Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:03:25
1 van de mooiste seizoenen ooit!!!
Laten we ons daar maar mee bezighouden ipv de beeldvorming door randverschijnselen. Gezeik rondom de vertrekkende passant heb ik iig afgesloten. Klaar. Morgen naar Utrecht om de drie punten te halen en de club te steunen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond
Die schreeuw je er morgen tegen Utrecht weer uit!
WIJ WINNEN!!!

ForzaCambuur1

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:11:37
Die schreeuw je er morgen tegen Utrecht weer uit!
WIJ WINNEN!!!

Heel graag. Ik vrees alleen dat een klein fanatiek deel zich alleen maar op Lodeweges zal richten.  :zucht

Cor

Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.

De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!

Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.

Zwaar overdreven allemaal. Had van mij ook wat normaler gemogen, maar als een sponsor hier al op afhaakt dan heeft die ook weinig gevoel en beleving bij de club. Heb je Henk wel gehoord op OA? Dit hoort bij de club, iedereen weet dit. Emotie en beleving maakt Cambuur zo mooi. Ik weet tenminste niet beter dan dat het zo gaat. We overleven elke storm en komen er met z'n allen alleen maar sterker uit. Zelfs voor DL zie ik een leermoment: een club als Cambuur is niet alleen maar mooi en prachtig, maar ook heftig.

carlo de leeuw

Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.

De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!

Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.
helaas zit hier veel waarheid in.
Er zitten ook veel potentiële 1e jaars in het stadion die zich hier niet mee willen associëren.

Len Cantello

Kunnen we nu stoppen met janken aub? Terug draaien doe je het niet. Morgen vol achter de club, gvd!

Cor

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:15:21
Kunnen we nu stoppen met janken aub? Terug draaien doe je het niet. Morgen vol achter de club, gvd!

Nee Len, deze emotie hoort ook bij de club. Laat ons lekker janken, morgen hebben we het over de eerste uitoverwinning.

scclwd

Lodeweges per direct weg!

Cambuur058

Lodeweges per direct op non actief

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:15:21

je doorzettingsvermogen siert je. Ik ben t ook met je eens.

speculeter

Stopt per direct!!!!

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:18:38
Lodeweges per direct weg!
Gezien de omstandigheden 34 uur te laat, maar wel het beste voor allen!

Bernardo

Lodeweges opgestapt. Beste besluit voor iedereen.

Len Cantello

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:17:47
Nee Len, deze emotie hoort ook bij de club. Laat ons lekker janken, morgen hebben we het over de eerste uitoverwinning.
Je zal wel gelijk hebben, maar het slappe gezeik over beeldvorming in de pers en 'wat zullen ze wel niet van ons vinden' word ik hondsmoe van.
Ik kijk liever vooruit.

Dokkumer

:0=SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE

Of is dit nu de 1 april grap?