Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 58

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

Lore

;( inmiddels op een na de meet gepasseerde verdediging van alle eredivisies van Europa en slechts vier slechter presterende teams

DayDreamer

Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op december 01, 2015, 14:49:50
Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.
Wij veranderen na twee biertjes in een stel doorgedraaide hooligans met z'n allen, dat weet je toch?

SCC-J

Cc is hier nu al 2,5 met de Bvo over in gesprek. Binnenkort zullen we Bvo weer een voorstel gaan doen. Daarna zullen we het ook openbaar maken.

Nightmarelwd

Nooit ergens last van gehad.

Wanneer je je netjes gedraagd, de bus na de reis opruimt heb je credits. Controle op elkaar.

Maar sommige mensen in andere bussen vinden het altijd noodzakelijk om na twee biertjes stoer te doen en dan iets te vernielen.

MI-Sider for Life

DayDreamer

Citaat van: Nightmarelwd op december 01, 2015, 17:09:18
Nooit ergens last van gehad.

Wanneer je je netjes gedraagd, de bus na de reis opruimt heb je credits. Controle op elkaar.

Maar sommige mensen in andere bussen vinden het altijd noodzakelijk om na twee biertjes stoer te doen en dan iets te vernielen.

Ik erger me dood aan dat soort gasten. Maar het gaat me nu even om bier op de heenweg, als wij een buscombi zouden hebben naar bijvoorbeeld de Graafschap is het toch wel lekker dat je even 3 of 4 biertjes kan nuttigen op de heenreis.

papier

Citaat van: Drumfather SCC op november 29, 2015, 17:01:21
Kom net thuis van de Gelderse Derby; Topsfeer en nog leuk attractief voetbal ook
Twee punten waar onze voetballers en in mindere mate (helaas) ook wij als supporters nog wat van kunnen leren
Zo moet je op en buiten het veld presteren als het ergens om gaat

Een hele mooie sfeeractie, 90 minuten gezang met soms een orkaan aan geluid, spelers die met het mes tussen de tanden de wedstrijd bevechten en donders goed weten waar het om gaat voor zowel de supporters als de club.

En ook moet ik zeggen; Een trommel werk echt wel sfeer verhogend! Ze hadden een zware en wat Braziliaanse trommels (Zie clip Micheal Jackson, They Don't Care About Us) Retestrakke trommelaars daar die de hele tribune meenamen op de sfeer!

Nee; Ik heb echt wel genoten om eerlijk te zijn.. Dus heren spelers; LEEST U EVEN MEE?

Toch nog genoten dit weekend en op naar morgen en Willem II

Zo bijzonder vond ik het niet, ben ook even wezen kijken bij de Gelderse derby en dat het meer leeft dan andere wedstrijden in Arnhem dat staat buiten kijf. Dat er meer sfeer is ook. Maar echt een sfeer zoals Cambuur - Heerenveen? Nee. Zoals ik ervoer op bezoek bij MVV - Roda vorig seizeon? Nee absoluut niet. Wellicht omdat het natuurlijk met enige regelmaat wordt gespeeld maar ik heb zelfs dit seizoen bij Cambuur een betere sfeer meegemaakt dan bij Vitesse - NEC.

Lange zijde overigens (oost is oost, ook bij vites)

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

siepelsjeu

Tijdens de wedstrijd waren ze redelijk stil

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op februari 24, 2016, 16:55:02
Tijdens de wedstrijd waren ze redelijk stil

Kan je nagaan hoe stil het bij ons was.  :_schater
MI-Sider for Life

jeff

Citaat van: Casuals-lwd op februari 27, 2016, 23:23:08
Massaal heen.  |:) Gas geven