Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
175 gasten, 5 leden
zeewolde, Bob Paisley, mario, JSE, oost

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

AliBombali

Centraal iemand halen met leidinggevende kwaliteiten en die met passie kan spelen! Iemand die de rest knetterhard op zijn flikker geeft als ze er als een stel zoutzakken bij lopen; dat valt me de laatste wedstrijden vooral heel erg op. Geen stap te hard zetten (enkele uitzonderingen daar gelaten) en er lijkt weinig gecommuniceerd te worden! Onzekerheid? Geen zin hebben? Schijt aan de fans en de club hebben? Teveel opdrachten mee krijgen? Ik weet het niet, maar weet wel dat deze situatie kut is! Iemand ontslaan gaat denk ik niks opleveren; zowel Van der Vegt als Henkie niet, maar dat er iets moet veranderen is duidelijk... Misschien een sportpsycholoog aanstellen?

Lore

Citaat van: fred op december 06, 2015, 14:11:09
Het gat met 'boven de streep' word nu wel erg groot.....Zul je net zien dat Twente van Graafschap wint, komen we die ook niet meer voorbij  ;(

Hoop toch echt dat er een hoop gaat gebeuren in de winterstop...

Laten wij het hopen, de kans dat de graafschap ons voorbij gaat is vele malen groter dan dat wij ons rechtstreeks handhaven

Moira

Citaat van: fred op december 06, 2015, 14:37:49
Niveautje Anderson / Dammers  :_schater :_schater :_schater
Sorry maar met deze aankopen valt die vd Vegt behoorlijk door de mand

Toch vind ik Overgoor de grootste teleurstelling. Schandalig dat hij de aanvoerdersband draagt

CamLeeuw

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 14:43:39
Laten wij het hopen, de kans dat de graafschap ons voorbij gaat is vele malen groter dan dat wij ons rechtstreeks handhaven
Mee eens. Als er niets veranderd bij ons tijdens de winterstop dan zitten we onder de rode streep.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Collingwood

Citaat van: CamLeeuw op december 06, 2015, 14:48:56
Mee eens. Als er niets veranderd bij ons tijdens de winterstop dan zitten we onder de rode streep.

Dan zal De Graafschap nog wel een wedstrijd moeten winnen. En dat wordt denk ik moeilijk voor ze, ze moeten nog naar Twente en Ajax.
Kalmte alleen kan u redden.

CamLeeuw

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 14:50:51
Dan zal De Graafschap nog wel een wedstrijd moeten winnen. En dat wordt denk ik moeilijk voor ze, ze moeten nog naar Twente en Ajax.
Klopt. Maar Twente reken ik al niet serieus meer mee.

Yellow Army

Citaat van: CamLeeuw op december 06, 2015, 14:52:12
Klopt. Maar Twente reken ik al niet serieus meer mee.

Nee, die konden ook al niet eens van ons winnen.
Area 58

CamLeeuw

Citaat van: Yellow Army op december 06, 2015, 14:54:30
Nee, die konden ook al niet eens van ons winnen.
Tja een puntje bij ons thuis en straks een puntje bij hun thuis.

CamLeeuw

Citaat van: CamLeeuw op december 06, 2015, 14:59:47
Tja een puntje bij ons thuis en straks een puntje bij hun thuis.
Of ben ik te optimistisch?

Vlampiep

Het blijkt maar weer eens dat een aantal spelers waarbij het mogen verwachten niet bij machte zijn het tij te keren.
Lichtpuntje voor mij was wel dat Anderson een betere wedstrijd speelde dan voorheen.
Het is echter niet alleen de verdediging waar het aan schort, maar vleugels, spits en midden veld is ook treurig.
Met andere woorden het lijkt nog nergens op en is volgens mij volledig te wijten aan gebrek aan kwaliteit.
Wie momenteel ook trainer zou zijn, die zou huilend zijn weggelopen.
Hoop op de nodige versterking huren in de winterstop.

Bankzitter

Overgoor viel voetballend het hardst door de mand en had er ook eerder af gemoeten. Ogbeche was ook niet balvast, werkte wel hard. De rest was individueel nog wel aardig maar ze weten elkaar totaal niet meer te vinden en dat was juist altijd de kracht van het spel toen er wel punten werden gepakt.

CamLeeuw

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2015, 15:03:56
Het blijkt maar weer eens dat een aantal spelers waarbij het mogen verwachten niet bij machte zijn het tij te keren.
Lichtpuntje voor mij was wel dat Anderson een betere wedstrijd speelde dan voorheen.
Het is echter niet alleen de verdediging waar het aan schort, maar vleugels, spits en midden veld is ook treurig.
Met andere woorden het lijkt nog nergens op en is volgens mij volledig te wijten aan gebrek aan kwaliteit.
Als we het spel al niet zelf kunnen maken, dan lijkt mij verbetering in de verdediging het beste. Vergeet niet; De aanvoer komt vanuit de verdediging.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op december 06, 2015, 15:10:19
Overgoor viel voetballend het hardst door de mand en had er ook eerder af gemoeten. Ogbeche was ook niet balvast, werkte wel hard. De rest was individueel nog wel aardig maar ze weten elkaar totaal niet meer te vinden en dat was juist altijd de kracht van het spel toen er wel punten werden gepakt.
Overgoor blijkt niet de beoogde opvolger van El Makrini te zijn en zou normaal een bankzitter moeten zijn.
Obeche zou normaal gesproken op 10 moeten spelen om zijn kwaliteiten te benutten.
Over het algemeen hebben de meeste spelers moeite met de handelingssnelheid en komen te kort in het fysieke.
Toch is het bewonderenswaardig dat bijvoorbeeld Monteiro hier minder moeite mee heeft dan Overgoor en Byrne.
Hopen op de nodige versterkingen

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2015, 15:03:56
Een spits kan ook niks als hij amper een fatsoenlijke bal krijgt. Het is Eredivisie onwaardig wat vandaag weer te zien was.
En het is ook dramatisch dat je nu al moet horen dat het potje nagenoeg leeg is en dat er gehuurd moet worden, dat betekent ook dat er (voor zover dat nog niet gedaan is) definitief een streep door een speler als Fischer kan.

Heb trouwens de asbak het raam uitgeflikkerd, vuil leugenachtig ding :R

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:29:19
Wij zijn slecht, maar De Graafschap gaat niet meer punten dan Cambuur halen, daar geloof ik niks van.

Wij halen geen punten meer tot mei 2016. Zij hoeven alleen maar de thuiswedstrijd tegen ons te winnen  :y
MI-Sider for Life