Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

DayDreamer

Ik vind het feit dat er eigenlijk geen fatsoenlijk vooruitzicht is, nog het meest pijnlijk. Verliezen ok, maar op de manier dat het de laatste tijd gebeurt, en dan het idee dat het ook niet beter gaat worden, zeker voor de winterstop niet  :zucht

Er is al veel berusting onder de supporters, dat merk je aan alles, we kijken met z'n alleen maar wat starig voor ons uit, vol ongeloof zitten we onze wedstrijden te bekijken.

CamLeeuw

Citaat van: DayDreamer op december 07, 2015, 13:29:48
Ik vind het feit dat er eigenlijk geen fatsoenlijk vooruitzicht is, nog het meest pijnlijk. Verliezen ok, maar op de manier dat het de laatste tijd gebeurt, en dan het idee dat het ook niet beter gaat worden, zeker voor de winterstop niet  :zucht

Er is al veel berusting onder de supporters, dat merk je aan alles, we kijken met z'n alleen maar wat starig voor ons uit, vol ongeloof zitten we onze wedstrijden te bekijken.
Laten we dan ieder geval nog een beetje hoop hebben en kijken wat het bestuur zal doen tijdens de winterstop. Het kan er alleen maar beter van worden. Slechter dan dit nu kan niet.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op december 07, 2015, 13:29:48

Die berusting is het ergste! Moet eerlijk bekennen dat ik tegen WII geeneens echte wedstrijdspanning had na die wanvertoningen tegen De Graafschap, DKV en al die dode spelsituaties elke keer  :(

moodygrunn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 07, 2015, 13:52:50
Die berusting is het ergste! Moet eerlijk bekennen dat ik tegen WII geeneens echte wedstrijdspanning had na die wanvertoningen tegen De Graafschap, DKV en al die dode spelsituaties elke keer  :(

Dat we die standaardsituaties tegen krijgen is nog tot daar aan toe, maar we zijn zelf  helemaal niet gevaarlijk uit die std situaties.
In Henk en Sandor we trust

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op december 07, 2015, 14:00:16
Dat we die standaardsituaties tegen krijgen is nog tot daar aan toe, maar we zijn zelf  helemaal niet gevaarlijk uit die std situaties.
Makke schapen zijn nooit gevaarlijk.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Spine

CiteerIk vind het de schuld van de verschillende gemeenteraden van Leeuwarden de afgelopen 35 jaar.
Waarom? Nooit doortastend genoeg geweest qua stadionbouw en bepaalde zaken die het stadiongebied konden ontwikkelen (iets wat in het jarredorp wel razendsnel kon).
Dan hadden we nooit lopen zeuren over een 1-2 bij DTD en Nienhuis/Zeinstra

CiteerVerder, we missen momenteel gewoon kwaliteit en mentaliteit om een wedstrijd naar onze hand te zetten of over de streep te trekken. Alleen B. Vytas en Peersman hebben dat in mijn ogen, de rest is allemaal te lief.
Citaat van: John Hiatt op december 06, 2015, 10:54:00
Compleet eens!
Haha, ik kan jou ook niet meer serieus nemen Hiat!
De staat moet dus zorgen voor een nieuw stadion???
De overheid is geen geluksmachine vriend.  :_schater :_schater

wiekie1969

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 07, 2015, 13:52:50
Die berusting is het ergste!

Wat mij het meeste stoort is de berusting bij de selectie, niemand loopt oek maar een stap harder voor elkaar. De coaching onderling is dramatisch en de meesten hebben te weinig conditie  :zucht

De ts doet mijns inziens maar wat, is na 15 wedstrijden nog steeds zoekende. Komt natuurlijk ook door de vele blessures. Toch worden er in mijn ogen vele tactische blunders gemaakt tijdens wedstrijd, met name in het wisselbeleid.

Anderson wel erin, Anderson week later wissel.  Geldt ook voor Rosheuvel, Houtkoop, , Byrne, Dammers, Vd Laan, Narsingh. Kan toch niet?

In elke wedstrijd wordt de slag op het middenveld verloren, zodat de verdedigers onder grote druk komen te staan en daarom domme fouten maken.

Monteiro en Byrne komen fysiek nog heel veel tekort en die moet je dus voorlopig ook niet opstellen.

In mijn ogen moet de ts de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop 5-3-2 gaan spelen ipv 4-3-3.

PePe

En bij standaardsituaties staan de meesten lucht te dekken.

Unknown

Citaat van: wiekie1969 op december 07, 2015, 19:49:09
Wat mij het meeste stoort is de berusting bij de selectie, niemand loopt oek maar een stap harder voor elkaar. De coaching onderling is dramatisch en de meesten hebben te weinig conditie  :zucht

De ts doet mijns inziens maar wat, is na 15 wedstrijden nog steeds zoekende. Komt natuurlijk ook door de vele blessures. Toch worden er in mijn ogen vele tactische blunders gemaakt tijdens wedstrijd, met name in het wisselbeleid.

Anderson wel erin, Anderson week later wissel.  Geldt ook voor Rosheuvel, Houtkoop, , Byrne, Dammers, Vd Laan, Narsingh. Kan toch niet?

In elke wedstrijd wordt de slag op het middenveld verloren, zodat de verdedigers onder grote druk komen te staan en daarom domme fouten maken.

Monteiro en Byrne komen fysiek nog heel veel tekort en die moet je dus voorlopig ook niet opstellen.

In mijn ogen moet de ts de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop 5-3-2 gaan spelen ipv 4-3-3.

Op de een na laatste zin na (vind ik dan) is hier geen speld tussen te krijgen.  _O_

Gasgeve

Henk moet maar eens vasthouden aan een vaste 11, kunnen er ook wat vastigheden in worden geslijpt.

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op december 08, 2015, 09:05:37
Henk moet maar eens vasthouden aan een vaste 11, kunnen er ook wat vastigheden in worden geslijpt.
Dan maar hopen dat er geen blessures of schorsingen komen zoals de laatste tijd.. Ook Henk is daarvan afhankelijk...

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op december 07, 2015, 19:49:09

Onze trainer doet het hele jaar al geen consessies in speelstijl. In combinatie met vd Vegt een duo dat ons keihard richting de Jupiler Leagie loodst.

Batsum

D.H.Skolten

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:28:09
En vd Vegt wil gewoon nog ff spelers halen in de winterstop!  :_schater
Als die weer faalt speel je verdomme gewoon jupiler league.
weer een Dammers zeker

D.H.Skolten