Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op maart 30, 2014, 17:03:19
vd Belt weg zou niet best zijn..

Zou erg balen zijn, maar die stap kan ik begrijpen.

Lodeweges echter...... Hoop maar dat die nachtmerrie niet uitkomt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bascambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 18:20:29
Zou erg balen zijn, maar die stap kan ik begrijpen.

Lodeweges echter...... Hoop maar dat die nachtmerrie niet uitkomt.
Eerder andersom. Vd Belt heeft veel meer werk verricht hier.

Lodeweges is dit seizoen prima, maar Henk de Jong kan ook zonder problemen voor de groep.

Dokkumer

Rot maar op.. Als je niet eens van Aaa Zet winne kinne...

:devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 18:33:46
Eerder andersom. Vd Belt heeft veel meer werk verricht hier.

Lodeweges is dit seizoen prima, maar Henk de Jong kan ook zonder problemen voor de groep.

Bedoel ook nachtmerrie in de zin van dat ie naar DKV zou gaan. Vd Belt zou ik ook meer van balen, maar die stap naar AZ zou ik wel begrijpen..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Word dan wel een hele toer om een goede vervanger voor
vdbelt te vinden.
zo zie je maar weer...succes heeft (helaas)ook
een keerzijde!

Bascambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 19:00:57
Bedoel ook nachtmerrie in de zin van dat ie naar DKV zou gaan. Vd Belt zou ik ook meer van balen, maar die stap naar AZ zou ik wel begrijpen..
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten.  Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.

Citaat van: peter op maart 30, 2014, 19:04:49
Word dan wel een hele toer om een goede vervanger voor
vdbelt te vinden.
zo zie je maar weer...succes heeft (helaas)ook
een keerzijde!
Henk de Jong die een plaatsje opschuift op de bank noem ik geen hele tour. Een vrij simpele tour.

Eewal

Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 19:32:42
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten.  Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.
Henk de Jong die een plaatsje opschuift op de bank noem ik geen hele tour. Een vrij simpele tour.

opvolger van vd Belt bedoelt hij en niet opvolger van Lodeweges, die is idd heel makkelijk te vervangen..

Bascambuur

Citaat van: Eewal op maart 30, 2014, 20:01:01
opvolger van vd Belt bedoelt hij en niet opvolger van Lodeweges, die is idd heel makkelijk te vervangen..
Verkeerd gelezen, je hebt gelijk. Vd Belt wordt inderdaad lastig.

Galdiano

Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 20:48:34
Verkeerd gelezen, je hebt gelijk. Vd Belt wordt inderdaad lastig.

Vd belt zal niet vertrekken voordat het nieuwe stadion er is, tenzij hij bij de KNVB aan de gang kan, dan is hij weg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Denk niet dat vdbelt vertrekt. Had onlangs nog aangegeven dat hij iemand zocht om technisch manager te zijn om dat van hem over te nemen zodat hij zich meer kon focussen op zijn deel..

DayDreamer

V/d Belt weg zou niet best zijn  :zucht

Marc S

http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

CiteerSC Cambuur kent een goede rentree in de Eredivisie. Dat heeft de club mede te danken aan trainer Dwight Lodeweges. Toch is nog onduidelijk of de oefenmeester ook volgend jaar actief is bij de Leeuwarders. In gesprek met de Leeuwarder Courant gaf de trainer aan de afgelopen week wel dertig keer om duidelijkheid over zijn toekomst vroeg bij de directie. 

Graag weet Lodeweges snel waar hij aan toe is. De oefenmeester wordt genoemd als opvolger van Marco van Basten bij sc Heerenveen. "Ik ga nergens commentaar op leveren. Ik wil zeggen dat ik het hier bij Cambuur hartstikke naar mijn zin heb. De resultaten die we halen, stralen niet alleen op mij, maar op de hele technische staf af."

De directie is inmiddels gevraagd om voor 1 juni een besluit te nemen. Eind april gaan de club en Lodeweges met elkaar om tafel. Algemeen directeur Gerald van den Belt hoopt dat de trainer dan een besluit genomen heeft. "We sluiten een vertrek van Dwight na dit seizoen dan ook zeker niet uit."

Collingwood

Het lijkt me duidelijk dat Dwight nog geen nieuwe club heeft. Hij moet in principe voor 1 mei aangeven of hij door wil bij Cambuur, maar heeft uitstel gevraagd tot 1 juni. Waarom zou je dat doen als je al een nieuwe club hebt?
Kalmte alleen kan u redden.

Goutum

Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 10:19:51
http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Wat is dit artikel slecht geciteerd zeg. Het stukje suggereert dat Cambuur DL geen duidelijkheid wil geven over zijn toekomst, alsof hij het slachtoffer is. Terwijl in het originele stuk in de LC staat dat hij zelf geen duidelijkheid wil geven en op zijn initiatief de beslissingsdeadline opgeschoven is van 1 mei naar 1 juni.

Overigens, Vd Belt blijft gewoon. Waar anders krijg hij de kans mee te werken aan het realiseren van een nieuw stadion. Het is een man die houdt van uitdagingen en die zijn nergens groter dan bij Cambuur.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op maart 31, 2014, 10:45:46
Het lijkt me duidelijk dat Dwight nog geen nieuwe club heeft. Hij moet in principe voor 1 mei aangeven of hij door wil bij Cambuur, maar heeft uitstel gevraagd tot 1 juni. Waarom zou je dat doen als je al een nieuwe club hebt?

Vind hem enigszins "niet als des Lodeweges" reageren als het over zijn vervolgstap praat. Je kan toch glashard zeggen "nee er speelt niks" ben je gelijk klaar! Door dit soort antwoorden lijkt juist het tegenovergestelde