Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: 666 op maart 31, 2014, 15:35:57
Dirty hypocrite
Grab your suitcase
And disappear forever from my life
Dirty hypocrite
Please go to her
And don't forget to give me back the key

Vuile huichelaar
Pak jij je koffer maar
En verdwijn voorgoed uit m'n leven
Vuile huichelaar
Ga alsjeblieft naar haar
En vergeet niet mij de sleutel terug te geven

Iedereen de tekst leren, samenzang oefenen tegen utrecht. Generale repetitie is op 5 april in Nijmegen en de eerste opvoering is op 12 april
In Henk en Sandor we trust

SportClubCambuur

Er is een onhoudbare situatie ontstaan en de arbeidsrelatie en verhoudingen zijn verstoord. In een cruciale fase van competitie. Een grotere reden om iemand op non actief te zetten is niet.

EXIT verrader

Bascambuur

Citaat van: Bascambuur op maart 30, 2014, 19:32:42
Hij heeft al eerder bij dkv gewerkt, dus het zou mij niks verbazen. Bovendien leven dat soort dingen toch nooit bij passanten.  Ron Jans zei zelfs bij Groningen dat ie nooit naar dkv zou gaan.

Dit zei ik gister al. Het verbaast mij dus niks. Wat ik wel ongelofelijk vind is het moment van de mededeling. Vlak voor het einde van het seizoen. Nog vijf belangrijke wedstrijden. Dit wordt hem zeer terecht niet in dank afgenomen. Schandalig dat ie voor het einde van het seizoen met dkv is gaan praten.

Wat mij betreft mag Henk de Jong nu inderdaad voor de groep, maar dat gaan ze vast niet doen.

Dokkumer

Aasgieren schreeuwen al om Leeuwin en El-Makrini...

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 15:34:17
Gaat mij niet eens zozeer om Dwight, maar meer over de handelswijze van huhu :R. Vieze fiene boevenstreek dit en als de dood dat cambuur over ze heendendert.  Oh, ik haat ze nu nog meer dan ik al deed l0l l8l :R :(

Precies. Die flikker van een technisch directeur van huhu kon blijkbaar niet wachten om het bekend te maken. Maarja fatsoen in een boerengat is nou eenmaal lastig te vinden.

NicoJanHoogma1960

Zat net ff te gluren op het forum van DKV, veel plezier Dwight, alleen maar negatieve reactie's op jou aan stellen,
hieronder even een klein citaatje eruit :

ik zat in de auto, en hoorde het op de radio... ben nog nooit zo kwaad geweest.. Wat heeft deze trainer nou gepresteerd? niks dus, laat dat Dkv redelijk voetballen maar dat is meer aan Henk de Jong toe te rekenen....   :twisted:

VEEL SUCCES DKV MET DEZE OVERLOPER !!!!!!!
Cambuur zit in je bloed

Dokkumer

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op maart 31, 2014, 15:42:33
Zat net ff te gluren op het forum van DKV, veel plezier Dwight, alleen maar negatieve reactie's op jou aan stellen,
hieronder even een klein citaatje eruit :

ik zat in de auto, en hoorde het op de radio... ben nog nooit zo kwaad geweest.. Wat heeft deze trainer nou gepresteerd? niks dus, laat dat Dkv redelijk voetballen maar dat is meer aan Henk de Jong toe te rekenen....   :twisted:

VEEL SUCCES DKV MET DEZE OVERLOPER !!!!!!!
Hebben ze toch nog een beetje kijk op wat hier gebeurt :devil

Marc S

Hopelijk faalt hij daar hard en krijgen ze een RJC scenario.

Marc S

Zolang hij maar de enige is die daar heen gaat. De rest zoveel mogelijk bij elkaar houden.

punkman

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:41:50
Aasgieren schreeuwen al om Leeuwin en El-Makrini...

Gek, eerst waren we niks, nu willen ze onze trainer en spelers ..  :R

Dokkumer

Citaat van: Marc S op maart 31, 2014, 15:43:38
Hopelijk faalt hij daar hard en krijgen ze een RJC scenario.
Nee, niet 3 keer. Gewoon ineens het nekschot :devil

TM

Kan mij ook niet voorstellen dat hij in dkv een warm welkom krijgt. Enorm domme keuze van deze meneer. Hij heeft heel wat vrienden minder! Vuile huichelaar!

oldehove

Welke auto is van hem?  :devil :devil
ut komt su as het komt