Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Raymond Gyasi

Gestart door sccambuurlwdd, mei 18, 2016, 16:52:08

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Voor de winterstop een van de smaakmakers.
Snap er eerlijk gezegd niet zo veel van.

Noordcambuur

Jammer maar dit jaar zeker niet goed zeker tegen den Bosch was een drama.
Maar kerel succes en het ga je goed.
Hebben we nog wat aan verdiend en het scheelt weer 3 maand salaris. |:)

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 15:13:37
Jammer, maar heel begrijpelijk dat ze hem laten gaan.
Ik,had ook niet de indruk dat hij zich lekker voelde binnen de selectie.
Ook deze speler die gehaald is onder het bewind van Vd Vegt blijkt niet aan de verwachtingen van de club te kunnen voldoen.
Er is te weinig gekeken naar mentale weerbaarheid en efficiëntie en teveel naar wat mooie acties op de video.
dou Hest de eerste 10 wedstrijden mist dit seiz.Wat een waardeloze reactie weer hier

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2017, 16:10:18
Jammer maar dit jaar zeker niet goed zeker tegen den Bosch was een drama.
Maar kerel succes en het ga je goed.
Hebben we nog wat aan verdiend en het scheelt weer 3 maand salaris. |:)
misschien moet iedereen die tegen denbosch slecht was weg , skeelt 11 salarissen

Collingwood

Leuke speler, maar totaal geen rendement. Mits we er een goed bedrag voor hebben gekregen kan ik er mee leven. Ik schat zo in dat ze Lilipaly voor de rest van het seizoen als vleugelspeler zien.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2017, 16:23:03
Leuke speler, maar totaal geen rendement. Mits we er een goed bedrag voor hebben gekregen kan ik er mee leven. Ik schat zo in dat ze Lilipaly voor de rest van het seizoen als vleugelspeler zien.
er was niemand die rendement had in de tijd van Maas. Wel is mij bijgebleven dat hij in uitwedstrijden de enige was waar uberhaupt gevaar wegkwam en in de thuiswedstrijden deed hij het gewoon prima. We horen binnenkort wel de echte reden van Vd belt

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 21, 2017, 16:13:48
dou Hest de eerste 10 wedstrijden mist dit seiz.Wat een waardeloze reactie weer hier
Ik heb niets van hem gemist, maar op een paar mooie acties heeft hij niet toe kunnen voegen aan het team.
Als jij dat anders ziet is dat ook prima, maar mijn idee over een vleugelspeler is dat hij in staat moet zijn een goede assist op maat te kunnen geven.

richard

Citaat van: Vlampiep op maart 21, 2017, 16:46:54
Ik heb niets van hem gemist, maar op een paar mooie acties heeft hij niet toe kunnen voegen aan het team.
Als jij dat anders ziet is dat ook prima, maar mijn idee over een vleugelspeler is dat hij in staat moet zijn een goede assist op maat te kunnen geven.

Geld? Betere kunnen we niet halen? Gerichter trainen om beter te worden?

Bankzitter

Ik heb wel slechtere vleugelspelers hier gezien en zat nog potentie in, maar zal wel meer meespelen. Wel knap dat ' ie door de medische keuring komt met een kapotte hamstring.

AL

Onbegrijpelijk......

Cambuur123

Deze begrijp ik niet helemaal..... Voor de winterstop de smaakmaker. Kwam nu idd wat langzaam op gang maar denk dat hij er wel weer was gekomen. Jammer maar helaas.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 21, 2017, 16:15:04
misschien moet iedereen die tegen denbosch slecht was weg , skeelt 11 salarissen
nou tegen den Bosch waren de elf die er in stonden niet zo slecht dan die invalbeurt van Gyasi  :y

Noordcambuur

Spelers die niet tevreden zijn mooi laten gaan :y

Holwerd voor Cambuur

Lijkt wel logisch. Hij is een buitenspeler en die is niet nodig in het systeem wat de TS voor ogen heeft.

Had denk ik wel een goeie voor ons kunnen worden als we wél met buitenspelers hadden gespeeld.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

als we het over rendement hebben wat velen hier tikken waarom speelt houtkoop dan
regelmatig. oja die werkt zo hard zeker? voetbal is een vermaak sport vooral door
technische spelers of spelers met snelheid.maar ja de werkethiek heeft de bovenhand
op dit moment bij de club helaas.

natuurlijk moet je ook karakter spelers hebben maar das wat anders dan spelers
die 15 km lopen in een wedstrijd. een goeie speler loopt verstandig en laat de
bal het werk doen.
en genoeg keren gezien dat gyasi constant werd over geslagen terwijl ie
helemaal vrij stond. maar ja dan ging die bal weer door de midden.