Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Marcel Keizer

Gestart door Galdiano, februari 12, 2016, 17:49:21

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juni 02, 2016, 21:41:26
nogmaals dat gaat niet gebeuren he en henk mut oek weer verder.
[/quote

Dat moet allemaal nog maar blijken D!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 21:13:23
De eerste stropdas maak ik geen woorden meer over vuil behalve #henryout
De tweede stropdas heeft helaas niet het netwerk en de kennis en verder heb ik mijn zegje meermaals gedaan
De derde stropdas is gewogen en meermaals te licht bevonden.

En het mantelpakje kleurt alleen maar binnen de lijntjes

Dus wie graag een stropdas wil dragen heeft nu de keuze uit drie mogelijkheden en voor scclwd (voor zover ik weet bijna de enige vrouw hier) hangt een mantelpakje klaar :devil

Een van de dingen die je Ard zou kunnen verwijten is dat hij geen shirtsponsor heeft weten te binden, behalve een contractverlenging met DijkstraDraaisma. Heb jij nog aanvullende kritiek op AdG dan?
Ype hoeft als voorzitter van de RvC toch ook geen netwerk te hebben? Alleen dat juist hij de voetbalportefeuille heeft zet ik mn vraagtekens bij. Hij  zal vanuit zijn achtergrond eerder het financiele deel kunnen beoordelen dan het voetbaltechnische deel.

Het mantelpakje...dat zal wel... geen last van verder
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 21:48:33
Een van de dingen die je Ard zou kunnen verwijten is dat hij geen shirtsponsor heeft weten te binden, behalve een contractverlenging met DijkstraDraaisma. Heb jij nog aanvullende kritiek op AdG dan?
Ype hoeft als voorzitter van de RvC toch ook geen netwerk te hebben? Alleen dat juist hij de voetbalportefeuille heeft zet ik mn vraagtekens bij. Hij  zal vanuit zijn achtergrond eerder het financiele deel kunnen beoordelen dan het voetbaltechnische deel.

Het mantelpakje...dat zal wel... geen last van verder
Dat was nog in functie als CD (waar ik ook niet geheel tevreden over was, zie ook je eigen opmerking), staat dus buiten zijn functioneren als AD. Als AD vind ik hem onzeker, niet wetende wat er op de werkvloer speelt en absoluut geen daadkrachtige indruk maken. Bij elk vertrek "zag hij dit niet aankomen" of was "het een totale verrassing". Ja daar ben ik kritisch over.
Wat Ype betreft, juist vanwege die portefeuille MOET hij het netwerk en de kennis hebben en die heeft hij te beperkt en daarmee ongeschikt.
De voetbalwereld is heel wat anders dan de zakenwereld en beide heren hebben mijns inziens iets te weinig affiniteit met deze wereld. Overigens zegt dat niets over de inzet die ze tonen en het werk wat ze verrichten voor de club, dat zullen ze ongetwijfeld naar eer en geweten doen!

Mantelpakje heb ik persoonlijk ook geen last van, maar haar handelswijze stoort me en daar heb ik helaas in mijn directe omgeving al meer dan genoeg ellende van gezien. Plus als je regelmatig naar uitwedstrijden gaat merk je het ook wel dat het niet meer is dan een veredeld schoolreisje. Simpel voorbeeld is dat je bij een auto-/buscombi niet een biertje mag drinken in de bus. Ik ben er als niet drinker voorstander van om (beperkt) een biertje te schenken in de bus. Je heoft echt niet als in onze tijd strontlazerus uit de bus/trein te rollen en niks van de wedstrijd te zien, maar de tijd van de drooglegging ligt al een hele tijd in de geschiedenisboeken lijkt me :P

PePe

Hoe veel heeft Ajax betaald? Herinvesteren in een trainer die ook misschien moet worden afgekocht?

SCC-J

Citaat van: denistel op juni 02, 2016, 16:59:52
lekker oprottu en ast hier weer komst met jong ajax een striemend fluitconcert

wast hier ooit als voetballer opbouwd hest hest in 3 maanden volledig afbroken

dikke stumper bist.
Eens!

Wat een daap deze vent.

Vedetski

Het handelen van Ajax in deze kun je trouwens ook kritisch bekijken. Ze hebben Keizer echt niet 'gescout' op basis van de wedstrijden die Cambuur onder hem gespeeld heeft. Hij zou dus al langer in beeld geweest moeten zijn en ze wisten al langer van het vertrek van Ulderink en Stam en hebben zo al langer kunnen anticiperen op een vervanger. Dat die vervanger dan juist moet komen van een club als Cambuur die net gedegradeerd is en midden in de voorbereiding op een belangrijk seizoen zit...

legeips

Citaat van: Vlampiep op juni 02, 2016, 21:34:04
Voor jou misschien wel, maar voor plm 8000 Cambuur aanhangers en sponsoren is hij de meest geschikte persoon om de club met zijn assistenten weer naar het hoogste niveau te brengen.

Dus 8000 emotie supporters hebben meer wijsheid dan 2000 ratio supporters..

De 8000 willen het misschien niet horen, maar Henk is mede verantwoordelijk voor de winterse aankopen en met name nmr 24 halen voor de back positie, vind ik onbegrijpelijk.

Sterker, ik vind dat Foeke misschien nog niet eens zo ver van de waarheid zat over het feit dat HdJ het zinkende schip heeft verlaten. Want wat zijn we erop vooruit gegaan met zijn vertrek.

Echter ben ik het eens dat hij dit voor zich zelf had moeten houden, maar goed. Lang leve de media.

moodygrunn

Citaat van: Vedetski op juni 03, 2016, 00:10:32
Het handelen van Ajax in deze kun je trouwens ook kritisch bekijken. Ze hebben Keizer echt niet 'gescout' op basis van de wedstrijden die Cambuur onder hem gespeeld heeft. Hij zou dus al langer in beeld geweest moeten zijn en ze wisten al langer van het vertrek van Ulderink en Stam en hebben zo al langer kunnen anticiperen op een vervanger. Dat die vervanger dan juist moet komen van een club als Cambuur die net gedegradeerd is en midden in de voorbereiding op een belangrijk seizoen zit...

Ach man, ik ben Ajax dankbaar.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Het handelen van Ajax is inderdaad ook niet heel erg netjes qua timing.
Ajax zal geld moeten overmaken (maar waarschijnlijk in geen verhouding wat een 2 jarig contract waard is met een van de allerbelangrijkste functies binnen je club).

Ik ben heel bang dat dit weer in aflossing gaat zitten, (her)investeren durft dit bestuur niet. Je zit nu na de degradatie wel op een moment van aanhaken of afhaken. Stadionplannen zijn mooi maar als je nu te ver afzakt door verkeerde keuzes te make, speel je dat niet meer vol straks.

Vlampiep

Citaat van: legeips op juni 03, 2016, 00:22:09
Dus 8000 emotie supporters hebben meer wijsheid dan 2000 ratio supporters..

De 8000 willen het misschien niet horen, maar Henk is mede verantwoordelijk voor de winterse aankopen en met name nmr 24 halen voor de back positie, vind ik onbegrijpelijk.

Sterker, ik vind dat Foeke misschien nog niet eens zo ver van de waarheid zat over het feit dat HdJ het zinkende schip heeft verlaten. Want wat zijn we erop vooruit gegaan met zijn vertrek.

Echter ben ik het eens dat hij dit voor zich zelf had moeten houden, maar goed. Lang leve de media.
Liever een stadion gevuld met emotie supporters, dan een half leeg stadion met ratio supporters. :0=

Len Cantello

Ben blij dat Keizer opsodeflikkert. Heb me kapot lopen ergeren aan die gast met z'n afbraakvoetbal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

vialli

Citaat van: moodygrunn op juni 03, 2016, 01:08:52
Ach man, ik ben Ajax dankbaar.

Inderdaad, ze konden er nooit beter afkomen, want die 2 1/2 jaar was al veel te lang, en gezien het hoge luchthappersgehalte had dit Cambuur weer een mooie duit gekost.
Het is te hopen dat ze nu beter uit hun doppen zien!!!

Len Cantello

Citaat van: vialli op juni 03, 2016, 08:38:10
Het is te hopen dat ze nu beter uit hun doppen zien!!!
De wens is de vader van de gedachte. Met het huidige bestuur en management heb ik er weinig vertrouwen in. Die gasten hebben het voetbaltechnisch verstand van een ééncellig dier....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

legeips

Citaat van: Vlampiep op juni 03, 2016, 07:15:43
Liever een stadion gevuld met emotie supporters, dan een half leeg stadion met ratio supporters. :0=

Touché _O_

Al blief ik wel bij mien standpunt..

PePe

Citaat van: Len Cantello op juni 03, 2016, 08:35:57
Ben blij dat Keizer opsodeflikkert. Heb me kapot lopen ergeren aan die gast met z'n afbraakvoetbal.

Hij zal wel snel moeten omschakelen, naar aanvallend voetbal bij Ajax.
Anders ziet ie voor de kerst thuis.