Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Trainer

4-2-3-1 is denk ik inderdaad de beste opstelling:

Nienhuis/Swinkels

Droste         Leeuwin                    ?(nieuwe)             Bijker

El Makrini                   van Moorsel

?(nieuwe)                       Bakker                    Schokker

Hemmen 

Er moet naar mijn idee een goede ervaren centrale verdediger bij en 2 goede snelle buitens.
Je hebt dan Schokker en Bakker voor de 10 posities, moge de beste het laten zien.

Achter de hand is het dan ook nog redelijk ingevuld met vd Laan, Dijkstra, Pereira, J. de Vries en Broekhof voor de verdediging (alles dan dubbel bezet)
van Brakel en Dijkstra als verdedigende middenvelder (bij schorsingen van El Makrini ;)
Brands, Feldballe, de Graaf, vd Heide en Christovao als aanvallende middenvelders
Barto en Christovao als spitsen.

Tigha, Ritzmaier in de pijplijn, daarnaast dus nog een vleugelaanvaller en goede ervaren linksbenige centrale verdediger?
Is Braafheid niet iets als centrale linksbenige verdediger?
Of Ivens van Groningen?
Of Nicky Kuiper van Twente?
Of Zomer/Kruiswijk?
Of Frank vd Struik van Vitesse?
Of Swinkels (broer van)
Of ......

Roofvogel

Citaat van: Trainer op juli 26, 2013, 13:08:28
4-2-3-1 is denk ik inderdaad de beste opstelling:

Nienhuis/Swinkels

Droste         Leeuwin                    ?(nieuwe)             Bijker

El Makrini                   van Moorsel

?(nieuwe)                       Bakker                    Schokker

Hemmen 

Er moet naar mijn idee een goede ervaren centrale verdediger bij en 2 goede snelle buitens.
Je hebt dan Schokker en Bakker voor de 10 posities, moge de beste het laten zien.

Achter de hand is het dan ook nog redelijk ingevuld met vd Laan, Dijkstra, Pereira, J. de Vries en Broekhof voor de verdediging (alles dan dubbel bezet)
van Brakel en Dijkstra als verdedigende middenvelder (bij schorsingen van El Makrini ;)
Brands, Feldballe, de Graaf, vd Heide en Christovao als aanvallende middenvelders
Barto en Christovao als spitsen.

Tigha, Ritzmaier in de pijplijn, daarnaast dus nog een vleugelaanvaller en goede ervaren linksbenige centrale verdediger?
Is Braafheid niet iets als centrale linksbenige verdediger?
Of Ivens van Groningen?
Of Nicky Kuiper van Twente?
Of Zomer/Kruiswijk?
Of Frank vd Struik van Vitesse?
Of Swinkels (broer van)
Of ......

Weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen bent maar alle namen die je noemt zijn veel te duur of ze zijn veel te oud of kunnen niet voetballen en die opstelling van je weet niet hoe je erbij komt hoor maar Felballe zal op zeker in de basis staan.

De Raaf

Bakker speelt alles terug, en we willen vooruit toch?

Roofvogel

Citaat van: De Raaf op juli 26, 2013, 13:12:14
Bakker speelt alles terug, en we willen vooruit toch?

Ik weet het niet zeker hoor maar er zijn ook tijden geweest dat Bakker wel degelijk voetballen kon.

De Raaf

We spelen op een hoger niveau of heb ik het mis

Roofvogel

Citaat van: De Raaf op juli 26, 2013, 13:27:03
We spelen op een hoger niveau of heb ik het mis

En dan kan je gelijk niet meer voetballen? misschien ligt het wel aan de afspeelmogelijkheden voorin waardoor Bakker steeds terug moet. beetje makkelijk om te zeggen hoe speelt alleen maar achteruit

PeterTa

't Gaat hier niet echt meer over Dwight of wel soms......  8P

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2013, 11:39:36
4-2-3-1 is het meest voor de hand liggend als je de huidige selectie bekijkt. Het is mij dan ook een raadsel waarom we niet in die opstelling hebben geoefend tegen Mallorca.

Volgens mij speelden wij wel degelijk 4-2-3-1 met Bakker en Dijkstra als verdedigende middenvelders. Bij Balbezit lijkt het inderdaad al snel op een gewone 4-3-3.
Area 58

richard

Citaat van: Roofvogel op juli 26, 2013, 13:28:03
En dan kan je gelijk niet meer voetballen? misschien ligt het wel aan de afspeelmogelijkheden voorin waardoor Bakker steeds terug moet. beetje makkelijk om te zeggen hoe speelt alleen maar achteruit

Ja omdat meneer bakker nooit open staat en je dan dus bijna nooit vooruit kunt!!

SportClubCambuur

Na het zien van een aantal trainingen en vrijwel alle oefenwedstrijden kom ik -op dit moment- op de volgende opstelling. Waarbij het in mijn ogen een absolute must is dat er zeker 3 spelers bijkomen, waarvan 1 een ervaren leider...want anders vrees ik met zeer grote vrezen...

Met het huidige material :

----------------------------------------------------Nienhuis----------------------------------------------------

Droste-----------------------Leeuwin------------------------------Dijkstra-----------------------------Bijker

---------------------------------------El Makrini------------Bakker--------------------------------------------

Van Moorsel----------------------------------------Oebele---------------------------------------------Brands

-----------------------------------------------------Hemmen--------------------------------------------------

Met 3 nieuwe spelers moet je toch wel toe naar een 4 3 3 ... maar op dit moment hebben we daar het material niet voor...

Roofvogel

Citaat van: richard op juli 26, 2013, 16:02:19
Ja omdat meneer bakker nooit open staat en je dan dus bijna nooit vooruit kunt!!

Richard ik ben het gedeeltelijk wel met je eens en ik wil best eens van gedachten met je wissel hoor maar het ligt niet alleen aan bakker. Ik vind dat de voorhoede ook niet altijd aanspeelbaar is waardoor je wel achteruit moet. en nogmaals het ligt ook wel aan bakker maar het is niet zo dat hij niet voetballen kan.

poelie-lwd

Citaat van: richard op juli 26, 2013, 16:02:19

Welk boekje heb jij gelezen of luister je teveel naar die dwerg keepert de Ron? Open staan, derde man bla bla bla. Straks begin je ook nog over een kantelend middenveld of penetreren door het midden  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2013, 20:46:50
penetreren door het midden  l0l

Penetreren door het midden, ben ik helemaal voor!!!!!  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Bascambuur

Citaat van: Goudvinger op juli 26, 2013, 12:55:42
Ik vind dit niet echt een uitleg. Daarnaast zou je het ook om kunnen draaien: Oebele kan eigenlijk niet voetballen want hij kan geen bal afpakken en mee verdedigen.
Welke voetballers worden jaarlijks verkozen tot ''beste speler''? Juist. Johan Cruijff, Marco van Basten, Cristiano Ronaldo, Messi. Geen type spelers zoals Makrini.

Schokker past wel in het rijtje, natuurlijk niet qua kwaliteit, maar hij voetbalt wel op dezelfde manier. Hij heeft creativiteit en kan (soms) verder vooruit denken dan veel andere spelers van Cambuur. Daarom is hij beter dan de rest.

richard

Citaat van: Roofvogel op juli 26, 2013, 20:25:51
Richard ik ben het gedeeltelijk wel met je eens en ik wil best eens van gedachten met je wissel hoor maar het ligt niet alleen aan bakker. Ik vind dat de voorhoede ook niet altijd aanspeelbaar is waardoor je wel achteruit moet. en nogmaals het ligt ook wel aan bakker maar het is niet zo dat hij niet voetballen kan.

Van gedachten wisselen over voetbal is altijd mooi hier kan je natuurlijk nooit alles uitleggen het ligt altijd aan het geheel natuurlijk nooit aan 1 iemand ik vind op dit moment dat bakker er niet in hoort....