Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

Casuals-lwd

Citaat van: DayDreamer op maart 14, 2016, 19:39:35
Je wilt dat vak toch vol, wees blij  :|
weet niet of je zelf vaak naar uitwedstrijden gaat, als je dat gaat zou je hem wel begrijpen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 19:49:20
weet niet of je zelf vaak naar uitwedstrijden gaat, als je dat gaat zou je hem wel begrijpen.

Ik snap dat wel hoor, maar ben wel blij met een vol uitvak.
Ik ben voor een systeem waarbij vaste uitsupporters een paar dagen eerder kunnen kopen dan de rest.
Maar wat is er mooier als een vol geel blauw vak. :scc

KennySCC

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2016, 19:46:14
Is het vak een keer vol.....

Begrijp me niet verkeerd. Uiteraard blij dat het vak vol zit, maar kan er gewoon slecht tegen dat het vak wel opeens vol zit wanneer de wedstrijd doorslaggevend kan zijn.
Kijk naar excelsior, dat was toen een directe concurrent.. waarom zit het vak dan niet vol?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: KennySCC op maart 14, 2016, 20:05:38
Begrijp me niet verkeerd. Uiteraard blij dat het vak vol zit, maar kan er gewoon slecht tegen dat het vak wel opeens vol zit wanneer de wedstrijd doorslaggevend kan zijn.
Kijk naar excelsior, dat was toen een directe concurrent.. waarom zit het vak dan niet vol?

Wij zijn mensen, soms niet iets op trots op te zijn, kijk maar in de kakwijken... buurman nieuwe auto? wij ook.
Gelukkig woon ik in een arbeidersbuurtje.
Maar zo werkt het nu eenmaal, kijk maar naar de seizoenkaart verkoop mochten we degraderen.
Gaat het goed of is het belangrijk wil iedereen er zijn geen kaartje te krijgen.
Gaat het slecht, vul zelf maar in.
Wij zijn mensen.
Gelukkig zijn niet alle mensen gelijk.

papier

Voor het geld hoef je het nu niet te laten natuurlijk, enkeltje met de trein naar Doetinchem is duurder. Zullen genoeg mensen zijn in de thuisvakken, lekker normaal doen, biertje erbij en wellicht gaat Cambuur nog wat D'ran mentaliteit vertonen.

sccambuurlwdd

Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 19:49:20

En als er 150 mensen mee waren gegaan, dan hadden mensen gezeikt dat er niemand meegaat..  :O. Accepteer nou maar gewoon dat de ene uitwedstrijd populairder is dan de andere.

CambuurAmersfoort

Hoe slecht het allemaal ook is....toch denk ik dat de kans dat wij 18e worden niet groter is dan 20%.
Als je kijkt naar het programma van de Graafschap. Uit naar Feyenoord, Groningen, Utrecht en AZ, thuis ons, Ajax en Twente.

Normaal gesproken is het, met de belangen voor die clubs en de daarbij behorende kwaliteiten dat ze alleen tegen ons nog 3 punten kunnen halen en misschien ergens een verdwaald punt. Stel dat ze er dus nog 4 halen. Ze staan nu op 17, dus 21. Wij moeten dan 22 halen ivm doelsaldo.
Dat zou dus nog 6 punten betekenen. Als we tegen de Graafschap verliezen, zoals in bovenstaand scenario hebben we nog 6 andere wedstrijden voor 2 overwinningen: Thuis ROda, Ajax, Willem II, Excelsior, Uit PSV en NEC.
Laten we stellen dan de uitwedstrijden lastig worden en ook Ajax geen punten oplevert, dan zouden het 2 overwinningen moeten zijn bij Roda, Willem II en Excelsior. Dit moet toch mogelijk zijn, of ben ik te optimistisch...

Bij een gelijkspel of overwinning in Doetinchem kan ik me niet voorstellen dat De graafschap dan ons nog voorbij komt.

Noem me een optimist, maar ik hoop op een mooie eindspurt en dan een positieve flow richting nacompetitie.

oldehove

Citaat van: siepelsjeu op maart 14, 2016, 16:03:17
Iemand die nog kaarten wil voor het thuisvak? heb namelijk nog een clubkaart code
Code nog vrij?
ut komt su as het komt

Vlampiep

Dat de hondstrouwe supporters nog steeds geloof in deze selectie heeft is voor mij hartverwarmend.
Ik hoop van harte dat hun trouw en geloof wordt beloond met de nodige punten die de komende tijd moeten worden gehaald.
Het is voor mij dan ook niet te verkroppen dat sommige spelers hier niet van doordrongen zijn.
Wat mij nu niet bevalt is dat onze trainer staf dit niet tackelt en betreffende spelers verwijst naar de bank cq tribune.
Of is bij hun het geloof ook inmiddels verdwenen.
Het is te hopen dat ik zaterdag laat in de avond met een schorre keel 2 dagen moet recupereren van een weergaloze mooie wedstrijd met 3 punten in de knip. |:) |:) |:)

El Ma-kri-niii

Gezeik over de kaartverkoop weer. Wat mij betreft komt er een voorrang voor mensen die altijd gaan, de rest moet maar op tijd zijn. Er zijn nu eenmaal bij Cambuur niet voldoende mensen om elke twee weken een uitvak te vullen. Wel een heel aantal dat af en toe naar een uitwedstrijd gaat. Juist als je de potjes uitzoekt ga je naar Doetinchem, vanwege het belang en de prijs kan voor sommigen ook meespelen. Niks mis mee. Die 550 man die er 2 april staan, dat zijn echt niet de successupporters. Ik had ook graag mee gewild, maar was simpelweg te laat. Deal with it.

okkele

en weer dat gloryhunters-gejank.
van mij mogen er veel meer "successupporters" zijn,dat houd dan in dat je succes hebt.
is het moeilijk te bevatten dat er een vol huis is in een bekerwedstrijd tegen een topclub en dat die mensen met de voeten voor het kacheltje zitten als we tegen telstar spelen?
ikzelf ga niet naar dtc,de laatste keer (3 jaar geleden) was fantastisch en dat wil ik graag zo houden.
wel respect voor de masochisten die wel gaan.
iedere uitwedstrijd kijk ik wel op fox en dan hoef ik de ellende in het uitvak alleen maar op afstand te zien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

550 supporters mee en dat als 18e in de stand..er komen hier clubs die veel hoger staan die
amper 150 tot 200 mee hebben. dus laten we er gewoon blij mee zijn dat er zo veel mee gaan
en op zich is iedere uitwedstrijd belangrijk maar om elke keer 500 supporters mee te krijgen is
een utopie.hopelijk zal de uitslag het zelfde zijn als een paar jaar geleden. :proost

okkele

Citaat van: denistel op maart 15, 2016, 11:37:16
hopelijk zal de uitslag het zelfde zijn als een paar jaar geleden.

de doos tissues staan hier al op tafel.

;(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

nannenijpscc

Citaat van: thankyou op maart 14, 2016, 16:49:04
Alle supporters die mee gaan ik zie jullie ook weer in Nijmegen  :_schater

mij in iedere geval wel weer! :proost

PePe

Citaat van: okkele op maart 15, 2016, 11:54:00
de doos tissues staan hier al op tafel.

;(

Wat nou, snotterig?