Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

Citaat van: richard op december 16, 2013, 21:19:38
als iemand nog beweerd dat bakker op 10 beter is als ritzmaier die kan voortaan maar beter naar een korfbalclub gaan!!!!!! zet dan barto/christovao maar op links maar ritzmaier nooit meer!!!!

Zal het doorgeven aan Dwight en Henk

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op december 16, 2013, 07:37:21
De rest van het seizoen overstappen op 4-4-2.

Gezien het armzalige nivo van onze vleugelspelers en het krappe budget moet je kijken naar het materiaal wat wel mee kan in de eredivisie. Leuk hoor dat 4-3-3, maar we zijn al 17 wedstrijden vleugellam.

Een blok van 4 middenvelders met Makrini en van Brakel controlerend en Bakker en Ritzmaier als aanvallende middenvelder posteren. Als we dit in de vingers hebben zou je van Moorsel op de plaats van van Brakel kunnen zetten om nog meer voetbal op het middenveld te krijgen.

In de punt is Hemmen aanspeelpunt en onbetwist, daarnaast zou ik als prio nr 1 een type Reza zoeken die om Hemmen heen de ruimtes kan benutten.

Verdedigend staat het goed al heb ik mijn twijfels bij Nienhuis. Met name hoge ballen verwerkt hij niet adequaat. Werk voor Grotenhuis dus. Vooralsnog uiteraard mooi laten staan.

Nogmaals, 4-3-3 is een prachtig systeem maar als je geen vleugelspitsen hebt die dat goed kunnen invullen kun je wel ophouden.

:thumbsup Zo denk ik er ook over. In ieder geval uitwedstrijden 4-4-2 spelen. En anders gewoon op de counter. Het feit is nu dat we uit amper punten pakken, ik had persoonlijk dit al veel eerder gedaan. Ik snap niet onze trainer dit niet in ziet. Die wil alleen mooi voetbal laten zien lijkt het wel.

:0= PUNTEN! Die zie ik liever dan mooi voetbal. Dan maar met vechtvoetbal als in de eerste. In ieder geval uitwedstrijden moet het anders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: Goutum op december 17, 2013, 08:29:05
Zal het doorgeven aan Dwight en Henk

Denk dat ze het wel weten van mij!! ;)

richard

Citaat van: okkele op december 16, 2013, 21:31:36
vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?

Nee!!

richard

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2013, 00:18:48
Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.

Ja met iemand voor hem ja.....maar ja de meesten die geloven alles wat spelers zeggen maar goed......ik ben weer weg hiero!!

Galdiano

Citaat van: richard op december 17, 2013, 12:01:40
Nee!!

Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op december 17, 2013, 12:24:05
Heeft bijna altijd links half gespeeld! Begin van het seizoen is hem gevraagd, wat voor positie hij het beste tot zijn recht kwam. Antwoord: links half!

In 433 systeem neem ik aan?
Er is nogal een verschil om als linksmidden te spelen in 433 systeem, dus met iemand voor je, of als linkermiddenvelder zonder iemand voor je!!!!!!!
Ritzmaier moet op het middenveld met het spel voor zich!

sunderland

dus niet linksbuiten .Als linkshalf was ie ook top .Veel in het spel betrokken .kon ie zijn energie kwijt .

legeips

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2013, 00:18:48
Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.

Kijk de wedstrijd van Ajax nog maar eens terug Sjaak...
Die 2e gele kaart en dus rood was een optel som van meerdere overtredingen.

Maar als jij "sjaak" zegt dat hij zelf daar graag speelt, dan solliciteert hij niet echt op een basis plaats bij PSV volgend seizoen.

In mijn optiek doet hij zichzelf te kort om te denken dat hij ook prima op links uit de voeten kan. Hij is een dynamische voetballer met veel creativiteit, inzicht en bal gevoel. Kortom meer ingredienten voor de nummer 10 positie dan op de flank afwisselen met Jody (kansloze) Lukoki.

denistel

tuurlijk ken ie wel op 10 het en goe d schot en heeft inzicht ,,tis al1 niet sun loper als bakker al1 van bakker
vind ik dat ie veel te weinig in de 16 komt en daar mut een 10 juist wel komen. laat desnoods de linkerkant wat open
en cristovao of barto wat meer naast hemmen en lukoki op rechts ,,bijker ken dan mooi opkomen wat nou nooit meer
gebeurd.

legeips

Citaat van: denistel op december 17, 2013, 22:43:29
tuurlijk ken ie wel op 10 het en goe d schot en heeft inzicht ,,tis al1 niet sun loper als bakker al1 van bakker
vind ik dat ie veel te weinig in de 16 komt en daar mut een 10 juist wel komen. laat desnoods de linkerkant wat open
en cristovao of barto wat meer naast hemmen en lukoki op rechts ,,bijker ken dan mooi opkomen wat nou nooit meer
gebeurd.

Dat deed Ritmaier in zijn betere wedstrijden ook. (de linkerkant open laten) Kijk de wedstrijd tegen groningen maar eens terug. Onze verdedigers kregen toen veel meer ruimte om af en toe door te stomen. Maar de laatste 2 wedstrijden staat hij meer aan de buitenkant, bij gebrek aan een goede vleugelspits. En ondanks we misschien niet veel soeps hebben, blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat ze die jongen zo aan laten klooien op die plek.

Maar goed. Meningen zijn verdeeld, laten we maar eens kijken hoe de opstelling er morgen uit ziet en wat het uiteindelijke spel zal zijn.

Yellow Army

Vwb de discussie wie beter was op de 10... Vertel mij eerst maar eens welke wedstrijd Bakker of Ritz op 10 heeft gespeeld. We spelen 4-3-3 met de punt naar achteren en dus zonder 10...
Area 58

richard

door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!

richard

Citaat van: sunderland op december 17, 2013, 20:40:29
dus niet linksbuiten .Als linkshalf was ie ook top .Veel in het spel betrokken .kon ie zijn energie kwijt .

:thumbsup

richard

Citaat van: AL op december 17, 2013, 17:27:48
In 433 systeem neem ik aan?
Er is nogal een verschil om als linksmidden te spelen in 433 systeem, dus met iemand voor je, of als linkermiddenvelder zonder iemand voor je!!!!!!!
Ritzmaier moet op het middenveld met het spel voor zich!

:thumbsup :thumbsup