissituatie dergelijk zorgelijk is dat dit een belemmering zou zijn voor het goed uitvoeren van zijn functie voor nu en de toekomst.
En de hoofdzaak van zijn overstap is de vermindering van de dagelijkse reistijd en dus meer tijd aan zijn gezin kan besteden en wat mij betreft lovenswaardig.

De Gast

Laat jum niet gek maken door Booij. Meer dan de helft van sien aankopen is rotzooi. vd Vegt de tweede ist.

Voor de rest nog een warm welkom vanuit mijn kant!

grijskijker

Citaat van: De Gast op maart 23, 2019, 08:59:26
Laat jum niet gek maken door Booij. Meer dan de helft van sien aankopen is rotzooi. vd Vegt de tweede ist.

Voor de rest nog een warm welkom vanuit mijn kant!
Volgens mij ben jij de enige die hier de boel probeert gek te maken..

De Gast

Zie Booij er wel voor aan wat meer potentie te zien in z'n eigen aankopen dan realistisch is.

justremco

Citaat van: De Gast op maart 23, 2019, 09:55:40
Zie Booij er wel voor aan wat meer potentie te zien in z'n eigen aankopen dan realistisch is.

Zal allemaal wel in overleg gaan, anders hebben we binnen de kortste keren weer ellende intern

grijskijker

Citaat van: De Gast op maart 23, 2019, 09:55:40
Ik zie jouw er wel voor aan om nog een tijdje door te gaan met deze onzin..

Bankzitter

Henk's vorige periode bij de club is anders wel geëindigd door een TD(vd Vegt) die er niet in slaagde om eerst vertek v Reijnen en daarna Ogbeche adequaat te vervangen. Dus zulke onzin vind ik het niet, Booij heeft mij lang nog niet overtuigd en heeft er inmiddels ook al 3 transferperiodes opzitten.

De Gast

Dank Bankzitter wij begrijpen elkaar.

Collingwood

https://www.youtube.com/watch?v=W6BufWFrQrs

Mooi! Ik kijk er naar uit dat zo'n gevoel ook weer in Leeuwarden ontstaat.  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

PePe

Collingwood

De Graafschap nu twee keer in een paar dagen zwaar onterecht onderuit. Maar het spel is echt aanvallend en mooi om te zien, nu al zin in volgend seizoen...
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op april 02, 2019, 22:54:37
De Graafschap nu twee keer in een paar dagen zwaar onterecht onderuit. Maar het spel is echt aanvallend en mooi om te zien, nu al zin in volgend seizoen...

Zonde dat ze ondanks het goede spel en de vele kansen toch puntloos bleven inderdaad. Ik gun het Henk en de Graafschap dat ze erin blijven en ook nacompetitie ontlopen. Ook al omdat het voor geen van de partijen een aantrekkelijk vooruitzicht is dat Cambuur straks Graafschap treft in de play-offs..

denistel

dat Groningen was zeker de 1e helft niet om aan te zien Graafschap stuk
beter maar ja je moet wel scoren he.