Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

Collingwood

Citaat van: YellowBlue op december 06, 2015, 11:31:48
Dat kan maar dan zet je Heerings er toch in?

lilliputters Bakker en Van Der Laan in het centrum? of zou hij Vytas centraal zetten?

Uiteraard, ik snap het op dit moment ook niet zo goed en vind vrij onlogisch ook. Wat ik wil zeggen, laten we even op de uitleg wachten (neem aan dat ze er bij Fox wel naar zullen vragen).
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: De Gast op december 06, 2015, 11:35:04
I rest my case met deze opstelling. En met 4-3-3 maar gewoon weer uitgaan van eigen kracht? Plan de nodige omzettingen na een half uur maar weer in..

Gelijk twee wissel verneuken na rust.

666

Citaat van: YellowBlue op december 06, 2015, 11:31:48
Dat kan maar dan zet je Heerings er toch in?

lilliputters Bakker en Van Der Laan in het centrum? of zou hij Vytas centraal zetten?

Je bent mij net voor... We krijgen allemaal kopgoals tegen en dan gaan we met 2 dwergen in het centrum spelen. Echt ongelooflijk dit. Vytas kan ook in het centrum spelen maar ik blijf het vreemd vinden waarom dan niet met Heerings.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Harry L.

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 11:35:58
Uiteraard, ik snap het op dit moment ook niet zo goed en vind vrij onlogisch ook. Wat ik wil zeggen, laten we even op de uitleg wachten (neem aan dat ze er bij Fox wel naar zullen vragen).

We hebben nu eenmaal te maken met veel blessures, maar daar wil ik me niet achter verschuilen. De eerste overwinning komt steeds dichter bij. Op de training zie je dat het steeds beter draait. Zoiets?

SCC

Ik vind het ergens ook wel sneu voor Bakker. Die jongen doet altijd enorm zijn best, krijgt al dan niet terecht vaak kritiek en dan nu in zo'n onwennige formatie in het hart van de defensie.

Niet je positie, geen vertrouwen om je heen, een nerveuze keeper erachter, geen vastigheden.... Die jongen wordt straks afgebrand! Houtkoop was in zijn geval te laat gekomen.

michello

Willen II speelt met Zivko en Vd Velden..... Beide bijna twee meter.... :_schater

Mp

Citaat van: 666 op december 06, 2015, 11:36:44
Je bent mij net voor... We krijgen allemaal kopgoals tegen en dan gaan we met 2 dwergen in het centrum spelen. Echt ongelooflijk dit. Vytas kan ook in het centrum spelen maar ik blijf het vreemd vinden waarom dan niet met Heerings.

Omdat die nog slechter is dan die andere verdedigers

Collingwood

Citaat van: Harry L. op december 06, 2015, 11:38:07
We hebben nu eenmaal te maken met veel blessures, maar daar wil ik me niet achter verschuilen. De eerste overwinning komt steeds dichter bij. Op de training zie je dat het steeds beter draait. Zoiets?

Geen idee, ben niet helderziend en kan zelf geen logische verklaring bedenken.

EDIT: Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Assistent Hulshoff: ,,We houden Wessel Dammers even uit de wind." #Cambuur #WilCam

Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 11:41:46

Assistent Hulshoff: ,,We houden Wessel Dammers even uit de wind." #Cambuur #WilCam

:_schater het waait amper! Hier is meer aan de hand! Op basis van de nu beschikbare informatie is dit een compleet onbegrijpelijke beslissing

Galdiano

Ik zeg maar niets over de opstelling  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 11:41:46

Goed doordacht. Bakker is zo'n beetje de enige die ze nog niet naar de kloten hebben geholpen met hun faalbeleid

CamLeeuw

Citaat van: michello op december 06, 2015, 11:28:04
Lachwekkend. Of we na de wedstrijd eindelijk ook eens kunnen lachen lijkt me bijna onmogelijk, maar we gaan het zien. Ze zijn zo wanhopig in de TS dat er elke week weer een andere verdediging/middenveld staat..
Die onzekerheid van de TS werkt door op de spelers op het veld. Deze pot verliezen dan moet er een wonder gebeuren tijdens de winterstop. We zullen het straks gaan zien wat het gaat worden. Durf geen voorspelling te doen. Of we raken nog verder van de concurrentie af of we komen dichterbij. Zeg het maar!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

SCC

Nu weer Monteiro en Byrne, dus behalve de defensie krijgen ook Masek en Steblecki weer een dreun.

Nightmarelwd

Hij stelt de minst slechte spelers op.
MI-Sider for Life

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander