Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:44:25
Iedereen die onze club lief is, staat achter de club. Dat zal nooit veranderen. Je verandert je auto, je huis, je vrouw, je favoriete bier, maar nooit je club.
Prima deur open getrapt, die al open was.

Je mag vertrouwen houden in een goede afloop. Maar ben je wel realistisch?
Mensen die ik in het stadion spreek, inclusief mijzelf, en mensen die in het voetbalwereldje rondlopen die ik spreek, hebben er totaal geen vertrouwen in. Kijk realistisch. Straks eindigen we 16/17. Moeten we tegen Sparta, NAC, GAE die in een flow zitten en wij niet.. Ga er maar aan staan!

zo wie zo graafschap onder je houden.en over een half jaar weet je niet hoe we dan spelen.ga altijd van je zelf uit
de jl is oek een aanfluiting soms.eagles verliest 3-0 bij oss dus waarom moet je daar bang voor zijn angst is altijd een slechte raadgever.

Timmie

Citaat van: denistel op november 24, 2015, 10:09:21
zo wie zo graafschap onder je houden.en over een half jaar weet je niet hoe we dan spelen.ga altijd van je zelf uit
de jl is oek een aanfluiting soms.eagles verliest 3-0 bij oss dus waarom moet je daar bang voor zijn angst is altijd een slechte raadgever.

Angst is zeker slechte raadgever. Maar wat ik bedoel, is realisme!

DCKM

Iedereen die onze club lief is, staat achter de club. Dat zal nooit veranderen. Je verandert je auto, je huis, je vrouw, je favoriete bier, maar nooit je club.
Prima deur open getrapt, die al open was.

Mensen die ik in het stadion spreek, inclusief mijzelf, en mensen die in het voetbalwereldje rondlopen die ik spreek, hebben er totaal geen vertrouwen in. Kijk realistisch. Straks eindigen we 16/17. Moeten we tegen Sparta, NAC, GAE die in een flow zitten en wij niet.. Ga er maar aan staan!

Open deur ingetrapt? Dat is uwe interpretatie.
Ik zie bij thuiswedstrijden mensen, met seizoenskaart, niet verschijnen ivm resultaat.
Dat we 1 geheel moeten vormen, heb ik gezegd voor de trouwe supporters met een geel blauw hart.
Persoonlijk, maar ook mensen die cambuur liefhebben, hopen er op dat cambuur erin blijft.
Daarom zeg ik nu, en je mag mij er op het einde mee afrekenen, dat we net boven de beruchte streep eindigen.
We spelen dus geen na competitie zeg ik dus.

Oh ja, ik zou stoppen, een flow kan zomaar doorbroken worden.

Toedeledokie
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Cor

Mensen die ik in het stadion spreek, inclusief mijzelf, en mensen die in het voetbalwereldje rondlopen die ik spreek, hebben er totaal geen vertrouwen in.

En dus is het zo??  :thumbsup

dizzhead

Citaat van: Timmie op november 24, 2015, 10:59:32
Angst is zeker slechte raadgever. Maar wat ik bedoel, is realisme!

Realisme is dat we de eerst 6 wedstrijden een bijzonder zwaar programma hadden. Door pech (rode kaarten) ook nog eens dik verloren hebben en daardoor veel te weinig opties in de verdediging overhielden. Hierbij kwamen ook nog eens blessures en het geschuif kon beginnen. Ondanks onze zeer labiele verdediging hebben we qua gemaakte goals ongeveer evenveel doelpunten gemaakt als Excelsior, WII, Roda, de Graafschap en FC Twente. De verdediging heeft nog totaal niet aan elkaar kunnen wennen, puur door de samenloop van schorsingen en blessures. Veel tegengoals komen uit standaard spelsituaties (corners, vrije trappen, penalty's), juist daar is het belangrijk dat elke verdediger weet wat zijn rol is. Maar al je de ene week centraal, dan op de back en de week daarop weer centrall aan de andere kant moet spelen, dan kun je wachten op misverstanden.
Ik zeg niet dat ik er het volste vertrouwen in heb, dat zou ook niet realistisch zijn, maar nu roepen dat er geen vertrouwen meer is, is eigenlijk ook nergens op gebaseerd. Scoreboordjournalistiek vind ik het bijna.

We krijgen nu achtereenvolgens Graafschap, WII, NEC en Excelsior. Dat wacht ik graag even af voordat ik in de paniekmode overga.  |:)

Lore

Citaat van: dizzhead op november 26, 2015, 09:02:19
\

We krijgen nu achtereenvolgens Graafschap, WII, NEC en Excelsior. Dat wacht ik graag even af voordat ik in de paniekmode overga.  |:)

Met je eens, maar om alleen nog maar de aansluiting te vinden heb je eigenlijk nu 9 punten nodig en dat lijkt mij ook wat te veel van het goede!

Timmie

Citaat van: dizzhead op november 26, 2015, 09:02:19
Realisme is dat we de eerst 6 wedstrijden een bijzonder zwaar programma hadden. Door pech (rode kaarten) ook nog eens dik verloren hebben en daardoor veel te weinig opties in de verdediging overhielden. Hierbij kwamen ook nog eens blessures en het geschuif kon beginnen. Ondanks onze zeer labiele verdediging hebben we qua gemaakte goals ongeveer evenveel doelpunten gemaakt als Excelsior, WII, Roda, de Graafschap en FC Twente. De verdediging heeft nog totaal niet aan elkaar kunnen wennen, puur door de samenloop van schorsingen en blessures. Veel tegengoals komen uit standaard spelsituaties (corners, vrije trappen, penalty's), juist daar is het belangrijk dat elke verdediger weet wat zijn rol is. Maar al je de ene week centraal, dan op de back en de week daarop weer centrall aan de andere kant moet spelen, dan kun je wachten op misverstanden.
Ik zeg niet dat ik er het volste vertrouwen in heb, dat zou ook niet realistisch zijn, maar nu roepen dat er geen vertrouwen meer is, is eigenlijk ook nergens op gebaseerd. Scoreboordjournalistiek vind ik het bijna.

De verdediging heeft nog totaal niet aan elkaar kunnen wennen, puur door de samenloop van schorsingen en blessures. Veel tegengoals komen uit standaard spelsituaties (corners, vrije trappen, penalty's), juist daar is het belangrijk dat elke verdediger weet wat zijn rol is. Maar al je de ene week centraal, dan op de back en de week daarop weer centrall aan de andere kant moet spelen, dan kun je wachten op misverstanden.

Daarom zeg ik; realisme.
Standaard spelsituaties blijven wel, ene week centraal andere week back blijft ook wel. We scoren niet. Nogmaals, heikel punt is denk ik ook voorin, geen creativiteit..

Marc S

Citaat van: Timmie op november 26, 2015, 13:29:54
De verdediging heeft nog totaal niet aan elkaar kunnen wennen, puur door de samenloop van schorsingen en blessures. Veel tegengoals komen uit standaard spelsituaties (corners, vrije trappen, penalty's), juist daar is het belangrijk dat elke verdediger weet wat zijn rol is. Maar al je de ene week centraal, dan op de back en de week daarop weer centrall aan de andere kant moet spelen, dan kun je wachten op misverstanden.

Daarom zeg ik; realisme.
Standaard spelsituaties blijven wel, ene week centraal andere week back blijft ook wel. We scoren niet. Nogmaals, heikel punt is denk ik ook voorin, geen creativiteit..

we hebben de meeste doelpunten tegen, en ons probleem zit in de aanval? Sorry hoor maar dat is onzin.

Timmie

Citaat van: Marc S op november 26, 2015, 13:46:47
we hebben de meeste doelpunten tegen, en ons probleem zit in de aanval? Sorry hoor maar dat is onzin.

'ook'

Marc S

Citaat van: Timmie op november 26, 2015, 13:47:23
'ook'

Ik denk dat als onze verdediging stabieler was onze aanvallers ook meer risico durfden te nemen en vaker zouden scoren.

Timmie

Citaat van: Marc S op november 26, 2015, 13:57:20
Ik denk dat als onze verdediging stabieler was onze aanvallers ook meer risico durfden te nemen en vaker zouden scoren.

Weet ik niet. Voorin moeten vooral de buitens gewoon dreigend zijn. Zij moeten het werk doen, zoals de verdediging hun werk moeten doen!

Cor

Als voetbal allemaal zo simpel was... 8P

Bernardo

Je ziet al duidelijk verschil nu hij er is bijgekomen. Nu verliezen we alles. Goeie zet vd Vegt!  :_spank

DayDreamer

En heeft ook nog eens zijn A-diploma, dus als Henk vertrekt of ontslagen wordt, zitten we met hem opgescheept  :|

wiekie1969

Selectie staat er prima op zegt ie voor Gptv.

Werkelijk waar, je kunt er niet eens meer om lachen.