Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

kentskelejuh

mario

Citaat van: Di Canio op juni 03, 2016, 09:49:04
Hansie Kraay zou mooi zijn |:)

:R

krijg hem niet ge-embed, dan maar even zo: https://www.youtube.com/watch?v=I-AIThqYMms

DayDreamer

Ik blijf het zeggen, de heren Ard, Henry en Ype moeten heel snel hun ego's opzij zetten om Henk weer hoofdtrainer te maken.
Niet alleen qua trainer, maar ook persoonlijkheid en uitstraling is Henk zo belangrijk voor de club, Henk kan de club goed verkopen, iets wat Ard Henry en Ype absoluut niet kunnen. Kunnen de heren dit niet, dan moeten ze heel snel de club verlaten. Hun eigen ego's mogen nooit boven de club staan.

De roep om Henk is zo groot vanuit de achterban, hier kunnen ze niet omheen.

Waar ik bang voor ben is dat ze straks met een nitwit aankomen die de club en stadscultuur niet snapt.

:0= HENK HALEN EN RAP.

De Gast

Hoe moet je als directie uitleggen dat je Henk de ideale kandidaat vind als je 'm weer binnenhaalt? Kan het me niet voorstellen dat ze daar serieus mee bezig gaan. En kan Henk het zelf wel uitleggen?

Hij moet lekker in de luwte ergens gaan assisteren en over een tijdje terugkomen als we inmiddels zo diep zijn gezonken dat onze td met een fikse afkoopsom de deur is gewezen en Smit eindelijk het licht heeft gezien.

Collingwood

Valt toch prima uit te leggen? Henk hoefde van het bestuur niet weg, dus voor hun is het geen probleem. En Henk is opgestapt omdat hij er geen vertrouwen in had dat hij dat team in die competitie nog op de rails kon krijgen. Met een ander team in een andere competitie kan dat heel anders zijn.

Waarmee ik niet zeg dat ik denk dat Henk het gaat worden, die kans lijkt me (jammer genoeg) namelijk klein.

EDIT: Overigens zit Henk vanavond bij Bynt.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

zo zou je het idd uit kunnen leggen.
ik denk dat andere versies ook wel realistisch zijn,de mijne bv.
henk is niet opgestapt maar ontslagen,dit is naar buiten gebracht in de versie die we voorgeschoteld kregen omdat dat beter was voor alle partijen en om weer een "lodeweges-scene" te ontwijken.

in deze versie komt hij uiteraard niet in aanmerking voor het trainerschap bij onze club.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: okkele op juni 03, 2016, 14:46:54
henk is niet opgestapt maar ontslagen,dit is naar buiten gebracht in de versie die we voorgeschoteld kregen omdat dat beter was voor alle partijen en om weer een "lodeweges-scene" te ontwijken.

in deze versie komt hij uiteraard niet in aanmerking voor het trainerschap bij onze club.

Klopt, als het zo is gegaan is een terugkeer bij voorbaat uitgesloten.

hobbes

Het geeft nog wel een opening, maar of Henk dan wil is de vraag

666

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2016, 14:48:12
Klopt, als het zo is gegaan is een terugkeer bij voorbaat uitgesloten.
In andere competities zie je dat wel vaker dat een trainer meerdere keren terug komt bij een club. Spaanse en Italiaanse bijvoorbeeld.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ruubmac

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2016, 14:35:59
Valt toch prima uit te leggen? Henk hoefde van het bestuur niet weg, dus voor hun is het geen probleem. En Henk is opgestapt omdat hij er geen vertrouwen in had dat hij dat team in die competitie nog op de rails kon krijgen. Met een ander team in een andere competitie kan dat heel anders zijn.

Waarmee ik niet zeg dat ik denk dat Henk het gaat worden, die kans lijkt me (jammer genoeg) namelijk klein.

EDIT: Overigens zit Henk vanavond bij Bynt.

Denk je echt dat Henk zelf is opgestapt?! Dat dacht ik dus niet. Als er iemand bij ons besluit op te stappen uit eigen overwegen, betalen wij diegene niet door hoor. Terwijl Cambuur Henk dit seizoen (laatste contractmaanden) nog gewoon doorbetaalde. Daar klopt iets niet. Nee, het lijkt mij niet dat Henk terugkomt. Sowieso niet met dit bestuur.

denistel

henk is toch ook al met andere clubs bezig

sccambuurlwdd

Voor zover ik heb begrepen klopt er helemaal niets van die theorie.

Vlampiep

Henk zal het zelf zo dadelijk wel aangeven in bynt of hij een terugkeer ziet bij Cambuur.

Cambuur Groningen

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 03, 2016, 17:25:52
Gert Kruijs?

Volgens Arjen de Boer is die inderdaad in beeld.
Henk wilde niets zeggen om het bestuur niet in verlegenheid te brengen.