Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Marc S

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 10:53:27
En dan ook nog janken dat er niets mag. Ik hoop dat het meevalt voor dat meisjes en neem aan dat onze overige helden deze knakker al
in zijn nekvel gegrepen hebben.

Precies. Het letsel wat je een ander aan doet na gelaten want dat schijnt hen niets te interesseren. Zou je toch in iedergeval denken dat ze om hun eigen privileges denken. Die fakkels wat iedereen erg leuk vind zijn nu zeer waarschijnlijk verleden tijd. Dit geeft de veiligheidsmedewerkers de stok die ze nodig hebben om mee te slaan!!!!

Ik ben absoluut voor vuurwerk, maar ga er gvd verstandig mee om. Denk na.

Cambuur Groningen

Citaat van: papier op januari 30, 2016, 10:56:52
Dit werkt ook door op allerlei gebieden voor ons. Combi's, uitkaart etc. Aanleveren die mafketel.
En laten we eerlijk zijn... dat is toch ook terecht. Er is een groepje idioten dat het structureel blijft verkloten. En altijd de schuld bij iemand anders neerleggen: Stewards, politie, de burgemeester. Stelletje onnozelen zijn het (en dan bedoel ik niet de stewards etc.....)

hobbes

Citaat van: AL op januari 30, 2016, 10:58:03
Einde club. Bedankt stakkers!!!!!

Cambuur moet gelijk ingrijpen, nu kunnen ze nog kijken wie er in dat vak zitten. Verder mag er morgen vanuit de echte supporters een duidelijk statement komen dat niet getolereerd wordt

Tanjajeah

Citaat van: Moira op januari 30, 2016, 10:56:41
Meisje (21) wordt momenteel verdoofd (aan voet) in catacomben stadion #Cambuur vanwege vuurwerkbom, ziet er beroerd uit!! #zwartebladzijde
Ze vergaat van de pijn en haar voet ziet er niet uit; staat er helemaal naast. Moet zsm onder het mes. #dieptriest #Cambuur #training

aldus Henk Albers

Diep en diep triest.

Schaf maar af die derby, voor mij is de lol eraf. Het kan blijkbaar niet normaal. Meisje voor de rest van haar leven invalide. Walgelijk.

Moira

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 10:59:55
En laten we eerlijk zijn... dat is toch ook terecht. Er is een groepje idioten dat het structureel blijft verkloten. En altijd de schuld bij iemand anders neerleggen: Stewards, politie, de burgemeester. Stelletje onnozelen zijn het (en dan bedoel ik niet de stewards etc.....)

Precies dit! Het blijkt wel weer dat dit terecht is.

Jandehulk

Wat een mongool zeg!!!.... Gaan we weer!!.... Leeghoofden

JurjenS7

man man man, als je af en toe een relletje hebt met supporters van andere clubs, kan ik mij daar nog een beetje een voorstelling van maken waarom het gebeurt (al keur ik het af) en dat gebeurt ook bij andere clubs, maar een vuurwerkbom gooien op je eigen steward?  :? wens ik je een stel goede ziektes toe.
Hoop dat die gast is opgepakt of dat zijn vrienden genoeg hersencellen hebben om hem aan te geven

Unknown

Jezus jongens, voor dat iedereen over elkaar heen valt om dit te veroordelen..
Vorige jaar waren er ook vuurwerk bommen, dat vond iedereen prachtig..

Maar goed, vuurwerk hoort niet op het veld, hopelijk is dat meisje weer snel de oude.

Zal wel vuurwerk verbod komen nu, maar sinds cambuur de organisatie heeft is het toch al kut. Morgen hopelijk een betere dag. Et de corteo

papier

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 10:59:55

Helaas helaas is het terecht, wat zonde weer.

Harry L.

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 11:09:31

Maar goed, vuurwerk hoort niet op het veld, hopelijk is dat meisje weer snel de oude.

Zal wel vuurwerk verbod komen nu, maar sinds cambuur de organisatie heeft is het toch al kut. Morgen hopelijk een betere dag. Et de corteo

Ga jij dit nou goed praten, alsjeblieft man houd dan dien vreet

Cambuur Groningen

Citaat van: JurjenS7 op januari 30, 2016, 11:08:59
man man man, als je af en toe een relletje hebt met supporters van andere clubs, kan ik mij daar nog een beetje een voorstelling van maken waarom het gebeurt (al keur ik het af) en dat gebeurt ook bij andere clubs, maar een vuurwerkbom gooien op je eigen steward?  :? wens ik je een stel goede ziektes toe
Zelfs dit is toch eigenlijk onnozel? Relletje met supporters van andere clubs? Wat denk je dat een potentiele sponsor daar van denkt? "Oh leuk dat ik geassocieerd wordt met een stelletje idioten?"

Cambuur Groningen

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 11:09:31

:zucht

JurjenS7

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 11:11:01
Zelfs dit is toch eigenlijk onnozel? Relletje met supporters van andere clubs? Wat denk je dat een potentiele sponsor daar van denkt? "Oh leuk dat ik geassocieerd wordt met een stelletje idioten?"
Ik zeg ik kan mij er een beetje een voorstelling van maken waarom het gebeurt, al keur ik het af..

wiekie1969

We staan al 1-0 achter. Mijn jongste dochter van 8 jaar was even mee. Heb haar huilend van schrik weer mee naar huis genomen.

Spelers kwamen het veld op, bengaals vuur en enkele keiharde bommen. Consternatie alom. Een vrouwelijke steward was bij de panaltystip voor Noord geraakt.

Spelers met handen voor het gezicht, huilende kinderen.

Steward werd door 5 man van het veld gedragen.

Wat een dwazen. Echt.  :( :( :(

Laatste keer geweest.  :zucht :zucht :zucht :zucht

zeewolde

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 11:13:45
Afschaffen?? Bij Feijenoord tegen die lui Rome probeerde steward vlak voor de wedstrijd cobra van het veld te gooien, hand kwijt. Wedstrijd ging gewoon door.

Mag het misschien niet zeggen, maar als cambuur zich er niet mee bemoeide stonden er ook geen stewards en was dite niet gebeurd.

Ja ik baal er ook van, en vind het kut voor dat meisje.
jij legt de schuldvraag verkeerd. Denk daar masr eens over na