Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

losang09

Foeke naar DKV ?  Komop : 1 .  100 procent leeuwarder ETCETERA
                                            2.  Hij trekt die DKV cultuur niet. Go ahead Utrecht dat clubs die hem liggen.
Ik zie Dwight daar ook niet a/d  slag gaan . wellicht wel naar andere club zijn er wel meerdere die hem willen neem ik aan en Henk kan  in principe prima 1ste trainer worden.

El Ma-kri-niii

Wat zitten we toch in een heerlijke positie. Lodeweges is een toptrainer. Als hij zou vertrekken zou dat jammer zijn, maar staat de volgende toptrainer al klaar.

Marc S

Of te wel niets nieuws. We wisten dat nog niets zeker is en dat er eind april duidelijkheid naar buiten komt.

Collingwood

Wel voor het eerst dat er (niet door supporters) vertrouwen in Henk wordt uitgesproken, volgens mij.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 26, 2014, 11:46:40
Wat zitten we toch in een heerlijke positie. Lodeweges is een toptrainer. Als hij zou vertrekken zou dat jammer zijn, maar staat de volgende toptrainer al klaar.

Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee eens. Ik vind de rust van Lodeweges, met de energie van De Jong een gouden combinatie! Maar alleen de energie van De Jong vind ik niet voldoende! Daar zou ik nog wel even een sterke man bij willen hebben, maar dan hangt het er vanaf wie de TD gaat worden!

speculeter

Lodeweges mag weg als hij een stap hogerop kan maken.
is dat achterlijke clubje dan een stap hogerop.
Kom op zeg....

mescc

Citaat van: Lore op maart 26, 2014, 12:54:15
Eerlijk gezegd ben ik het daar niet helemaal mee eens. Ik vind de rust van Lodeweges, met de energie van De Jong een gouden combinatie! Maar alleen de energie van De Jong vind ik niet voldoende! Daar zou ik nog wel even een sterke man bij willen hebben, maar dan hangt het er vanaf wie de TD gaat worden!

Kom op juh, suh belangrijk is dat allemaal niet. Als de selectie maar goed is. Henkie kan het prima alleen als er maar goede spelers zijn.

IsmailvanEssen

Als wij de play-offs halen (winnen of verliezen) vindt ik niet dat DL weg zijn moeten gaan bij ons.. Stapje hoger.. Maar wat is een stapje hoger?? AZ? DKV? AZ mwa DKV helemaal niet.. Dan moet het toch wel vitesse/joden/psv/twente/rotterdam wezen..

Hij moet gewoon blijven in mijn ogen en de ferguson van cambuur worden samen met henkie!

Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

papier

Ach ja, al dit opportunisme om een goed seizoen. Volgend jaar staan we wellicht laatste en dan zal er een roep zijn om DL te ontslaan. Het kan vriezen het kan dooien, ik zie in Henk meer een Cambuurman dan Dwight. Maar het gaat goed onder Dwight, dus hij krijgt van mij enorm de kans om ook een echte Cambuurman te worden.

Tanjajeah

Het zou Lodeweges sieren als hij zou blijven. Cambuur heeft hem tenslotte een nieuwe kans gegeven in het betaalde voetbal, dan zou ik het niet des Lodeweges vinden om dan na een jaar succes gelijk de club weer te verlaten. Al weet ik ook wel dat het in de voetballerij niet zo werkt. Komt inderdaad nog bij; wat is hogerop als je over de Nederlandse competitie praat? Feyenoord, Ajax, Twente en PSV zijn al voorzien en ik kan me voorstellen dat je als trainer in  clubs als Vitesse en AZ een verbetering ziet. Maar voor de rest?

mescc

Idd. Zonder SCC had hij nog bij een nietszeggend amateurclubje getraind. Maar het is nogal een clubhopper....Dus zal me niks verbazen als hij gaat.

AL

Citaat van: Tanjajeah op maart 26, 2014, 16:08:47
Het zou Lodeweges sieren als hij zou blijven. Cambuur heeft hem tenslotte een nieuwe kans gegeven in het betaalde voetbal, dan zou ik het niet des Lodeweges vinden om dan na een jaar succes gelijk de club weer te verlaten. Al weet ik ook wel dat het in de voetballerij niet zo werkt. Komt inderdaad nog bij; wat is hogerop als je over de Nederlandse competitie praat? Feyenoord, Ajax, Twente en PSV zijn al voorzien en ik kan me voorstellen dat je als trainer in  clubs als Vitesse en AZ een verbetering ziet. Maar voor de rest?

Alle clubs behalve RKC en Eagles zijn een stap voorwaarts (financieel en dus meer mogelijkheden).
Ik hoop dat hij blijft, maar denk dat hij vertrekt.
Een vertrek is overigens geen ramp, want met Henk heb je een top hoofdtrainer en met Sandor en Jan prima assistenten!!

Treb

Citaat van: Tanjajeah op maart 26, 2014, 16:08:47

"Niet des Lodeweges"?

Heb je z'n CV al eens gezien?

Supersub

Lodeweges heeft alle recht om weg te gaan als zijn contract dat toelaat.
Hadden we maar andere afspraken moeten maken.
Volgend jaar staan we misschien minder hoog en roepen we om Henk.
Ook dat moet ik nog zien, een toptrainer is Henk nog niet.
Er hangt veel af van het spelersmateriaal en we moeten gewoon vertrouwen hebben.
Want elk jaar lukt het ze weer om ons positief te verassen.
Ben alleen bang dat lodeweges spelers meeneemt als ie weggaat.

Hilversum voor Cambuur

Ik vind vertrek wel een ramp, want dan zijn we Ogbeche kwijt  ;(