Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 7 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Dokkumer

Gerucht gaat ook dat hij Siepie wil meenemen :devil
Die Amish daar hebben een lijst met namen en dat Dwight daar op staat is alleen maar een teken dat we hier goed bezig zijn onder zijn leiding.
Over andere namen is niet gerept?

Verstuurd vanaf mijn spambox

Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2014, 23:38:04
Gerucht gaat ook dat hij Siepie wil meenemen :devil
Die Amish daar hebben een lijst met namen en dat Dwight daar op staat is alleen maar een teken dat we hier goed bezig zijn onder zijn leiding.
Over andere namen is niet gerept?

Verstuurd vanaf mijn spambox

Het feit dat het idee Dwight naar DKV zou gaan zo naar voren komt in de media komt is omdat het gevoelig ligt. En wat gevoelig ligt is interessant voor de media.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op maart 21, 2014, 23:44:12
Het feit dat het idee Dwight naar DKV zou gaan zo naar voren komt in de media komt is omdat het gevoelig ligt. En wat gevoelig ligt is interessant voor de media.
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 00:24:50
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....

Arjen de Boer, walgelijk mannetje  :R

poelie-lwd

Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM en Henkmans onze nieuwe hoofdtrainer...

Overigens meen ik te weten dat bij het aanstellen van Dwight duidelijk is gezegd dat Dwight een dubbelfunctie zou gaan vervullen als het elftal op de rails stond en technische zaken van Gerald over zou nemen. Daar hoor en lees ik niks meer over, hoe zit dat dan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2014, 10:23:41
Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM.
Nieuwe TM? Dat moet niemand willen worden. :devil

Collingwood

Dit zou echt heel jammer zijn, temeer aangezien we dan ook Ogbeche waarschijnlijk kwijt zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

MvB

Op teletekst van OF staat dat Lodeweges in beeld is bij Heerenveen. Die Arjen de Boer zat gewoon te stoken. Hij zeurde er zo op door, vervelend ventje.

Viper

Ik kan me nog een vervelend ventje herinneren. Diegene post hier (reactie #728). :_schater

Dokkumer

Citaat van: Viper op maart 22, 2014, 13:07:12
Ik kan me nog een vervelend ventje herinneren. Diegene post hier (reactie #728). :_schater
Ik ken ook een vervelend ventje met ruim 4000 posts hier..
Je zult ze allemaal maar moeten lezen 8P

poelie-lwd

Citaat van: poelie-lwd op maart 22, 2014, 10:23:41
Puur speculatief maar misschien wordt Dwight wel de nieuwe TM en Henkmans onze nieuwe hoofdtrainer...

Overigens meen ik te weten dat bij het aanstellen van Dwight duidelijk is gezegd dat Dwight een dubbelfunctie zou gaan vervullen als het elftal op de rails stond en technische zaken van Gerald over zou nemen. Daar hoor en lees ik niks meer over, hoe zit dat dan?

en zie hier,

18 febrewaris, 2013 - 17:02 - 

Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika. Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.

En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. Het was natuurlijk al een heel winstgevende actie om de friese cultuur en identiteit te claimen. Die boeren trappen overal in en denken dat ze voor het Nationale team van friesland klappen.
De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen. Ogbeche zal nooit meegaan volgens mij.

Als ze deze manier van werken hanteren, is er maar een doel en dat is Henk als nieuwe Foppe halen. Dat is het enige dat we nu niet kunnen opvangen volgens mij! Maar henk gaat niet, omdat hij zich eerst een oprecht mens voelt en dan pas Fries.
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op maart 23, 2014, 12:12:52
en zie hier,

18 febrewaris, 2013 - 17:02 - 

Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika. Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.

En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.

Schijnbaar bleken beide functies niet te combineren om wat voor reden dan ook. Persoonlijk had ik verwacht dat DL TM zou worden en als stroman zou fungeren voor HdJ, maar DL is volwaardig hoofdtrainer geworden en vd Belt heeft de technische zaken gedaan. Vraag me af wat de reden is geweest van deze wijziging...
Area 58

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2014, 12:49:50
Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. Het was natuurlijk al een heel winstgevende actie om de friese cultuur en identiteit te claimen. Die boeren trappen overal in en denken dat ze voor het Nationale team van friesland klappen.
De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen. Ogbeche zal nooit meegaan volgens mij.

Als ze deze manier van werken hanteren, is er maar een doel en dat is Henk als nieuwe Foppe halen. Dat is het enige dat we nu niet kunnen opvangen volgens mij! Maar henk gaat niet, omdat hij zich eerst een oprecht mens voelt en dan pas Fries.

Henk heeft toch helemaal niks met DKV. Henk is Cambuurman, ik zie hem hier nog wel 10 jaar blijven..... Als DW weg zou gaan zou ik dat jammer vinden, maar heb daar minder moeite mee. vd Belt mag van mij hier ook nog wel 20 jaar blijven.. Ik vind dat hij echt een topprestatie levert!