Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 31, 2014, 19:37:30
Begint die droeftoeter ook nog PB's te sturen :rodekaart
Stuur even door naar mij alsjeblieft

runner 1

Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:37:37
Stumpertje Vleeslul verbannen, berichten worden verwijderd.

Dokkumer for president!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:38:06

Dat blief ik. Niks ernstigs hoor :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Misery

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:38:06
Mag aannemen dat hij een permanente ban krijg,die vleeslul bedoel ik dus
Biertje?

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 19:38:38
Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....
Was Cambuur het niet zelf geweest, dan had dkv dit wel naar buiten gebracht runner.
Waar ik onpasselijk van word is dat je onderhandelt met de aartsvijand terwijl je klus hier nog niet eens geklaard is. Eerst je werk hier klaar en dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt. Had de helft van de ellende gescheeld!

Dokkumer

Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 19:39:55
Mag aannemen dat hij een permanente ban krijg,die vleeslul bedoel ik dus
Verbannen en verwijderd schatje :P

Destroyer

Vertrouwen, vertrouwen, als we de historie van Lodeweges er bij pakken moeten we beter weten. Het is een verkapte avonturier, met weinig succes in het algemeen. Afgelopen jaren bijna nergens een seizoen volgemaakt of dan wel zelf opgestapt. Jammer is het wel, maar kom op, als we in het verleden kijken van deze kerel zouden we moeten weten dat dit niet een doorzetter is. Ik vraag me oprecht af of hij de geschikte persoon is voor DKV, tenslotte zal de rest van de staf echt wel hier blijven terwijl hij daar alles moet opbouwen. Wij hadden in het begin van het seizoen al een stevige fundering met HdJ, Sandor en Jan. Vergeet niet dat hij was aangenomen met het vooruitzicht eerste divisie en dat het een kers op de taart was dat cambuur nipt promoveerde.

Nee, het moment is daarmate kut, met daarbij het ergste wat mogelijk is, verkassen naar de aartsrivaal, maar moeten we nu super teleurgesteld zijn voor volgend seizoen?

Persoonlijk vind ik dat hij zijn biezen per direct moet pakken, laat HdJ het roer overnemen. Maar mochten we er in blijven waar ik niet aan twijfel, zullen we volgend jaar sterker staan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Shar

Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.

Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.

Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!

Ik ben het hier volledig mee eens. Succes van Cambuur dit seizoen is volgens mij te danken aan technische staf (dus inclusief Dwight Lodeweges), de saamhorigheid in de spelersgroep en de steun van het publiek in thuiswedstrijden. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat nu vlak voor de finish nog doorbroken wordt. Het allerbelangrijkste is dat we ons handhaven. Hoop zo dat dat lukt. Hop dan ook dat de technische staf en spelersgroep zich volledig op trainen/wedstrijd kan concentreren en die benodigde punten kan binnenhalen. Dat is mij meer waard dan dat ik nog een maandje tegen Dwight Lodeweges moet aankijken.

KscW

Wat hebben keiharde acties voor zin? We zijn een club voor en door de stad! We gooien inderdaad onze eigen glazen in als we met oververhitte koppen domme dingen doen. Dan hebben al die criticasters hun zin en zijn wij weer dat tuig uit Leeuwarden.
Vergeet ook nooit dat elke media begon met Cambuur veroorzaakt rellen in Amsterdam...

Laten we inderdaad vooral de ploeg steunen met of zonder Lodeweges maar zorgen dat we in de Eredivisie blijven (waar we gvd horen!!!) en daarna zien we wel hoe en wat..

of ben ik nou gek?

Destroyer

Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:42:35
Wat hebben keiharde acties voor zin? We zijn een club voor en door de stad! We gooien inderdaad onze eigen glazen in als we met oververhitte koppen domme dingen doen. Dan hebben al die criticasters hun zin en zijn wij weer dat tuig uit Leeuwarden.
Vergeet ook nooit dat elke media begon met Cambuur veroorzaakt rellen in Amsterdam...

Laten we inderdaad vooral de ploeg steunen met of zonder Lodeweges maar zorgen dat we in de Eredivisie blijven (waar we gvd horen!!!) en daarna zien we wel hoe en wat..

of ben ik nou gek?

Nee een vliegtuig  :proost Gelijk heb je, achter de club blijven staan, passanten zijn het.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

KscW

Citaat van: Shar op maart 31, 2014, 19:42:27
Ik ben het hier volledig mee eens. Succes van Cambuur dit seizoen is volgens mij te danken aan technische staf (dus inclusief Dwight Lodeweges), de saamhorigheid in de spelersgroep en de steun van het publiek in thuiswedstrijden. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat nu vlak voor de finish nog doorbroken wordt. Het allerbelangrijkste is dat we ons handhaven. Hoop zo dat dat lukt. Hop dan ook dat de technische staf en spelersgroep zich volledig op trainen/wedstrijd kan concentreren en die benodigde punten kan binnenhalen. Dat is mij meer waard dan dat ik nog een maandje tegen Dwight Lodeweges moet aankijken.

:thumbsup helemaal gelijk Shar!

Dokkumer

Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:42:35

of ben ik nou gek?
Keiharde acties zijn overbodig, een keihard (maar geweldloos) statement maken dat WIJ dit niet accepteren, sta ik 100% achter. WIJ ZIJN DE CLUB! GEEN PASSANTEN DIE JE IN DE RUG STEKEN VOOR 30 ZILVERLINGEN

Misery

Biertje?

KscW

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:44:16
Keiharde acties zijn overbodig, een keihard (maar geweldloos) statement maken dat WIJ dit niet accepteren, sta ik 100% achter. WIJ ZIJN DE CLUB! GEEN PASSANTEN DIE JE IN DE RUG STEKEN VOOR 30 ZILVERLINGEN

HELEMAAK GELIJK HEB JE! (mijn capslock zat ook ff vast  ;)) maar wat schieten we ermee op. Levert toch ook alleen maar meer onrust op? Niet vergeten dat we de spelers er dan ook onherroepelijk mee dwars gaan zitten. Juist die moeten nu door ons op handen gedragen worden; 1 man gaat er toch niet voor zorgen dat we alles uit handen gaan geven?

Weg met Dwight roepen we wel weer vanaf de Oldhove als we ons (volgende week) veilig gespeeld hebben