Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Mart Dijkstra

Gestart door AL, februari 16, 2013, 08:19:09

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 16:58:04
Prima opvolger voor Mo. Als je de opvolger in huis hebt hoef je niet verder te kijken. Had zijn kans gewoon moeten hebben bij NAC uit.. vond dat echt een naaistreek van onze trainer (ook al vind ik het verder de beste coach die Cambuur kan hebben).
zuip jij op dinsdag middag? :wall

Galdiano

Prima speler.

Voor een club ala De Graafschap ofzo.
Maar bij Cambuur komt hij gewoon tekort. Te traag en totaal geen goede verdediger.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Die jongen kan toch een kans krijgen.. zovaak hebben we hem ook nietaan het werk gezien en wanneer hij inviel verliep de wedstrijd verder prima

brambo3004

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 21:04:38
Die jongen kan toch een kans krijgen.. zovaak hebben we hem ook nietaan het werk gezien en wanneer hij inviel verliep de wedstrijd verder prima

In totaal in 65 Cambuurwedstrijden minuten gemaakt. Ik denk dat er ondertussen wel een oordeel over te vellen is.

Dokkumer

Met Bakker en vd Streek als overige middenvelders vind ik Dijkstra absoluut geen aanvulling voor het middenveld. Daarvoor mist hij teveel puur verdedigende kwaliteiten (man uitschakelen)

siepelsjeu

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 21:04:38
Als je vaker scc had gezien dan had je hem vaker in actie gezien.

De Gast

Ik denk dat ik meer wedstrijden dan jou heb gezien siepel..

Dijkstra Bakker en vd Streek vind ik ook geen optie voor het midden. Bakker moet sowieso worden vervangen voor een speler vh kaliber Rusnak Ritzmaier. Het zal mij overigens benieuwen of men uberhaupt wel een vervanger met de klasse van Mo zal kunnen vinden/aantrekken

Cambuur123

Kan wel mooie balletjes geven

Dokkumer

Citaat van: Cambuur123 op maart 11, 2015, 16:50:16
Kan wel mooie balletjes geven
Dat wel, maar naast een Bakker en vd Streek heb je iemand nodig die ontzettend veel vuil werk op kan knappen en af en toe eens een tikkie uitdeelt. Daar vind ik Mart niet geschikt voor.

Gasgeve

Best vreemd eigenlijk dat zijn minste punt het verdedigen is, terwijl hij van origine een verdediger is.

Marc S

Dokkumer

Oei, dus naar het dkv van Rotterdam. :P Gewaagde overstap naar dat wespennest, desondanks wens ik Mart heel veel succes toe bij Sparta!

SCC

Prachtige club. Dat is het voordeel van het huidige succes. Zelfs wisselspelers staan op het lijstje van de betere JL ploegen.
Had hem als aanvoerder van het beloftenelftal bij ons verwacht. Neemt niet weg dat dit voor Mart een mooie nieuwe uitdaging is. Succes

Eewal

Citaat van: SCC op april 18, 2015, 12:20:02
Prachtige club. Dat is het voordeel van het huidige succes. Zelfs wisselspelers staan op het lijstje van de betere JL ploegen.
Had hem als aanvoerder van het beloftenelftal bij ons verwacht. Neemt niet weg dat dit voor Mart een mooie nieuwe uitdaging is. Succes
mooi voor Mart en ook goed van Cambuur dat zij verder willen kijken dan Mart Dijkstra. Proberen door te selecteren al was hij wel een ideale nummer 15 of 16. Succes!

denistel

bedankt voor je inzet voor de club en suc 6 in de Rotterdamse slangenkuil