Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back, altijd een top inzet. Én niet te vergeten, het is een echte Cambuurman! Denk dat ie blijft!  :scc

YellowBlue

Citaat van: Cambuur123 op april 24, 2014, 17:36:08
Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back, altijd een top inzet. Én niet te vergeten, het is een echte Cambuurman! Denk dat ie blijft!  :scc

Ja maar hij is natuurlijk nog meer FC Groningen-man. als hij daar een kans krijgt + een financiële verbetering is hij natuurlijk vertrokken.

wiekie1969

Citaat van: Cambuur123 op april 24, 2014, 17:36:08
Hoop dat hij zijn contract verlengt... Erg goeie back.

Back? Linker centrale verdediger volgens mij........... :O

Lore

Citaat van: wiekie1969 op april 24, 2014, 20:13:30

Zeker, maar hij is ooit gehaald als stand-in voor op de back!

wiekie1969

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 24, 2014, 20:17:47
Zeker, maar hij is ooit gehaald als stand-in voor op de back!
Ja dat is ook gigantisch goed bevallen. Ik hield mijn hart vast bij iedere tegenaanval over onze linkerkant. Nee als back vond ik hem niet bijzonder, pakte ook veel domme kaarten. In mijn ogen CV met een inschuivende rol en laten ze daar in Groningen momenteel nog een stuk of 5 van hebben.

SCCRulez

Citaat van: YellowBlue op april 24, 2014, 17:53:59
Ja maar hij is natuurlijk nog meer FC Groningen-man. als hij daar een kans krijgt + een financiële verbetering is hij natuurlijk vertrokken.
ben er ook bang voor.. dan maar goed cashen!

Tanjajeah

Citaat van: YellowBlue op april 24, 2014, 17:53:59

Dat bepaalt Cambuur he, of hij vertrekt, dus dat valt een beetje mee. Hij heeft per slot van rekening nog een contract van 2 jaar (incl. de optie van een jaar) en Cambuur heeft al aangegeven dat ze hem willen behouden omdat Leeuwin zeer waarschijnlijk vertrekt. Alleen bij een extreem bod zou vd Belt een transfer dus overwegen.

Hilversum voor Cambuur

Gewoon blijven kerel! 3 jarig contract tekenen en je bent binnen no-time een boegbeeld hier  |:)

speculeter

Zoals ik al eerder zei....contract voor het leven samen met
henk.

SCCRulez

Citaat van: Tanjajeah op april 24, 2014, 20:28:19
Dat bepaalt Cambuur he, of hij vertrekt, dus dat valt een beetje mee. Hij heeft per slot van rekening nog een contract van 2 jaar (incl. de optie van een jaar) en Cambuur heeft al aangegeven dat ze hem willen behouden omdat Leeuwin zeer waarschijnlijk vertrekt. Alleen bij een extreem bod zou vd Belt een transfer dus overwegen.
lastige blijft wel dat een speler erg ongelukkig wordt als je hem een mooie uitdaging onthoudt, zeker na een dienstverband van een aantal jaren. Ik hoop dat hij, zoals we hem kennen, gemotiveerd blijft knallen..

Cambuur123

Citaat van: wiekie1969 op april 24, 2014, 20:13:30

Ik dacht dat back gewoon stond voor verdediger, weer wat geleerd ;)

dit is mien club

In die tijd waren we blij met backs als van der Laan en van der Wal ... pfff wat waren die gasten hard
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Van der Wal.. Haha! Totaal vergeten! Flevo Boys nu toch?!