Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Len Cantello

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 14:11:51
Jij bent alvast begonnen aan het bierontbijt?
Hallo. Zuipen is een continu proces. Dat moet je los zien van ontbijt, lunch of diner.
:grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Casuals-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 14:09:55
Was het maar morgen 1615h. Lekker 3 puntjes in de knip!
Geweldig dat jij nog normaal kan praten na vandaag.

:scc

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op januari 30, 2016, 14:14:10

Moet ook, we kunnen altijd wel in hetzelfde blijven hangen. Het is gebeurd, gevolgen zijn voor de dader en DOORRR! Het leven gaat gewoon verder.

Len Cantello

Citaat van: Casuals-lwd op januari 30, 2016, 14:14:10

Tsja. Wat gebeurt is, is gebeurt. Daar hebben we allemaal ons zegje over gedaan, toch?! Morgen staat er volgens mij nog een potje voetbal op het programma waar we al heel lang naar uitkijken. Dat moeten we niet vergeten.

Ik heb er zin an!!!!!!!!

mscc

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 14:08:32
Natuurlijk mag en kan je niet iedereen over een kam scheren. Maar als die vreselijke kerels deze persoon niet in hun midden willen hebben hadden ze hem nu allang te pakken. Ik lees nergens dat dit al gebeurt is

Nee volgens mij is niet duidelijk geworden wie dat ding op het veld gooide, hing wat rook om de noordtribune dus dat was moeilijk te zien. Maar betwijfel of die kerel niet op z'n flikker zou hebben gekregen als dat wel zo was. Ik stond in vak 14 en nog voor dat ding ontplofte werd er om me heen al negatief gereageerd op het feit dat er vuurwerk op het veld gegooid werd.

Netjes statement van Cambuur Culture trouwens, hoop dat die hier niet te veel last van gaan krijgen. Zij verkopen bewust alleen fakkels en rookpotten en doen hun best elke keer om er wat van te maken. Betwijfel of deze gast ook lid was, en zowel dan moeten ze hem geen 2,50 korting meer geven op de merchandise!!!

Len Cantello

rudie

Toen ik vanmorgen wilde vertrekken na het incident vanaf West, gingen de hekken dicht; is dit bij Noord ook gebeurd en zo eventueel informatie over de dader verkregen?

Unknown

Citaat van: Geel-Blauw HERT op januari 30, 2016, 14:22:37
Dader heeft zich inmiddels gemeld op het politiebureau
https://www.politie.nl/nieuws/2016/januari/30/01-man-meldt-zich-voor-gooien-vuurwerk-in-voetbalstadion.html

Klasse, ik ga er ook niet vanuit dat diegene dit heeft gewild. Marja dat risico loop je als je op het veld gooit. Dk dom dom. Maar dan kan het nu weer over de wedstrijd gaan.

http://www.fr12.nl/nieuws/30683-feyenoord-steward-gewond-na-vuurwerk-op-het-veld.html
Gebeurt vaker, hun worden nogsteed geroemd omhun publiek, wij hopelijk snel ook weer.
1 persoon staat niet voor iedereen bij ons. Al denken veel mensen dat momenteel wel als ik op social media kijk. De tering hé

Casuals-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 14:20:22
Tsja. Wat gebeurt is, is gebeurt. Daar hebben we allemaal ons zegje over gedaan, toch?! Morgen staat er volgens mij nog een potje voetbal op het programma waar we al heel lang naar uitkijken. Dat moeten we niet vergeten.

Ik heb er zin an!!!!!!!!
Ja idd, hoop dat de sfeer er niet onder gaat lijden (wat helaas wel gaat gebeuren vrees ik).

pvanbuijtene

Hoop dat men morgen bij de Corteo het knalvuurwerk achterwegen laat.

Casuals-lwd

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 14:27:50
1 persoon staat niet voor iedereen bij ons. Al denken veel mensen dat momenteel wel als ik op social media kijk. De tering hé
Vooral uit dkv , de echte supporters weten wel beter.

Unknown

Citaat van: pvanbuijtene op januari 30, 2016, 14:32:17

Ongepast nu ja.

Len Cantello

Citaat van: pvanbuijtene op januari 30, 2016, 14:32:17
Dat lijkt me wel slim, ja. De politie zal dit gebeuren op de voet volgen en geen enkele kans onbenut laten om hier en daar wat volk in de kraag te vatten....