Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:54:16
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army.  :devil

Volledig mee eens.  :thumbsup

Montana

Morgen voor het laatst op de bank.

sccvl

Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48

Heb dat nu al meerdere keren in de wandelgangen gehoord inderdaad!

Voorstopper

De telegraaf is hememaal gek geworden, die snappen er dus ook niets van. Dit staat in hun artikel over DL

OPROEP: Voor een verhaal over de rivaliteit tussen beide clubs is de redactie van De Telegraaf op zoek naar echtparen, stellen of gezinsleden die op voetbalgebied lijnrecht tegenover elkaar staan. Bent u bijvoorbeeld als hartstochtelijke Cambuur-fan getrouwd met een supporter van Heerenveen? Of is een van uw gezinsleden aanhanger van Cambuur terwijl u zelf een seizoenskaart van Heerenveen heeft? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens!

runner 1

Infantiel gedrag dit en dat noemt zich nu Cambuur supporter ik zou me dood schamen als ik mee zou lopen met al die meelopers die maar wat roepen ,kijk vanavond eens in de spiegel en vraag je dan af waar ben ik mee bezig.
Gelukkig gaat het maar om een hele kleine groep de meesten hebben meer verstand en verwerken deze teleurstelling zo het hoort.
Waarvan akte.

Ronnie tng

Waarom morgen? Optyfuh met die gast!!!!  :y

|:)

Bernardo

Daan Rieken ‏@DaanRieken  9 min.
Als #Cambuur zich in #Utrecht veilig speelt kan #Lodeweges met 'opgeheven hoofd' weg. Bij verlies wordt druk zo hoog dat ie ook weggaat

zeewolde

Stapt hij zelf op?

drg

HAHAHA ik lach me hier echt kapot om dat bericht op de Telegraaf, dat is toch gewoon het toppunt van media?  ;( :_schater
En dan die oproep er onder maakt het gewoon helemaal af  _O_

drg

Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 14:48:51
Infantiel gedrag dit en dat noemt zich nu Cambuur supporter ik zou me dood schamen als ik mee zou lopen met al die meelopers die maar wat roepen ,kijk vanavond eens in de spiegel en vraag je dan af waar ben ik mee bezig.
Gelukkig gaat het maar om een hele kleine groep de meesten hebben meer verstand en verwerken deze teleurstelling zo het hoort.
Waarvan akte.

Ik meende ergens te lezen dat dit een linea recta ban zou zijn  :zweep

SCC-J

Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 14:48:51
Waarvan akte.
meelopen met meelopers.

MvB

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 13:13:40
Dat DL weggaat kan. Maar dat hij de overstap naar dkv maakt is onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Ik heb het gevoel dat een aantal mensen hier zo graag wil rationaliseren dat ze die emotie vergeten, net als DL.
Hier valt niets rationeels over te zeggen, juist de emotie is waar het grote onderscheid zit tussen dkv, een koude, onpersoonlijke, gecreeerde club, en Cambuur, een club van het volk, vol passie en emotie.

Wat mij betreft is het het beste dat DL zo snel mogelijk z`n nieuwe werkgever gaat vervelen, hier is geen plek meer voor de man.

:0= FORZA CAMBUUR

Hij gaat nu naar een fatsoenlijke club, wat zal ie teleurgesteld zijn in de fans die hem bedreigen. Zoiets gebeurt gewoon niet in Heerenveen.
Nsb er roepen is wel een dieptepunt voor de club.

okkele

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 12:58:20
Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.

precies!
na ieder doelpunt de jong zn naam scanderen lijkt me ideaal.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Oosttribune

Als aandachtig lezer van het forum moet ik nu toch een keer reageren.
Wat Dwight doet is belachelijk en kan absoluut niet, maar de reactie van sommigen vanmorgen kan echt niet.

Wij zijn bezig met een prachtig seizoen en als we nu Dwight wegjagen moeten we maar afwachten hoe de ploeg gaat reageren. In DKV lachen ze zich ondertussen helemaal kapot.
Ze halen de trainer weg en hebben alle positieve aandacht. Ondertussen gaan wij helemaal los op een passant en brengen misschien zoveel onrust dat veilig spelen straks nog heel moeilijk gaat worden. Precies wat ze daar in DKV willen, ze wilen van ons af!!

Laten we de ploeg steunen, Henkie toezingen en Dwight laten voor wat het is.
Nu wegjagen heeft nog meer negatieve gevolgen!

theben

Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 14:47:41
De telegraaf is hememaal gek geworden, die snappen er dus ook niets van. Dit staat in hun artikel over DL

OPROEP: Voor een verhaal over de rivaliteit tussen beide clubs is de redactie van De Telegraaf op zoek naar echtparen, stellen of gezinsleden die op voetbalgebied lijnrecht tegenover elkaar staan. Bent u bijvoorbeeld als hartstochtelijke Cambuur-fan getrouwd met een supporter van Heerenveen? Of is een van uw gezinsleden aanhanger van Cambuur terwijl u zelf een seizoenskaart van Heerenveen heeft? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens!

bestaat dat dan echt.....hahah :_schater :_schater :_schater :_schater