Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

de Kale

Citaat van: SCC-J op maart 12, 2016, 14:56:01
Wat een gelul over de bussen er gaan 8 bussen daar zitten dubbeldekkers en verlengde bussen bij. in die 8 bussen worden 550 man gepropt. klaar.

Blijkbaar weet jij meer of beter. Sorry, zal er geen bericht meer over plaatsen op een 'forum'. Een plek waar gelult mag worden.  l8l

Nightmarelwd

Noem mij een goede reden om over drie weken naar deze wedstrijd te gaan!!!!

Laat ik hem anders stellen. Voor wie ga je naar deze wedstrijd? Want voor de mensen op het veld hoef je er niet heen te gaan.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Afscheidstournee van de Eredivisie, we kijken over een jaar of 14 wel weer eens. Mogen we met de hele club in het invalidenvak :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op maart 13, 2016, 17:50:24
Afscheidstournee van de Eredivisie, we kijken over een jaar of 14 wel weer eens. Mogen we met de hele club in het invalidenvak :devil
:_schater :_schater :_schater
:Clint en zegge we, weest nog fan die Henkie die fut ging en dat se bij dat soatsje 4 jaar recuperere hewwe om weer tot een bitsje voetbal te kommen van uut de top klasse weer nar de tweede divisie.

sunderland

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 17:06:51

Laat ik hem anders stellen. Voor wie ga je naar deze wedstrijd? Want voor de mensen op het veld hoef je er niet heen te gaan.
nou dit gevoel heerst bij mij ook heel sterk. Ik wou op zeker mee maar ik heb heel sterk het idee dat het sommige spelers maar ook de TS en ook heel sterk het bestuur (lees hele bestuur)  niet zoveel kan schelen allemaal. Ik hef al 3 maanden een min zin en spanning.. Weet niet of het het allemaal waard is

speculeter

Eens een Cambuur supporter altijd een cambuur supporter.
Dus ook in slechte tijden.
Massaal heen dus.

Harry L.

Byrne, de rest mag van mij allemaal wel weg. Zijn allemaal jl. nivo of minder

El Ma-kri-niii

Voor wie ik kom? Voor Cambuur kom ik. Er is nog nooit een speler geweest voor wie ik wel of niet naar het stadion ging. Als ik goede voetballers wil zien, kijk ik wel naar Barcelona of Bayern Munchen. Er staan misschien wel een stel lamzakken in het veld, maar het zijn wel ONZE lamzakken.

Unknown

sinds wanneer kom jij voor spelers? Niets voor jou zo,n opmerking....

Casuals-lwd

Citaat van: Unknown op maart 13, 2016, 19:54:32
sinds wanneer kom jij voor spelers? Niets voor jou zo,n opmerking....
Kan me deze opmerking best van hem voorstellen,vandaag +- 300 man mee en dan speel je zo inspiratieloos.

Oosttribune

Kan mij niet voorstellen dat dit direct uitverkocht is maar als dat hele vak vol zit met dagjesmensen ben ik er echt klaar mee. Hele seizoen sta je in half leeg uitvak en dan nu niet aanwezig zeker... kut beleid

speculeter

Wedstrijd begint om half 7.
Bus vertrekt om half 3.
4 uren van te voren??

Dokkumer

Ja er zit een diner en een café bezoek bij inbegrepen  8P

Ronnie tng

Citaat van: speculeter op maart 14, 2016, 10:38:31
Wedstrijd begint om half 7.
Bus vertrekt om half 3.
4 uren van te voren??

Ik was hier al helemaal bang voor. Een schoolreisje met weer belachelijke vertrektijden en regels. Zaterdag eerst lekker zelf voetballen en dan met eigen auto's die kant op. Lekker op het thuis vak!  :y

Ronnie tng

Citaat van: Oosttribune op maart 14, 2016, 09:11:20
Kan mij niet voorstellen dat dit direct uitverkocht is maar als dat hele vak vol zit met dagjesmensen ben ik er echt klaar mee. Hele seizoen sta je in half leeg uitvak en dan nu niet aanwezig zeker... kut beleid

Diep triest inderdaad, vanaf derby eerste seizoen al aangeven bij sarah dat er een systeem bedacht moet worden hiervoor. Die is nog steeds niet in het leven gebracht. En dan wel z'n actie op poten zetten (wat in principe goede zaak is) doe dat dan bij een wedstrijd die niet uitverkocht zou raken. Maar goed en Sarah slaat de plank weer volledig mis en zal wel weer een hoop commentaar krijgen. En volledig terecht.