Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Vuile tyfus hond! Meteen Henk de jong hoofdmacht laten overnemen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen  :R

Daar heeft H'veen het geld niet voor man. De vraagprijs gaat natuurlijk wel wat omhoog als h'veen komt :)
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Citaat van: hobbes op maart 31, 2014, 14:15:51
Ik snap de timing niet helemaal, waarom maak je dit bekend in de week voor Utrecht en Nec. Dit had toch tot na het seizoen kunnen wachten. Hoe je het wend of keert, het gaat voor onrust zorgen. Ik hoop nog steeds op een slechte 1 april grap.

Geruchten werden steeds sterker natuurlijk, en ik denk dat je het ook geen 6 weken meer had kunnen stilhouden.
Nu kom je zelf met een bericht ipv geruchten vanuit de media, nu even een shitload over hem heen, hopen dat het geen effect op de prestaties heeft, andere maar snel op non-actief en Henkie ervoor.

okkele

:0= alle vertrouwen in t bestuur !
maakt geen reet uit wie voor de groep staat of hoe de samenstelling is.
komend seizoen hebben we weer een eredivisie ploeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Len Cantello

Per direct op nonactief, wat mij betreft. Smerige Judasstreek om in deze fase van de competitie dit zo te doen. Ik ben er misselijk van.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

EastSide058

Oprotten dwight vieze verrader !!!  :( :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

DayDreamer

Henkie per direct voor de groep.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 14:17:53
En Leeuwin en Makrini. Ben bang dat hij echt wel 2 of 3 spelers mee gaat nemen  :R
GVD :(

Lore

Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!

sunderland

scclwd

Tjonge. Niet verwacht. Niet nu. Lage streek. Hoeft zich niet meer te vertonen in lwd. Denk ik.Dan meteen maar weg.

theben

l0l
Citaat van: Lore link=topic=123.msg67121#msg67121 date=139626857 l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l2
Wegwezen! Ik laat mijn vriendin ook niet langer thuis wonen als ze aangeeft over 4 maanden met mijn valse stiefbroer verder te gaan!
leuk idee voor een spandoek

Yellow Army

Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 14:22:52

Wil je erover praten?
Area 58

zeewolde

Wat een smet op dit prachtige seizoen, laat hem per direct oprotten :R

Wat een vuile huichelaar. Hoop dat hij het heel zwaar heeft de komende tijd in Leeuwarden, zodat spelers direct zien wat deze overstap teweeg brengt. :(

scclwd

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 14:20:20
Per direct op nonactief, wat mij betreft. Smerige Judasstreek om in deze fase van de competitie dit zo te doen. Ik ben er misselijk van.

Hier nog een die misselijk is.