Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Klopt, maar om emoties in banen te leiden is ook een gebaar van de "veroorzaker"  nodig !
Succes incasseren prima, maar fouten erkennen is pas echt klasse !

wiekie1969

"Sentimenten zeggen mij niks"............

:0= EMOTIELOZE DWEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op april 01, 2014, 17:58:47
"Sentimenten zeggen mij niks"............

:0= EMOTIELOZE DWEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Past mooi bij sc Doodgravers. Op 10 boefjes na toont men alleen maar emotie als ze de Sudoku niet op kunnen lossen of de thermoskan leeg is.

Enneh Mvb blijft nog even, je moet toch wat om te lachen hebben :devil

Cor

Citaat van: MvB op april 01, 2014, 16:27:32
Ik wil jouw dag iets verbeteren ( klinkt als een huilie huilie)

Niveau Geen Stijl MvB. Past precies bij de actie die dkv heft geflikt. Ik stel voor dat jullie voortaan in rood wit spelen en jezelf 020 noemen, de jodenstreken hebben jullie al

veteraan

Niveau ? Dat kun je alleen herkennen als je het zelf ook hebt !

Cor

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:18:11
Niveau ? Dat kun je alleen herkennen als je het zelf ook hebt !

Vertel nu eens wat je hier echt komt doen? Leedvermaak, Cambuurmensen afzeiken, iets interessants melden? Roepen hoe goed en keurig het dkv is? Wat een nette club? Vertel, je maakt me nieuwsgierig. Of heb je een mening over het vertrek van DL?

veteraan

Dat laatste, zie boven !
Het is doodzonde als dit weergaloze seizoen afloopt met interne ellende !
En ik denk dat Lodeweges een forse stap moet zetten, niet alleen richting dkv, maar zeker naar het publiek waarmee hij bijna alle punten heeft kunnen veroveren

Cor

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:30:55
Dat laatste, zie boven !
Het is doodzonde als dit weergaloze seizoen afloopt met interne ellende !
En ik denk dat Lodeweges een forse stap moet zetten, niet alleen richting dkv, maar zeker naar het publiek waarmee hij bijna alle punten heeft kunnen veroveren

Dan kan ik je volgen. Ik ben alleen van mening dat de positie van DL onhoudbaar is. De sentimenten liggen hier te bloot, hij heeft ons een mes in de rug gestoken. Ik heb veel waardering voor de man gehad, maar ben dat gister in 1 keer allemaal kwijt geraakt.

drg

Die overloper op laten rotten en dit seizoen afsluiten boven de degradatiestreep en dan vergeten wat er hier gebeurd is eind dit seizoen, volgend seizoen gewoon weer de betere ploeg in de friese derby maar dan met Henk aan 't roer, de ware kracht achter het elftal.

Laat die boeren maar lekker soppen in hun eigen schijt met hun verse keutel, die kijken het hele seizoen al jaloers naar onze club hoe wij presteren, WIJ, niet alleen dwight, ik denk zelfs dat hij daar zelfs het minste mee te maken heeft gehad met zijn droge opmerkingen en anti-voetbalsentiment.

veteraan

Ik heb hetzelfde maar hij krijgt veel bijval van de spelers en die moeten het wel doen !
Hij is aan de club verplicht dat netjes over te dragen anders begint de leegloop meteen!

Destroyer

Is er nog wat gebeurd vandaag, nog een leuke grap meegemaakt of zo?  :devil :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 18:37:38
Ik heb hetzelfde maar hij krijgt veel bijval van de spelers en die moeten het wel doen !
Hij is aan de club verplicht dat netjes over te dragen anders begint de leegloop meteen!

Welke leeg loop? De fles is zeker altijd half leeg  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Spelers zullen nu niet overstappen  :devil

8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:42:55
hij gaat niet door de achterdeur.

Idd.

Door t kelderraampje....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2014, 18:46:54
Idd.

Door t kelderraampje....
Ik had nog zo gehoopt dat hij bungee jumpend vanaf de lichtmasten zou gaan. Jammer 8P
Verder ga ik er voor dit moment geen woorden meer aan vuil maken. Heb zelf al genoeg gezegd en heb hierdoor niet eens meer de tijd voor mijn dagelijkse portie Candy Crush Saga op Facebook :devil