Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.910
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
95 gasten, 3 leden
sk13, Bernardo, LS_LWD

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

speculeter

Met deze verdediging en keeper weet je zeker dat je de nul niet houd.
Heel simpel dan moet je zorgen dat je zelf goals maakt.
En dat lukt niet met alleen Barto voorin.
Je had gewoon moeten beginnen met barto en van veen.

CamLeeuw

Wat een lamlendige k.t partij tegen een Heracles dat uit vorm is. De handdoek kan in de ring. De scenario's terug in de kast en concentreren op een snelle terugkeer in de Eredivisie. Met deze instelling hebben we niets in de Eredivisie te zoeken.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Johan058...

Keizer: zie opstelling cambuur - Utrecht pagina 3/4  :devil

mugel

- een modale, maar wisselvallige keeper (dito eventueel vervanger)
- slechte backs en een paar matige centraal verdedigers
- 2 redelijke en een handvol gebrekkige middenvelders
- 1 armoedige buitenspeler, en een aantal ongeschikte achter de hand
- 2 hardwerkende maar zwakke spitsen (behoorlijke spits helaas moeten laten gaan)
- aanvulling van beperkte onbeduidende spelers voor verschillende posities

Dat alles zonder leiderschap in het veld, en meerdere trainers die ze op de verkeerde plek zetten.
Als er geen wonder gebeurt ga ik de vrijdag- en maandagavond weer vrijhouden vanaf augustus.

El Ma-kri-niii

Citaat van: mugel op maart 13, 2016, 18:12:43
- 2 hardwerkende maar zwakke spitsen (behoorlijke spits helaas moeten laten gaan)

Dat alles zonder leiderschap in het veld, en meerdere trainers die ze op de verkeerde plek zetten.
Als er geen wonder gebeurt ga ik de vrijdag- en maandagavond weer vrijhouden vanaf augustus.
Dit alles, plus maar een paar spelers die gevoel hebben bij onze club. De meesten interesseert het geen reet of wij degraderen of niet. In de Juup hadden we nog meer spelers die langere tijd bij Cambuur speelden, in de Eredivisie is het uitzonderlijk als iemand langer dan twee jaar blijft.

sunderland

Citaat van: mugel op maart 13, 2016, 18:12:43

en wie is verantwoordelijk voor deze selectie
Juist ja die.... En weet je wat het ergst is, hij mag gewoon blijven. Een skande

Destroyer

Citaat van: sunderland op maart 13, 2016, 18:25:52
en wie is verantwoordelijk voor deze selectie
Juist ja die.... En weet je wat het ergst is, hij mag gewoon blijven. Een skande

IDD WANBELEID  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mugel

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 13, 2016, 18:19:51
Dit alles, plus maar een paar spelers die gevoel hebben bij onze club. De meesten interesseert het geen reet of wij degraderen of niet. In de Juup hadden we nog meer spelers die langere tijd bij Cambuur speelden, in de Eredivisie is het uitzonderlijk als iemand langer dan twee jaar blijft.

Helaas, maar daar zijn we tegenwoordig niet uniek in. Elke week na een verlies zie je maar weinigen echt teleurgesteld het veld verlaten. En met de trainers die dat gevoel zouden kunnen overbrengen is bij ons nou niet echt zuinig omgesprongen.

poelie-lwd

Zoals gezegd, ik ben een optimist maar wat ik vanmiddag heb gezien zakt de moed mij ook in de schoenen. Met name de non verbale houding van spelers onderling zegt genoeg en is heel herkenbaar. Gunningsfactor is nul. Voor elkaar werken een utopie en het moraal in zijn algemeenheid is nihil. Dit komt niet meer goed. Deze selectie is 'ziek'. De rotte appels er direct uitschoppen en overnieuw beginnen. Desnoods met een half elftal beloften.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op maart 13, 2016, 18:54:38
Zoals gezegd, ik ben een optimist maar wat ik vanmiddag heb gezien zakt de moed mij ook in de schoenen. Met name de non verbale houding van spelers onderling zegt genoeg en is heel herkenbaar. Gunningsfactor is nul. Voor elkaar werken een utopie en het moraal in zijn algemeenheid is nihil. Dit komt niet meer goed. Deze selectie is 'ziek'. De rotte appels er direct uitschoppen en overnieuw beginnen. Desnoods met een half elftal beloften.

_O_, dit gaat inderdaad niet meer goedkomen, neem aub. afscheid van al deze stakkers die het geel en blauw gewoon niet waard zijn.
Wil alleen een uitzondering maken voor Bakker.

Bankzitter

Monteiro is ook een lichtpuntje dit seizoen zowel voetballend als qua inzet. Maar dat die al tot betere hoort zegt veel over de rest... .

El Ma-kri-niii

Nienhuis, Bakker, Van de Streek, Monteiro en Barto proberen te behouden. Voor de rest aanvulling vanuit de beloften en jongens die wél graag voor Cambuur spelen.

sccambuurlwdd

Misschien beter om laatste te eindigen. Dit team heeft niet de mentaliteit om de play-offs te overleven.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2016, 19:17:20
Monteiro is ook een lichtpuntje dit seizoen zowel voetballend als qua inzet. Maar dat die al tot betere hoort zegt veel over de rest... .

Monteiro vergeet ik inderdaad, dit is ook wel de laatste waar je mee aan mag komen ;).

CamLeeuw

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 13, 2016, 19:27:12
Misschien beter om laatste te eindigen. Dit team heeft niet de mentaliteit om de play-offs te overleven.
Na vanmiddag zijn dat helaas wel de feiten. Hoe moeilijk dat ook is. En dat zegt zelfs een niet doemdenker zoals ik.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!